Welneequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef PsychoTheRapist het volgende:
maar wat is het punt van dit en het vorig topic?
Ja er was een grote onbekende op een of andere tinychat en die gaf een linkje naar sharenogwat.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja er was een grote onbekende op een of andere tinychat en die gaf een linkje naar sharenogwat.
Ik weet genoeg
dan kan dit topic op slotquote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja er was een grote onbekende op een of andere tinychat en die gaf een linkje naar sharenogwat.
Ik weet genoeg
waarom moet je dat hier posten? er bestaat een Topic report knopjen voorquote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
trouwens, dit topic kan wel dicht Depenisvanjezus
Maar je had wel die note ook daadwerkelijk gegeven he, ofwat ?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet genoeg
En nu?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet genoeg
Hoe sneller hoe beterquote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef utopie het volgende:
[..]
waarom moet je dat hier posten? er bestaat een Topic report knopjen voor
zeker weten wel =3quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar je had wel die note ook daadwerkelijk gegeven he, ofwat ?![]()
Inderdaad. fairytalessuck's topics zijn de beste topics.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Mijn topics worden meteen gesloten en dit mag dan weer wel omdat yvonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |