hehe, geen idee hoe t nu zit, maar "vroegah" kon je niet eens zien wie een topic verplaatste naar een ander sub-forum.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Heus wel, maar als admin heb je toch tot alle gegevens op deze site toegang? Dan kun je ook inzien wie wat wanneer ziet?
Ok, welterusten!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef aight1 het volgende:
ik ga slapen, dus stop aub even met posten tot morgenavond rond 6 uur, oke?
kusjes.
Ja ja, het is de opwindingquote:
Waarom dat dan?quote:
ze bant iedereen die in dit topic gepost heeft, tot de waarheid boven tafel komt!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat is je volgende stap, yvonne, wat gaat er gebeuren?
Ohnoes.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
ze bant iedereen die in dit topic gepost heeft, tot de waarheid boven tafel komt!
Ik wil een bekentenis lospeuterenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
'om 3 over half 6'
En nu?
Primaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
ze bant iedereen die in dit topic gepost heeft, tot de waarheid boven tafel komt!
denk dat ze daar te lui voor isquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk nog, als je jezelf toch alleen maar dieper de shit in lult?
omg, nu wil ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
notes! is zow easy >.> http://sharetext.org/KAW
Wat had je verwacht met zo'n gare ONZ user als 'KB'?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef PsychoTheRapist het volgende:
wat een kut topic is dit geworden
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat had je verwacht met zo'n gare ONZ user als 'KB'?
Krentenbol?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat had je verwacht met zo'n gare ONZ user als 'KB'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |