Ik vind ze niet zo boeiend, eigenlijk.quote:
Oooo daarom zat hij zo naar me te kijken op tinychat :pquote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef Renesite het volgende: [..] Ho maar, WIS beweerde dat-ie meer van de mannen was.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oooo daarom zat hij zo naar me te kijken op tinychat :p
best welquote:Op zondag 20 februari 2011 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Het woord "rel" doet deze topics teveel eer aan.
wat niet is kan nog komen. Ik hoop op een publieke bekentenis van de naam van degene die gelekt heeft, om hem daarna in verscheidene topics aan de schandpaal te nagelen. Om daarna te dansen op het graf van dat wat eens FOK!crew was.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Het woord "rel" doet deze topics teveel eer aan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef Danger.Mouse het volgende:
Als admin niet achter het antwoord komen
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen. Ik hoop op een publieke bekentenis van de naam van degene die gelekt heeft, om hem daarna in verscheidene topics aan de schandpaal te nagelen. Om daarna te dansen op het graf van dat wat eens FOK!crew was.
Zoiets.
Het zal wel zo'n stagiair geweest zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen. Ik hoop op een publieke bekentenis van de naam van degene die gelekt heeft, om hem daarna in verscheidene topics aan de schandpaal te nagelen. Om daarna te dansen op het graf van dat wat eens FOK!crew was.
Zoiets.
een HOAXquote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef PsychoTheRapist het volgende:
ik heb gehoord dat ik 1 positieve note heb, wat is dat?
Het is zondag en we vervelen ons.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef ConnorMacLeod het volgende:
een echte rel kan niet met maar 1 topic afdoende zijn natuurlijk. Hier kom ik ook nog even stoken.
een utopie.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef PsychoTheRapist het volgende:
ik heb gehoord dat ik 1 positieve note heb, wat is dat?
Heus wel, maar als admin heb je toch tot alle gegevens op deze site toegang? Dan kun je ook inzien wie wat wanneer ziet?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je snapt niet echt hoe dat werkt he?
anders was het de andere VKZmod, en dát lijkt me wel heel onwaarschijnlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zal wel zo'n stagiair geweest zijn.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Heus wel, maar als admin heb je toch tot alle gegevens op deze site toegang? Dan kun je ook inzien wie wat wanneer ziet?
tuttut, jij snapt écht niks van ONZquote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef Danger.Mouse het volgende:
Als admin niet achter het antwoord komen
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Heus wel, maar als admin heb je toch tot alle gegevens op deze site toegang? Dan kun je ook inzien wie wat wanneer ziet?
quote:
Die leuke dingen gebeuren niet meerquote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Zoiets.
Van wie?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg een linkje naar mn notes.
Ik denk niet dat het te doen is elke viewer op een pagina te registreren, en al was dat wel zo, dan nog is het onmogelijk te achterhalen welke crew het is. Er zullen er wel meer zijn die de afgelopen dagen klinkerbotsings notes bekeken hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het te doen is elke viewer op een pagina te registreren, en al was dat wel zo, dan nog is het onmogelijk te achterhalen welke crew het is. Er zullen er wel meer zijn die de afgelopen dagen klinkerbotsings notes bekeken hebben.
Nee, maar wel een beperking.quote:
je kiest ook de verkeerde crew uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die leuke dingen gebeuren niet meer
Mijn geduld begint op te raken, KB, je zit op het randjequote:
Dat kan niet, of het moet een link naar een screenshot zijn geweest, anders zijn je notes niet zichtbaar zonder dat je daar voor betaald.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een soort van reverse Kittengate, waar we met mijn allen een crewlid verzuipen en er foto's van maken.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die leuke dingen gebeuren niet meer
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dat kan niet, of het moet een link naar een screenshot zijn geweest, anders zijn je notes niet zichtbaar zonder dat je daar voor betaald.
Omdat er veel crew is, en het een halve seconde werk is en soms interessant leesmateriaal oplevert.quote:
Mooiequote:
Tuurlijk, lees ze maar eens voor dan: Usernotes van Klinkerbotsingquote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb twee notes.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Omdat er veel crew is, en het een halve seconde werk is en soms interessant leesmateriaal oplevert.
Eckt waar.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk, lees ze maar eens voor dan: Usernotes van Klinkerbotsing
quote:Myraela
note bij user Klinkerbotsing quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van eieren :s
[..]
Aww
Blijft maar Slowchatten.
15-02-2011 20:59 #2 yvonne
note bij user Klinkerbotsing Nieuwe baggerkoningin
jaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik de link drop is het dan ok?
Maak er een screenshot van.quote:
Was niet op msn.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Gekopieerd door het crewlid en op msn overgespeeld om niet verdacht te wezen. yvonneke had het heus wel gezien als er een fout in je rechten zat
Sue-en die handel, inkomstenderving FOK!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
dus een mod of admin heeft een user's notes vertelt maar die user had geen abo?
En ook wie hem gezet heeft. Dat zien users met abo's ook neitquote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
dus een mod of admin heeft een user's notes vertelt maar die user had geen abo?
Nee, dat weten we onderhand, een grote onbekende op tinychatquote:
kom je ook chillen op tinychat?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat weten we onderhand, een grote onbekende op tinychat
Wat ga je nu doen met die info?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat weten we onderhand, een grote onbekende op tinychat
Ik heb nog milkshakequote:
post jij die screenshot van die link nou maar.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen met die info?
4quote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef PsychoTheRapist het volgende:
op een schaal van 1 tot 10, hoe relwaardig is dit?
Jouw bannenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen met die info?
drietje, met potentieel tot een vijf.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef PsychoTheRapist het volgende:
op een schaal van 1 tot 10, hoe relwaardig is dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Grote geestenquote:
hehe, geen idee hoe t nu zit, maar "vroegah" kon je niet eens zien wie een topic verplaatste naar een ander sub-forum.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ok, welterusten!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef aight1 het volgende:
ik ga slapen, dus stop aub even met posten tot morgenavond rond 6 uur, oke?
kusjes.
Ja ja, het is de opwindingquote:
Waarom dat dan?quote:
ze bant iedereen die in dit topic gepost heeft, tot de waarheid boven tafel komt!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat is je volgende stap, yvonne, wat gaat er gebeuren?
Ohnoes.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
ze bant iedereen die in dit topic gepost heeft, tot de waarheid boven tafel komt!
Ik wil een bekentenis lospeuterenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
'om 3 over half 6'
En nu?
Primaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
ze bant iedereen die in dit topic gepost heeft, tot de waarheid boven tafel komt!
denk dat ze daar te lui voor isquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk nog, als je jezelf toch alleen maar dieper de shit in lult?
omg, nu wil ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
notes! is zow easy >.> http://sharetext.org/KAW
Wat had je verwacht met zo'n gare ONZ user als 'KB'?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef PsychoTheRapist het volgende:
wat een kut topic is dit geworden
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat had je verwacht met zo'n gare ONZ user als 'KB'?
Krentenbol?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat had je verwacht met zo'n gare ONZ user als 'KB'?
hehe, wil je echt? krijg je ban denk itquote:
Hihaho.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef NrTH het volgende:
Gaat het over die 'onbekende' die afgelopen nacht in de tinychat kwam vragen wie z'n eigen notes wou zien?
Dan kan ik wel zeggen wie het was hoor, tegen een ruime vergoeding natuurlijk.
ik wil notes zienquote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe, wil je echt? krijg je ban denk it
Jij was die blonde/brunette achter de webcam, mooi was datquote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef NrTH het volgende:
Gaat het over die 'onbekende' die afgelopen nacht in de tinychat kwam vragen wie z'n eigen notes wou zien?
zeg hetquote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef NrTH het volgende:
kom op tinychat ofzo >.<quote:
Niks daarvan, voor zulke informatie wil ik minstens vrouwelijke nippies zien.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:27 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
zeg het
laat ik vanavond mijn nippies zien
Je kreeg het via sharetext op tinydinges chat.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg het via http://sharetext.org/
Ik heb jouwe twee keer gemist.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Niks daarvan, voor zulke informatie wil ik minstens vrouwelijke nippies zien.
ik kan mn zusje postenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Niks daarvan, voor zulke informatie wil ik minstens vrouwelijke nippies zien.
Ja spannend he.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kreeg het via sharetext op tinydinges chat.
The plot thickens.
Pardon ?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
serieus, wat voor aandachts'ho ben je dan als je je notes gaat delen, en ook nog een topicreeks halen?
Ik de jouwe ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jouwe twee keer gemist.
Het wordt geen reeks heur, zondagavond dingetje, jeweetzquote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
serieus, wat voor aandachts'ho ben je dan als je je notes gaat delen, en ook nog een topicreeks halen?
eit eitquote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het wordt geen reeks heur, zondagavond dingetje, jeweetz
Ik houd je in de gaten knul.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
en heb ik yvonne al pissed off. ze vond mijn grammatica niet goed
maar dit kunnen we wel weer he
Puik plan.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
ok, zometeen maak ik wel een naamtopic voor je met een foto van mn zusje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Wil je zeggen dat dit 'm is?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het wordt geen reeks heur, zondagavond dingetje, jeweetz
quote:
Welneequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef PsychoTheRapist het volgende:
maar wat is het punt van dit en het vorig topic?
Ja er was een grote onbekende op een of andere tinychat en die gaf een linkje naar sharenogwat.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja er was een grote onbekende op een of andere tinychat en die gaf een linkje naar sharenogwat.
Ik weet genoeg
dan kan dit topic op slotquote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja er was een grote onbekende op een of andere tinychat en die gaf een linkje naar sharenogwat.
Ik weet genoeg
waarom moet je dat hier posten? er bestaat een Topic report knopjen voorquote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
trouwens, dit topic kan wel dicht Depenisvanjezus
Maar je had wel die note ook daadwerkelijk gegeven he, ofwat ?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet genoeg
En nu?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet genoeg
Hoe sneller hoe beterquote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef utopie het volgende:
[..]
waarom moet je dat hier posten? er bestaat een Topic report knopjen voor
zeker weten wel =3quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar je had wel die note ook daadwerkelijk gegeven he, ofwat ?![]()
Inderdaad. fairytalessuck's topics zijn de beste topics.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Mijn topics worden meteen gesloten en dit mag dan weer wel omdat yvonne.
ik hang aan je lippen.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Mijn topics worden meteen gesloten en dit mag dan weer wel omdat yvonne.
Ik hoef geen lolly, vind het alleen frappant.quote:
Let je even op? Zo hoort het dus:quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meer valt er niet te zeggen.
dat is geen lollyquote:Op zondag 20 februari 2011 23:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik hoef geen lolly, vind het alleen frappant.
Als ik vind dat het een lolly is, dan is het een lolly.quote:
Dompie.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als ik vind dat het een lolly is, dan is het een lolly.
Wat?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Let je even op? Zo hoort het dus:
Klinkerbotsing's notes
grquote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef NrTH het volgende:
Ik vind dit trouwens niet zo'n heel goed topic.
Ik dacht ik deel het even mee.
gr.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef JanPiraat het volgende:
Ace Ventura gif voor deze
[ afbeelding ]
Rot eens op met je kutgifs overal.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
geef me een note dan dikneusquote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Rot eens op met je kutgifs overal.
okok nu komen allemaal vage tips en dan uiteindelijk niet het antwoord omdat je het zelf ook niet weet is goedquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je nog alles gaan uitleggen ook..
Notes bekeken.
mag ik al bashen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
Echt, je bent de zoveelste.
Maar je basht te vroeg, eerst moet je nog een hoop mannelijk wanhopig volk om je heen verzamelen en die optrommelen om voor jou te gaan bashen
Ja? Wat deed ik fout dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je nog alles gaan uitleggen ook..
Notes bekeken.
Nee.quote:
Kon ik dat maar weer. Nu ik weer tijd heb, moet ik misschien maar weer een sollicitatie invullenquote:
Was dr al bang voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneedit is een slap aftreksel van.
Huh?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
en ik voel me vereerd dat ik 2 notes krijg voor 1 fout en 7 notes van myraela, omdat ik haar haat![]()
en 1 van SwJ respect
Dat die rapist niet mag bashen.quote:
Nee, klopt nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
was mijn tip niet goed genoeg?
mijn eerste account is account nummer 240k ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij bent een kloon van iemand![]()
D
:DDDD
maar jij hebt dezen account niet gemaaktquote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
mijn eerste account is account nummer 240k ofzo
nu zit ik in de smerige 300k
ff kijkenquote:
hehequote:
watquote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar jij hebt dezen account niet gemaakt![]()
![]()
:DDXDDDD
HOIDRIBBEL!quote:
WAT?! Een ban betekent vrijheid om te posten? Que?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
hehe voor mij betekent ban vrijheid om te posten ;D
op je debiele notesquote:
Okéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |