Waarom dat dan?quote:
ze bant iedereen die in dit topic gepost heeft, tot de waarheid boven tafel komt!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat is je volgende stap, yvonne, wat gaat er gebeuren?
Ohnoes.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
ze bant iedereen die in dit topic gepost heeft, tot de waarheid boven tafel komt!
Ik wil een bekentenis lospeuterenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
'om 3 over half 6'
En nu?
Primaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
ze bant iedereen die in dit topic gepost heeft, tot de waarheid boven tafel komt!
denk dat ze daar te lui voor isquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk nog, als je jezelf toch alleen maar dieper de shit in lult?
omg, nu wil ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
notes! is zow easy >.> http://sharetext.org/KAW
Wat had je verwacht met zo'n gare ONZ user als 'KB'?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef PsychoTheRapist het volgende:
wat een kut topic is dit geworden
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat had je verwacht met zo'n gare ONZ user als 'KB'?
Krentenbol?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat had je verwacht met zo'n gare ONZ user als 'KB'?
hehe, wil je echt? krijg je ban denk itquote:
Hihaho.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef NrTH het volgende:
Gaat het over die 'onbekende' die afgelopen nacht in de tinychat kwam vragen wie z'n eigen notes wou zien?
Dan kan ik wel zeggen wie het was hoor, tegen een ruime vergoeding natuurlijk.
ik wil notes zienquote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe, wil je echt? krijg je ban denk it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |