stout nijntjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb mijn handjes altijd onder de dekens

Ja, DAT zei je er niet bijquote:

uiteindelijk heb je toch maar een deur van voren mag ik hopen dat in die gang na de eerste deur weer meerdere deuren zitten telt ff niet meequote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet met DIE uitgang in ieder geval

slapen jijquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb mijn handjes altijd onder de dekens

Ik weet niet waar JIJ le leuter insteekt, maar die van mij past niet in dát kleine gaatjequote:
 ...
 ...

Nee sorry, dat zie ik echt als twee deuren, want de ene zit echt niet na de anderequote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
uiteindelijk heb je toch maar een deur van voren mag ik hopen dat in die gang na de eerste deur weer meerdere deuren zitten telt ff niet mee

waarom wil je dat weten? wou je hem lenen ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
ah ik zie het onderwerp voorbinddildo
Wie heeft er 1 gekocht

zwart jurkjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet zometeen nog strijken, want ik wil morgen mijn zwarte jurkje aan, maar dat moet echt eerst even gestreken worden. En ook met de plakroller gerold, want die kattenharen op zwart is echt niet leuk meer. En dan moet ik daarna nog douchen en dan ga ik daarna slapen. In mijn schone bed met nieuw beddengoed, dat slaapt echt altijd zoooo lekker

Dit dusquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet waar JIJ le leuter insteekt, maar die van mij past niet in dát kleine gaatje...

Zo te lezen ben jij nog drukquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet zometeen nog strijken, want ik wil morgen mijn zwarte jurkje aan, maar dat moet echt eerst even gestreken worden. En ook met de plakroller gerold, want die kattenharen op zwart is echt niet leuk meer. En dan moet ik daarna nog douchen en dan ga ik daarna slapen. In mijn schone bed met nieuw beddengoed, dat slaapt echt altijd zoooo lekker

neeee dat zeg ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
waarom wil je dat weten? wou je hem lenen ?

Ik heb nu een heel prettige MI van jou in jurkjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
 .
.

dat dusquote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel prettige MI van jou in jurkje.

druk druk druk drukquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:

Ik heb dorst.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel prettige MI van jou in jurkje.

maar je dacht het wel hequote:

who caresquote:

fles opentrekkenquote:

Nu wel. Dus. Waar waren we gebleven? Spaceballs, zoenen, en dan heftige neuqsecks?quote:

idd.... volgens mij gata het zowiezo goed fout...quote:

ok maar we hoeven geen verslagquote:

Erger dan in Egypte eerst?quote:

quote:

Ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen de komende dagenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd.... volgens mij gata het zowiezo goed fout...
Als Libie zou vallen dan gaat Iran zeker fout aflopen

hoe krijg je een onderwerp van Spaceballs naar heftige neuqsecksquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu wel. Dus. Waar waren we gebleven? Spaceballs, zoenen, en dan heftige neuqsecks?

Dat zien we wel als het zover is hequote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu wel. Dus. Waar waren we gebleven? Spaceballs, zoenen, en dan heftige neuqsecks?

quote:

zet fles aan je lippen en zuigen danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.

quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.

De dorst is vrij eenvoudig op te lossenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.

quote:

quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
 ga je nog eerder dan ik
  ga je nog eerder dan ik 

Welterusten Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later

trusten trevquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later

Mijn keelpijn is een paar uur geleden vervangen door een verkoudheidquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.

Okquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zien we wel als het zover is he

.
 .

Ik weet het echt nietquote:

Bij mij is de verkoudheid erbij gekomen. De keelpijn is gelukkig niet erger geworden thoughquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn keelpijn is een paar uur geleden vervangen door een verkoudheid

Skilzzz. I has themquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe krijg je een onderwerp van Spaceballs naar heftige neuqsecks
 .
 .

niets, bij mij doet ie het gewoon .... helaasquote:

Geen idee, gebruik het eigenlijk zo goed als nooit. Heb het een paar weekjes gebruikt recentelijk maar nu dus niet meerquote:

Die blockte vanmiddag mensen ofzoquote:
 nu kan ik niet kijken, heb hier Nimbuzz
 nu kan ik niet kijken, heb hier Nimbuzz  

een glas thee met erg veel rum en citroen, goed voor dorst en goed tegen keelpijnquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.

dan houden we dat zoquote:

vergeet de honing nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een glas thee met erg veel rum en citroen, goed voor dorst en goed tegen keelpijn

Oh, ik heb het allebei al een paar dagen, maar ach. We'll live!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn keelpijn is een paar uur geleden vervangen door een verkoudheid

Ik heb gelukkig nooit twee dingen tegelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij is de verkoudheid erbij gekomen. De keelpijn is gelukkig niet erger geworden though
 droge keel --> hoesten --> snot
 droge keel --> hoesten --> snot  --> hoesten/over
 --> hoesten/over  

Laat de thee maar weg bij RNquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een glas thee met erg veel rum en citroen, goed voor dorst en goed tegen keelpijn
 .
.

Zelfde verhaal hier. Zal dus wel heersen ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik heb het allebei al een paar dagen, maar ach. We'll live!

Kumt wel goequote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik heb het allebei al een paar dagen, maar ach. We'll live!

Hehehequote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit twee dingen tegelijkdroge keel --> hoesten --> snot
--> hoesten/over

ik heb geen rum en geen citroenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]

andere sterke drankquote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen rum en geen citroen

houden zoquote:

Het snotgedeelte vond ik op 3-jarige leeftijd zeer interessantquote:
 Oke, tmi
 Oke, tmi  

morgenochtendquote:

Thijs kwam me vandaag heel lief een neuspulkje brengenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het snotgedeelte vond ik op 3-jarige leeftijd zeer interessantOke, tmi

niet handig, ik heb altijd punch op voorraad, laat het speciaal uit NL meenemen door vriendenquote:

Ghehequote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs kwam me vandaag heel lief een neuspulkje brengen
 Nouja het gaat om het idee
 Nouja het gaat om het idee  

Welterusten alvast Koenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
By the way vriend(innet)jes,
ik ga laptop afsluiten,
ik zeg zometeen nog wel een keer mobiel

Welnee. IS best te doenquote:

...
 ...

Daaaagquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
ik ga laptop afsluiten,

Wel inlijsten he voor later.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs kwam me vandaag heel lief een neuspulkje brengen

nah, smaakcombi vind ik minder, whisky in cola vind ik ook veel midner dan rum in colaquote:

het is pas niet handig om drank in huis te hebben als je het nooit drinktquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
niet handig, ik heb altijd punch op voorraad, laat het speciaal uit NL meenemen door vrienden

Mijn wijnrek wordt dan ook zelden legerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is pas niet handig om drank in huis te hebben als je het nooit drinkt
 .
.

Mijne alleen vollerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn wijnrek wordt dan ook zelden leger.

Staat wel leuk thoughquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]

heb morgenochtend om 7:30 al een confcall met higher mgt (mijn baas en zijn counterart in India) en om 10 uur de volgende met Higher mgt India mbt mijn klant.quote:

Nog net op tijd voor eenquote:
 terug, werkse straks nog en een hoop
 terug, werkse straks nog en een hoop  voor je zieke keeltje
 voor je zieke keeltje

Ik vind het zonde van de whiskyquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, smaakcombi vind ik minder, whisky in cola vind ik ook veel midner dan rum in cola
 . Die drink ik liever puur. Als ik wil mixen, doe ik dat indd wel met rum of wodka ofzo.
 . Die drink ik liever puur. Als ik wil mixen, doe ik dat indd wel met rum of wodka ofzo.

trusten koenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
ik ga laptop afsluiten,

kijk maar uit anders kom ik langs om het op te drinkenquote:

Is het niet rustiger in de trein als je later weg gaat danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
heb morgenochtend om 7:30 al een confcall met higher mgt (mijn baas en zijn counterart in India) en om 10 uur de volgende met Higher mgt India mbt mijn klant.
Vindt het niet handig om in de trein te confcallen maar ontkom er dus niet aan.
Dus of erg vroeg weg en een deel van de eerste of later weg en dan de tweede

Is dit een verkapte uitnodigingquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
 ?
 ?

Drink deze die ik nu heb op en dan ga ik naar bedquote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
hoe staat het met de strongbow, Stu?

nou drin k toch aardig wat weg, maar mijn wijnkelder raakt nooit leegquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]

Je hebt een wijnkelderquote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
nou drin k toch aardig wat weg, maar mijn wijnkelder raakt nooit leeg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |