De dorst is vrij eenvoudig op te lossenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Welterusten Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
trusten trevquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Mijn keelpijn is een paar uur geleden vervangen door een verkoudheidquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
Okquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zien we wel als het zover is he
Ik weet het echt nietquote:
Bij mij is de verkoudheid erbij gekomen. De keelpijn is gelukkig niet erger geworden thoughquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn keelpijn is een paar uur geleden vervangen door een verkoudheid
Skilzzz. I has themquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe krijg je een onderwerp van Spaceballs naar heftige neuqsecks![]()
niets, bij mij doet ie het gewoon .... helaasquote:
Geen idee, gebruik het eigenlijk zo goed als nooit. Heb het een paar weekjes gebruikt recentelijk maar nu dus niet meerquote:
Die blockte vanmiddag mensen ofzoquote:
een glas thee met erg veel rum en citroen, goed voor dorst en goed tegen keelpijnquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
dan houden we dat zoquote:
vergeet de honing nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een glas thee met erg veel rum en citroen, goed voor dorst en goed tegen keelpijn![]()
Oh, ik heb het allebei al een paar dagen, maar ach. We'll live!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn keelpijn is een paar uur geleden vervangen door een verkoudheid
Ik heb gelukkig nooit twee dingen tegelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij is de verkoudheid erbij gekomen. De keelpijn is gelukkig niet erger geworden though
Laat de thee maar weg bij RNquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een glas thee met erg veel rum en citroen, goed voor dorst en goed tegen keelpijn![]()
Zelfde verhaal hier. Zal dus wel heersen ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik heb het allebei al een paar dagen, maar ach. We'll live!
Kumt wel goequote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik heb het allebei al een paar dagen, maar ach. We'll live!
Hehehequote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit twee dingen tegelijkdroge keel --> hoesten --> snot
--> hoesten/over
ik heb geen rum en geen citroenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andere sterke drankquote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen rum en geen citroen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |