zwart jurkjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet zometeen nog strijken, want ik wil morgen mijn zwarte jurkje aan, maar dat moet echt eerst even gestreken worden. En ook met de plakroller gerold, want die kattenharen op zwart is echt niet leuk meer. En dan moet ik daarna nog douchen en dan ga ik daarna slapen. In mijn schone bed met nieuw beddengoed, dat slaapt echt altijd zoooo lekker
Dit dusquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet waar JIJ le leuter insteekt, maar die van mij past niet in dát kleine gaatje...
Zo te lezen ben jij nog drukquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet zometeen nog strijken, want ik wil morgen mijn zwarte jurkje aan, maar dat moet echt eerst even gestreken worden. En ook met de plakroller gerold, want die kattenharen op zwart is echt niet leuk meer. En dan moet ik daarna nog douchen en dan ga ik daarna slapen. In mijn schone bed met nieuw beddengoed, dat slaapt echt altijd zoooo lekker
neeee dat zeg ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
waarom wil je dat weten? wou je hem lenen ?
Ik heb nu een heel prettige MI van jou in jurkjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
dat dusquote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel prettige MI van jou in jurkje.
druk druk druk drukquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb dorst.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel prettige MI van jou in jurkje.
maar je dacht het wel hequote:
who caresquote:
fles opentrekkenquote:
Nu wel. Dus. Waar waren we gebleven? Spaceballs, zoenen, en dan heftige neuqsecks?quote:
idd.... volgens mij gata het zowiezo goed fout...quote:
ok maar we hoeven geen verslagquote:
Erger dan in Egypte eerst?quote:
quote:
Ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen de komende dagenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd.... volgens mij gata het zowiezo goed fout...
Als Libie zou vallen dan gaat Iran zeker fout aflopen
hoe krijg je een onderwerp van Spaceballs naar heftige neuqsecksquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu wel. Dus. Waar waren we gebleven? Spaceballs, zoenen, en dan heftige neuqsecks?
Dat zien we wel als het zover is hequote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu wel. Dus. Waar waren we gebleven? Spaceballs, zoenen, en dan heftige neuqsecks?
quote:
zet fles aan je lippen en zuigen danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |