Die doet het idd ook nietquote:
quote:
Ik ga op tijd slapen zoquote:
Niet met DIE uitgang in ieder gevalquote:
Niet te spannendquote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die doet het idd ook niet
[..]
[..]
Ik ga op tijd slapen zo
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die doet het idd ook niet
[..]
[..]
Ik ga op tijd slapen zo
Ik mis jou altijd als ik je niet ziequote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik meld het even, voordat je me weer miste.
Ik ga ook uiterlijk over een uurtje slapenquote:
En wat is dan op tijd?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
Voor mij is dat heul schokkend hoor, op tijd gaan slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, maar da's ook heel wat anders dan een voorbinddildo
Nou ja, dan zoek ik nog even verder
Ik heb mijn handjes altijd onder de dekensquote:
Inderdaad erg vroeg voor jou Koenquote:
stout nijntjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb mijn handjes altijd onder de dekens
Ja, DAT zei je er niet bijquote:
uiteindelijk heb je toch maar een deur van voren mag ik hopen dat in die gang na de eerste deur weer meerdere deuren zitten telt ff niet meequote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet met DIE uitgang in ieder geval
slapen jijquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb mijn handjes altijd onder de dekens
Ik weet niet waar JIJ le leuter insteekt, maar die van mij past niet in dát kleine gaatjequote:
Nee sorry, dat zie ik echt als twee deuren, want de ene zit echt niet na de anderequote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
uiteindelijk heb je toch maar een deur van voren mag ik hopen dat in die gang na de eerste deur weer meerdere deuren zitten telt ff niet mee
waarom wil je dat weten? wou je hem lenen ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
ah ik zie het onderwerp voorbinddildo
Wie heeft er 1 gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |