OPSPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het voor de verandering eens met je derde beenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
Mijn neus jeukt, zal ik nu met mijn linker- of met mijn rechterhand krabben?.
middelstequote:
lastig na anderhalve flesquote:
gelukkig zijn we nooit ver wegquote:
Owja, das waar ook... Hmmm... Samen Spaceballs kijken en daarna zoenen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, daar is het nog te vroeg voor
Follow the white rabbitquote:
waarvoor dank.quote:
op de trein gezetquote:
Dat klinkt al beter.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, das waar ook... Hmmm... Samen Spaceballs kijken en daarna zoenen?
Lol, waar heeft hij dat van gehoord?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vanuit bed: allright, letse go!
iiiieeeeh!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb met mijn rechter onderarm aan mijn neus gekrabd trouwens.
Gewoon vaak genoeg vragenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
waarvoor dank.
Wanneer kom ik nou in de OP
Als de poll gesloten is en we weten wat er met de OP gaat gebeuren!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
waarvoor dank.
Wanneer kom ik nou in de OP
Lang leve de auto updatequote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Er verdwijnen weer posts hoor...ik zie ze niet, maar ze worden wel gequote..
Waneer kom ik in de OP ?quote:
F5 is je vriend.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Super Marioquote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, waar heeft hij dat van gehoord?
Iets met autoupdatequote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vanuit bed: allright, letse go!
nooit dusquote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de poll gesloten is en we weten wat er met de OP gaat gebeuren!
Tenzij iedereen eruit gaat natuurlijk.
Nee, ze staan er gewoon echt nietquote:
Kleuterquote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
drank maakt meer kapot dan....quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
pak mijn plekje maar. Ik ben wel een beetje klaar met dat kliekjegedoequote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
Waneer kom ik in de OP ?
hoezo, moest het vaak vragen, dan kan ik het elke dag 1 keer doen of in 1 keer een heleboelquote:
Ook niet als je de pagine ververstquote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ze staan er gewoon echt niet
Mario zelf zegt dat ookquote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om pressies te zijn denk ik dat hij Toad in Mario Kart heeft gehoord
joh doe niet zo op je pik getraptquote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pak mijn plekje maar. Ik ben wel een beetje klaar met dat kliekjegedoe
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook niet als je de pagine ververst
Mijnes is ook beschikbaar. Daarom heb ik ook gestemd op geen users in de OPquote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pak mijn plekje maar. Ik ben wel een beetje klaar met dat kliekjegedoe
hoe krijg je dan je vocht binnen ?quote:
sex en infuusquote:
quote:
Prima, als dat over een paar dagen de optie met de meeste stemmen is, dan verzinnen we een leuke nieuwe OP-tekst en zijn de users er allemaal uitquote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijnes is ook beschikbaar. Daarom heb ik ook gestemd op geen users in de OP
We wachten het in spanning afquote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, als dat over een paar dagen de optie met de meeste stemmen is, dan verzinnen we een leuke nieuwe OP-tekst en zijn de users er allemaal uit.
met seks verlies ik ook altijd enorm veel vochtquote:
ook prima, hoef ik er ook niet inquote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, als dat over een paar dagen de optie met de meeste stemmen is, dan verzinnen we een leuke nieuwe OP-tekst en zijn de users er allemaal uit.
De hele film is eigenlijk wel een favorietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter.
Wat is je favoriete scene?
Je lijkt wel een vrouwquote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
De hele film is eigenlijk wel een favoriet... Ik kan geen scene kiezen
...
i knowquote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met seks verlies ik ook altijd enorm veel vocht
is waar, maar toch vindt het ook wel leukquote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom, en dan hebben we ook niet elke keer dit soort discussies.
Same herequote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
de zakdoekjes gaan er hier weer hard doorheen![]()
verkouden ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
de zakdoekjes gaan er hier weer hard doorheen![]()
F5 geprobeerd?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ze staan er gewoon echt niet
welke danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
F5 geprobeerd?
Er is namelijk máár één post die er echt niet meer staat![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs: mooi vliegtuig, ja, absoluut!
oh, nee, stom, vergetenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
F5 geprobeerd?
Er is namelijk máár één post die er echt niet meer staat![]()
toch heeft het ook wel wat vindt ikquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ik HAAT shoppen hoor!quote:
quote:
Die is zijn droom van vannacht alvast aan het naspelenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, EENTJE, ja, van mij, die is weggetoverd jaquote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, nee, stom, vergeten![]()
Ja, F5 geprobeerd ja, anders zei ik toch niet dat ik er eentje niet zahag
Ja, de sufferdquote:
jawel hoorquote:
sterkte met je natte neus danquote:
Maar het is en blijft wel Thijsquote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de sufferd
[..]
jawel hoor
Ik ook. Ben ik nu een man?quote:
Ja.quote:
Dunno. Draaien we de rollen om danquote:
Eckte nerdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Tenzij het voor gadgets of andere hardware is...
No thanksquote:
Ik ook, behalve als het boekwinkels of cd/dvd-winkels betreft, dan kan ik wel even zoet zijnquote:
Ik bekenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eckte nerd
niks mis mee trouwens
Dat heb ik in de Apple Storequote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, behalve als het boekwinkels of cd/dvd-winkels betreft, dan kan ik wel even zoet zijn.
Checkquote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, behalve als het boekwinkels of cd/dvd-winkels betreft, dan kan ik wel even zoet zijn.
Dan moet je me eerst zien te vindenquote:
Ik had rare visioenen van voorbinddildo's enzoquote:
Dat doe ik welquote:
dammmquote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet je me eerst zien te vinden
Ieuw, bah, neequote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had rare visioenen van voorbinddildo's enzo
Dat kan je ook helemaal niet johquote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik beken!
En gelukkig maar, want ik was niet van plan om te veranderen![]()
.
En wat doe je dan als ik ineens een klokkenspel blijk te bezitten?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doe ik wel![]()
.
Na het zoenen na het kijken naar Spaceballs.
Ik kan ook wel ooit een nerd zijn hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik beken!
En gelukkig maar, want ik was niet van plan om te veranderen![]()
.
Voor niets gaat de zon opquote:
Boekwinkelsquote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan je ook helemaal niet joh
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ieuw, bah, nee...
Laat dat maar heel gauw zitten...
Freaky voorstellen dat dat zijn..
Flauwvallenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat doe je dan als ik ineens een klokkenspel blijk te bezitten?
Er komt een dag...quote:
Nee. Het zit in je genen denk ik ofzoquote:
Owh mooi, kan ik daar meteen goed misbruik van makenquote:
Ik heb het voorstel ooit gekregen. Nou, hij kromp spontaan 10 cm ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt spontaan van opdrogen
Ook al energie tot de macht 10 op het podiumquote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
Is het zo erg jaquote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Het zit in je genen denk ik ofzo
LOLquote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het voorstel ooit gekregen. Nou, hij kromp spontaan 10 cm ofzo...
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh mooi, kan ik daar meteen goed misbruik van maken
quote:
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het voorstel ooit gekregen. Nou, hij kromp spontaan 10 cm ofzo...
Hij beweert maar een end weg, doetu mij maar gewoon, zonder die fratsen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOL
Dat kan ik me goed voorstellen.
GF zal wel beweren dat we echt iets missen
Smeer vooraf maar vast flink met vaselinequote:
Wat dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
Godskolere, de HP update wil me dood hebben
Missionaris en that's it?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij beweert maar een end weg, doetu mij maar gewoon, zonder die fratsen.
en toch deed je dat net wel even, omdat het er over gingquote:
deze sjef kost me alleen maar geldquote:
Moet je er mee leren leven, denk ik dan maarquote:
Helaas welquote:Op zondag 20 februari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en toch deed je dat net wel even, omdat het er over ging
Dat is mooi klotequote:
Waar heb je ze eigenlijk gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook al energie tot de macht 10 op het podium![]()
![]()
hoe raad je hetquote:
In Ahoyquote:
die heeft ze nietquote:
Cool thoughquote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In Ahoywas niks anders in Nederland
Neequote:
she always takes my ccquote:
KOENTJUHquote:
quote:
Owh, maar da's ook heel wat anders dan een voorbinddildoquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee!
Ik doelde meer op geen uitgangen misbruiken als ingang..
Zekerquote:
Oooow, dat kan ik wel. Nu nog iemand vinden die dat met mij kanquote:Op zondag 20 februari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je er mee leren leven, denk ik dan maar
de ingang die jij wel wilt gebruiken is anders ook een uitgangquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee!
Ik doelde meer op geen uitgangen misbruiken als ingang..
echt?quote:
PAs nadat het een ingang is geweestquote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef crv het volgende:
[..]
de ingang die jij wel wilt gebruiken is anders ook een uitgang
je hebt gedronken ?quote:
Klapdeurenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef crv het volgende:
[..]
de ingang die jij wel wilt gebruiken is anders ook een uitgang
nee hoor al lang daarvoorquote:
Onbevlekte ontvangenissen daargelatenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ZekerBJ van het podium af, door heel het publiek heenrennen, beveiliging achter hem aan
Ja, acceptatie is al de eerste stap hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow, dat kan ik wel. Nu nog iemand vinden die dat met mij kan![]()
...
hoe pies jij danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onbevlekte ontvangenissen daargelaten
Die doet het idd ook nietquote:
quote:
Ik ga op tijd slapen zoquote:
Niet met DIE uitgang in ieder gevalquote:
Niet te spannendquote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die doet het idd ook niet
[..]
[..]
Ik ga op tijd slapen zo
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die doet het idd ook niet
[..]
[..]
Ik ga op tijd slapen zo
Ik mis jou altijd als ik je niet ziequote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik meld het even, voordat je me weer miste.
Ik ga ook uiterlijk over een uurtje slapenquote:
En wat is dan op tijd?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
Voor mij is dat heul schokkend hoor, op tijd gaan slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, maar da's ook heel wat anders dan een voorbinddildo
Nou ja, dan zoek ik nog even verder
Ik heb mijn handjes altijd onder de dekensquote:
Inderdaad erg vroeg voor jou Koenquote:
stout nijntjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb mijn handjes altijd onder de dekens
Ja, DAT zei je er niet bijquote:
uiteindelijk heb je toch maar een deur van voren mag ik hopen dat in die gang na de eerste deur weer meerdere deuren zitten telt ff niet meequote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet met DIE uitgang in ieder geval
slapen jijquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb mijn handjes altijd onder de dekens
Ik weet niet waar JIJ le leuter insteekt, maar die van mij past niet in dát kleine gaatjequote:
Nee sorry, dat zie ik echt als twee deuren, want de ene zit echt niet na de anderequote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
uiteindelijk heb je toch maar een deur van voren mag ik hopen dat in die gang na de eerste deur weer meerdere deuren zitten telt ff niet mee
waarom wil je dat weten? wou je hem lenen ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
ah ik zie het onderwerp voorbinddildo
Wie heeft er 1 gekocht
zwart jurkjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet zometeen nog strijken, want ik wil morgen mijn zwarte jurkje aan, maar dat moet echt eerst even gestreken worden. En ook met de plakroller gerold, want die kattenharen op zwart is echt niet leuk meer. En dan moet ik daarna nog douchen en dan ga ik daarna slapen. In mijn schone bed met nieuw beddengoed, dat slaapt echt altijd zoooo lekker
Dit dusquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet waar JIJ le leuter insteekt, maar die van mij past niet in dát kleine gaatje...
Zo te lezen ben jij nog drukquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet zometeen nog strijken, want ik wil morgen mijn zwarte jurkje aan, maar dat moet echt eerst even gestreken worden. En ook met de plakroller gerold, want die kattenharen op zwart is echt niet leuk meer. En dan moet ik daarna nog douchen en dan ga ik daarna slapen. In mijn schone bed met nieuw beddengoed, dat slaapt echt altijd zoooo lekker
neeee dat zeg ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
waarom wil je dat weten? wou je hem lenen ?
Ik heb nu een heel prettige MI van jou in jurkjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
dat dusquote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel prettige MI van jou in jurkje.
druk druk druk drukquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb dorst.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel prettige MI van jou in jurkje.
maar je dacht het wel hequote:
who caresquote:
fles opentrekkenquote:
Nu wel. Dus. Waar waren we gebleven? Spaceballs, zoenen, en dan heftige neuqsecks?quote:
idd.... volgens mij gata het zowiezo goed fout...quote:
ok maar we hoeven geen verslagquote:
Erger dan in Egypte eerst?quote:
quote:
Ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen de komende dagenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd.... volgens mij gata het zowiezo goed fout...
Als Libie zou vallen dan gaat Iran zeker fout aflopen
hoe krijg je een onderwerp van Spaceballs naar heftige neuqsecksquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu wel. Dus. Waar waren we gebleven? Spaceballs, zoenen, en dan heftige neuqsecks?
Dat zien we wel als het zover is hequote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu wel. Dus. Waar waren we gebleven? Spaceballs, zoenen, en dan heftige neuqsecks?
quote:
zet fles aan je lippen en zuigen danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
De dorst is vrij eenvoudig op te lossenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Welterusten Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
trusten trevquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Mijn keelpijn is een paar uur geleden vervangen door een verkoudheidquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
Okquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zien we wel als het zover is he
Ik weet het echt nietquote:
Bij mij is de verkoudheid erbij gekomen. De keelpijn is gelukkig niet erger geworden thoughquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn keelpijn is een paar uur geleden vervangen door een verkoudheid
Skilzzz. I has themquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe krijg je een onderwerp van Spaceballs naar heftige neuqsecks![]()
niets, bij mij doet ie het gewoon .... helaasquote:
Geen idee, gebruik het eigenlijk zo goed als nooit. Heb het een paar weekjes gebruikt recentelijk maar nu dus niet meerquote:
Die blockte vanmiddag mensen ofzoquote:
een glas thee met erg veel rum en citroen, goed voor dorst en goed tegen keelpijnquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
dan houden we dat zoquote:
vergeet de honing nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een glas thee met erg veel rum en citroen, goed voor dorst en goed tegen keelpijn![]()
Oh, ik heb het allebei al een paar dagen, maar ach. We'll live!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn keelpijn is een paar uur geleden vervangen door een verkoudheid
Ik heb gelukkig nooit twee dingen tegelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij is de verkoudheid erbij gekomen. De keelpijn is gelukkig niet erger geworden though
Laat de thee maar weg bij RNquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een glas thee met erg veel rum en citroen, goed voor dorst en goed tegen keelpijn![]()
Zelfde verhaal hier. Zal dus wel heersen ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik heb het allebei al een paar dagen, maar ach. We'll live!
Kumt wel goequote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik heb het allebei al een paar dagen, maar ach. We'll live!
Hehehequote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit twee dingen tegelijkdroge keel --> hoesten --> snot
--> hoesten/over
ik heb geen rum en geen citroenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andere sterke drankquote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen rum en geen citroen
houden zoquote:
Het snotgedeelte vond ik op 3-jarige leeftijd zeer interessantquote:
morgenochtendquote:
Thijs kwam me vandaag heel lief een neuspulkje brengenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het snotgedeelte vond ik op 3-jarige leeftijd zeer interessantOke, tmi
niet handig, ik heb altijd punch op voorraad, laat het speciaal uit NL meenemen door vriendenquote:
Ghehequote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs kwam me vandaag heel lief een neuspulkje brengen
Welterusten alvast Koenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
By the way vriend(innet)jes,
ik ga laptop afsluiten,
ik zeg zometeen nog wel een keer mobiel
Welnee. IS best te doenquote:
Daaaagquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
ik ga laptop afsluiten,
Wel inlijsten he voor later.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs kwam me vandaag heel lief een neuspulkje brengen
nah, smaakcombi vind ik minder, whisky in cola vind ik ook veel midner dan rum in colaquote:
het is pas niet handig om drank in huis te hebben als je het nooit drinktquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
niet handig, ik heb altijd punch op voorraad, laat het speciaal uit NL meenemen door vrienden
Mijn wijnrek wordt dan ook zelden legerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is pas niet handig om drank in huis te hebben als je het nooit drinkt
Mijne alleen vollerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn wijnrek wordt dan ook zelden leger.
Staat wel leuk thoughquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
heb morgenochtend om 7:30 al een confcall met higher mgt (mijn baas en zijn counterart in India) en om 10 uur de volgende met Higher mgt India mbt mijn klant.quote:
Nog net op tijd voor eenquote:
Ik vind het zonde van de whiskyquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, smaakcombi vind ik minder, whisky in cola vind ik ook veel midner dan rum in cola
trusten koenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
ik ga laptop afsluiten,
kijk maar uit anders kom ik langs om het op te drinkenquote:
Is het niet rustiger in de trein als je later weg gaat danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
heb morgenochtend om 7:30 al een confcall met higher mgt (mijn baas en zijn counterart in India) en om 10 uur de volgende met Higher mgt India mbt mijn klant.
Vindt het niet handig om in de trein te confcallen maar ontkom er dus niet aan.
Dus of erg vroeg weg en een deel van de eerste of later weg en dan de tweede
Is dit een verkapte uitnodigingquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Drink deze die ik nu heb op en dan ga ik naar bedquote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
hoe staat het met de strongbow, Stu?
nou drin k toch aardig wat weg, maar mijn wijnkelder raakt nooit leegquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een wijnkelderquote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
nou drin k toch aardig wat weg, maar mijn wijnkelder raakt nooit leeg
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het niet rustiger in de trein als je later weg gaat dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |