houden zoquote:
Het snotgedeelte vond ik op 3-jarige leeftijd zeer interessantquote:
morgenochtendquote:
Thijs kwam me vandaag heel lief een neuspulkje brengenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het snotgedeelte vond ik op 3-jarige leeftijd zeer interessantOke, tmi
niet handig, ik heb altijd punch op voorraad, laat het speciaal uit NL meenemen door vriendenquote:
Ghehequote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs kwam me vandaag heel lief een neuspulkje brengen
Welterusten alvast Koenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
By the way vriend(innet)jes,
ik ga laptop afsluiten,
ik zeg zometeen nog wel een keer mobiel
Welnee. IS best te doenquote:
Daaaagquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
ik ga laptop afsluiten,
Wel inlijsten he voor later.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs kwam me vandaag heel lief een neuspulkje brengen
nah, smaakcombi vind ik minder, whisky in cola vind ik ook veel midner dan rum in colaquote:
het is pas niet handig om drank in huis te hebben als je het nooit drinktquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
niet handig, ik heb altijd punch op voorraad, laat het speciaal uit NL meenemen door vrienden
Mijn wijnrek wordt dan ook zelden legerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is pas niet handig om drank in huis te hebben als je het nooit drinkt
Mijne alleen vollerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn wijnrek wordt dan ook zelden leger.
Staat wel leuk thoughquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
heb morgenochtend om 7:30 al een confcall met higher mgt (mijn baas en zijn counterart in India) en om 10 uur de volgende met Higher mgt India mbt mijn klant.quote:
Nog net op tijd voor eenquote:
Ik vind het zonde van de whiskyquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, smaakcombi vind ik minder, whisky in cola vind ik ook veel midner dan rum in cola
trusten koenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
ik ga laptop afsluiten,
kijk maar uit anders kom ik langs om het op te drinkenquote:
Is het niet rustiger in de trein als je later weg gaat danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
heb morgenochtend om 7:30 al een confcall met higher mgt (mijn baas en zijn counterart in India) en om 10 uur de volgende met Higher mgt India mbt mijn klant.
Vindt het niet handig om in de trein te confcallen maar ontkom er dus niet aan.
Dus of erg vroeg weg en een deel van de eerste of later weg en dan de tweede
Is dit een verkapte uitnodigingquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Drink deze die ik nu heb op en dan ga ik naar bedquote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
hoe staat het met de strongbow, Stu?
nou drin k toch aardig wat weg, maar mijn wijnkelder raakt nooit leegquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een wijnkelderquote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
nou drin k toch aardig wat weg, maar mijn wijnkelder raakt nooit leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |