quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Praten over kleding? dat doe ik nou echt nooit, onzinnig gedoe![]()
Nee jouw motto is, 'niet praten maar kopen'!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Praten over kleding? dat doe ik nou echt nooit, onzinnig gedoe![]()
ja komt!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nog geen foto gezien van Amélie met dat spijkerjasje aan, voor wat hoort wat![]()
jaaaaaa ik ook, maar te grootquote:Op zondag 20 februari 2011 20:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zag zo'n leuk badpakje in de hema!
Ga ik van de week even halen, twijfelde zaterdag nog.
Roze met roezeltjes.
dat is hier altijd supersnel opquote:Op zondag 20 februari 2011 21:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja die hing er ook, ging vanaf 122/128 ofzo?
Maar die roze badpak met roezel 86/92.
Zodra ze echt bewust aangeeft dat ze dat ook wel zou willen, mag ze hoor. Dat vind ik echt geen tranen waard. Maar jammer vind ik het wel. We'll see.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Meestal gaat halverwege het zwemmen/zonnen het bovenstukje uit en dan wilt ze alleen nog 't broekje aan.
Dus ik verstop niets en alles mag, dan wordt het ook niet interessant.
iig zo zie ik het
En jongens met afgezakte short en Bjorn Borg boxer eronderquote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat vind ik helemaal verschrikkelijk. Van die meisjes/dames/vrouwen met zo'n 'shorts' over hun bikini.
jaaaa ik heb zulke leuke riempjes gezienquote:Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die leggings die afzakken hebben we hier ook idd, maar dan gaat ie even naar oma, die zet het elastiek wat strakker en dan is het goed!
en broeken die afzakken los ik hier op met een riempje
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:51 schreef Ticootje het volgende:
Dat hello kitty badpak moet jen hebben. H&m??
Ze heeft nu 3 kitty pyjama's en ze had ook al 7 onderbroeken van hello kitty..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Zara heeft trouwens ook allemaal kitty pyjama's en ondergoed enzo. Hier.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze heeft nu 3 kitty pyjama's en ze had ook al 7 onderbroeken van hello kitty..
Ik doe ze alleen niet aan in bed... Verder woon ik erin.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef SacreCoeur het volgende:
en en en jij bent een dc drager toch?
Tot welke maand draag jij ze? wanneer gaan ze zweten?
Geen dora of hello kitty..quote:Op maandag 21 februari 2011 11:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Op de site hebben ze leuke in de outlet =D
Tenzij ik het echt echt wil hebben. Dan kijk ik met wat ze tegen elkaar opbieden, maak ik de afweging wat het nieuw kost en plaats gewoon een redelijk bod.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
best leuke dingen Tico. En niet duur.
Ik heb even weer op MP gestruind....zo veel leuks....
Ik mag van mezelf een eenmalig bod doen, dat tegen elkaar op bieden heb ik zo'n hekel aan.
dat doe ik ook weleens jaquote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef Ssserpente het volgende:
Als ik iets echt wil hebben, mail ik direct de verkoper om het af te handelen.
Ik las prima-kont-maag-ding.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb zaterdag mijn Primarkontmaagding gehad!
Ik weet niet meer precies wat ik las, maar het deed me denken aan een anale ontmaagding iig.quote:
Jij hebt juist een reputatie hoog te houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:02 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat ik las, maar het deed me denken aan een anale ontmaagding iig.
Maar ik hield expres m'n mond maar weer.
HOEZO? Voldoet mijn dreumes nu niet aan de standaard?!?!quote:Oh, en ik vind juist dat dreumesjes bolle buikjes horen te hebben die boven broekje uitpiepen.
Lief!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:12 schreef becky27 het volgende:
Wilde even een sneak preview geven van Noortje d'r carnavals outfit:
[ afbeelding ]
Haha, allebei heel raak! Hij woont trouwens in Limburg. Wat is het verschil in carnavalstraditie?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:44 schreef becky27 het volgende:
Maar ik zie Ivan wel in een tiroler outfit, en Lena als bijtje of lieveheersbeestje.
Ik haal de bestelling vrijwel altijd in de winkel op. Dan kan ik meteen in de winkel rondkijken én het scheelt me een hoop gezeur met speuren naar spullen die niet voorradig zijn. Nu heb ik zo'n grote bestelling geplaatst dat ik geen verzendkosten betaal. Dan laat ik wel thuis afleveren.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik vergeet altijd dat Hema ook een webwinkel heeft! Ik ga vanavond eens kijken, thanks voor de tip!
Nope, bij de meisjeskleding niet en ook de grote babymaten niet. maar ik zal wel hel scheel kijken.quote:
Ow, dat is ideaal, ophalen kan echt dichtbij en 7 dagen per week! Ik ga definitief shoppen vanavondquote:Op maandag 21 februari 2011 16:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik haal de bestelling vrijwel altijd in de winkel op. Dan kan ik meteen in de winkel rondkijken én het scheelt me een hoop gezeur met speuren naar spullen die niet voorradig zijn. Nu heb ik zo'n grote bestelling geplaatst dat ik geen verzendkosten betaal. Dan laat ik wel thuis afleveren.
Lief!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zal hem voor je bewaren (als hij enigszins toonbaar is na mijn dochters tijd).
Ze zit nu in 98/104, maar ik heb de volgende maat besteld (110/116).quote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat voor maat heeft ze?
Ik vond die blauwe leuk, maar 98/104 is er niets.
plaatje? ik zit te voeden en ben te lui om te zoekenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:32 schreef snoopy het volgende:
Ik zou voor Lis zo graag een blauw/wit gestreepte OshKosh overgooier willen hebben. Maar ik kan ze echt nergens vinden. Heb nu wel via MP een spijkerovergooier gekocht, maar zo'n gestreepte vind ik eigenlijk nog leuker. Heeft iemand hier DE tip?
Hihi een lapjesdekenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, ook niet mijn smaak, Meimeltje. Ik vind het net een lapjesdeken.
oh ik had nog geen concrete dingen op t oog hoor. Ik wil bij zara even kijken, denk dat ik daar wel slaag, ik zie er op de site in elk geval wel wat die ik leuk vind en die niet belachelijk duur zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:46 schreef oeke het volgende:
Sorboo, wat een leuk jurkje, staat heel goed inderdaad. Mooie kleur.
Huup, waar ging jij riempjes kopen? Ik moet er ook aan geloof ik, zoals je vanmiddag zag, zakken de broeken maat 86 van zijn kont. Alhoewel het best stoer en hip is, lijkt het me helemaal niet lekker zitten.
dit maar dan niet met een broek aan de onderkant. Ik kan het ook nergens vinden maar zag dus laatst wel een meisje met die jurk in de speeltuin hier.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
plaatje? ik zit te voeden en ben te lui om te zoeken
Sorbo leuk zeg!
oh goeie tip dan ga k daar een keer kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Stiemie het volgende:
Huup bij zeeman hebben ze ook weleens leuke riempjes. Geen superkwaliteit, maar goed genoeg voor een jaartje zeg maar. En erg wisselend wat ze hebben
oh elastisch is fijn!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:24 schreef oeke het volgende:
Oh wat goed, deze hebben best potentie vind ik!
[ afbeelding ]
Is elastisch!
[ afbeelding ]
Fijne kleur vind ik.
Ik ga de stad maar eens in binnenkort.
als je een riem neemt die echt goed te verstellen is dan zal ie prima zn werk doenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind hem in het roze ook mooiMaar goed, die zoek je dus niet.
Denken jullie dat riempjes bij die kleintjes handig zijn? En ook echt doen wat ze moeten doen, de broek omhoog houden? LIjkt me zo onpraktisch voor dreumessen en peuters.
Waar vind je die tweede? De eerste had ik al gezien en dat is mijn favoriet.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:24 schreef oeke het volgende:
Oh wat goed, deze hebben best potentie vind ik!
[ afbeelding ]
Is elastisch!
[ afbeelding ]
Fijne kleur vind ik.
Ik ga de stad maar eens in binnenkort.
Nouja, ik wil toch graag dat hij de broeken aan kan die bij zijn lengte horen en niet dat hoogwater gedoe. En dan kan ik van de dappersnapers kopen, misschien koop ik die er wel bij. En bretels aan doen kan ook, maar lijkt me ook niet altijd lekker zitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef miss_sly het volgende:
Denken jullie dat riempjes bij die kleintjes handig zijn? En ook echt doen wat ze moeten doen, de broek omhoog houden? LIjkt me zo onpraktisch voor dreumessen en peuters.
Die stond bij 2 tot zoveel jaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Waar vind je die tweede? De eerste had ik al gezien en dat is mijn favoriet.
oh ja t zal ook wel mee vallen hoor, maar dat hoor je wel eens als bezwaar tegen riempjes enzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn nichtje kan prima met een riem overweg hoor.
Ook met zindelijkheid ging dat prima. Eerst moest je dr even helpen met losmaken, maar nu doet ze dat gewoon zelf allemaal.
't Jurkje valt ook wel breed. Maar idd, ze is de laatste tijd alleen in de lengte gegroeid (en flink ook) en niet in gewicht. Toen nog anderhalve week ziek geweest en je kunt d'r ribbetjes tellen... Maar ze eet als een havenarbeider die drie weken niet gegeten heeft, dus daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh Isabeau, dat staat leuk!
Wat wordt ze smalletjes of niet?
Uhuh ja, alles zelf doen want 'ze is geen baby!'.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Meimeltje het volgende:
Owja dat niet willen vragen heeft er hier denk ik ook wel mee te maken SC (want hij is toch al groot)! Maar hij kan echt niet zonder riem.
het zal ook per kind verschillen denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 21:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja t zal ook wel mee vallen hoor, maar dat hoor je wel eens als bezwaar tegen riempjes enzo.
En idd wat Oeke zegt, ik vind het leuk staan en ze zijn niet zo duur, dus ik vind het wel leuk dan.
Memmel heeft het licht gezien!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef Memmel het volgende:
En ik maar denken dat hier altijd kleertjes verkocht werden enzo, maar nee...hier wordt gepraat over kleertjes! Da's nog veul leuker!
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef Memmel het volgende:
En ik maar denken dat hier altijd kleertjes verkocht werden enzo, maar nee...hier wordt gepraat over kleertjes! Da's nog veul leuker!
Dat zijn sokken, alhoewel Niels sokken tegenwoordig qua grootte wel in de buurt komen van een T-shirtquote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef oeke het volgende:
Ja, die schoentjes van Niels, heel leuk vind ik ze! Stoer ook!
En zijn dat T-shirtjes die je bij de H&M hebt gekocht?
Die zien er leuk uit!
Waaro zou ik dat in vredesnaam erg vinden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:28 schreef octopussy het volgende:
Wat zijn eigenlijk normaal gesproken de verzendkosten van DPAM?
Sorbootje, dat blauwe jurkje wil ik ook wel graag voor Hannah (vind je toch niet erg he?), maar ik ben een beetje in dubio over de maat. Ze zit nu precies goed in maat 74. Denk je dat hannah dan maat 12m of 18m nodig heeft?
Dat zijn de standaardverzendkostenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zit nu op 10.90 aan verzendkosten voor die dingen die ik hierboven postte octopussy.
Ik had hetzelfde kunnen posten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:59 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Het is maar goed dat ik geen meisje heb! Al die Dpam kleertjes zijn echt geweldig! Voor jongens is het niet mijn smaak.
Dat regenjasje huup! Onwijs schattig!
Ja klopt, vorige keer dat ik er was ging het babyspul wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vond trouwens de kleding voor meisjes vanaf 2 jaar bij primark echt driemiljoen keer leuker dan het babyspul. Ik heb het juist vaak andersom
Die aan de Linnaeusstraat zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben gisteren nog bij de Wibra geweest hier, maar wat is dat een k*twinkel. Geen van die leuke dingen hier heb ik daar gezien. Moet ik toch eens een andere, betere winkel zoeken.
Ja, diequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die aan de Linnaeusstraat zeker?
Doe eens een linkje vand e webwinkel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Die jurkjes zijn echt zo super handig ja.. en het staat altijd leuk.
Naar het strand, uit eten, pretpark, speeltuin.. zo'n jurkje kan gewoon altijd.
en omg, de DC's zijn binnen en ik ben super blij.
Maat is goed, ze is er helemaal blij mee.
Ze waren niet ultra duur, maar toch even een gok zo online bestellen a 60,- doe ik normaal niet met schoenen.
Mja ze zijn niet in de winkel te krijgen.
Foto komt vanavond wel ofzo.
x-kds.nl echt een super snelle levering!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe eens een linkje vand e webwinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |