dit maar dan niet met een broek aan de onderkant. Ik kan het ook nergens vinden maar zag dus laatst wel een meisje met die jurk in de speeltuin hier.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
plaatje? ik zit te voeden en ben te lui om te zoeken
Sorbo leuk zeg!
oh goeie tip dan ga k daar een keer kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Stiemie het volgende:
Huup bij zeeman hebben ze ook weleens leuke riempjes. Geen superkwaliteit, maar goed genoeg voor een jaartje zeg maar. En erg wisselend wat ze hebben
oh elastisch is fijn!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:24 schreef oeke het volgende:
Oh wat goed, deze hebben best potentie vind ik!
[ afbeelding ]
Is elastisch!
[ afbeelding ]
Fijne kleur vind ik.
Ik ga de stad maar eens in binnenkort.
als je een riem neemt die echt goed te verstellen is dan zal ie prima zn werk doenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind hem in het roze ook mooiMaar goed, die zoek je dus niet.
Denken jullie dat riempjes bij die kleintjes handig zijn? En ook echt doen wat ze moeten doen, de broek omhoog houden? LIjkt me zo onpraktisch voor dreumessen en peuters.
Waar vind je die tweede? De eerste had ik al gezien en dat is mijn favoriet.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:24 schreef oeke het volgende:
Oh wat goed, deze hebben best potentie vind ik!
[ afbeelding ]
Is elastisch!
[ afbeelding ]
Fijne kleur vind ik.
Ik ga de stad maar eens in binnenkort.
Nouja, ik wil toch graag dat hij de broeken aan kan die bij zijn lengte horen en niet dat hoogwater gedoe. En dan kan ik van de dappersnapers kopen, misschien koop ik die er wel bij. En bretels aan doen kan ook, maar lijkt me ook niet altijd lekker zitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef miss_sly het volgende:
Denken jullie dat riempjes bij die kleintjes handig zijn? En ook echt doen wat ze moeten doen, de broek omhoog houden? LIjkt me zo onpraktisch voor dreumessen en peuters.
Die stond bij 2 tot zoveel jaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Waar vind je die tweede? De eerste had ik al gezien en dat is mijn favoriet.
oh ja t zal ook wel mee vallen hoor, maar dat hoor je wel eens als bezwaar tegen riempjes enzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn nichtje kan prima met een riem overweg hoor.
Ook met zindelijkheid ging dat prima. Eerst moest je dr even helpen met losmaken, maar nu doet ze dat gewoon zelf allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |