't Jurkje valt ook wel breed. Maar idd, ze is de laatste tijd alleen in de lengte gegroeid (en flink ook) en niet in gewicht. Toen nog anderhalve week ziek geweest en je kunt d'r ribbetjes tellen... Maar ze eet als een havenarbeider die drie weken niet gegeten heeft, dus daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh Isabeau, dat staat leuk!
Wat wordt ze smalletjes of niet?
Uhuh ja, alles zelf doen want 'ze is geen baby!'.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Meimeltje het volgende:
Owja dat niet willen vragen heeft er hier denk ik ook wel mee te maken SC (want hij is toch al groot)! Maar hij kan echt niet zonder riem.
het zal ook per kind verschillen denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 21:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja t zal ook wel mee vallen hoor, maar dat hoor je wel eens als bezwaar tegen riempjes enzo.
En idd wat Oeke zegt, ik vind het leuk staan en ze zijn niet zo duur, dus ik vind het wel leuk dan.
Memmel heeft het licht gezien!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef Memmel het volgende:
En ik maar denken dat hier altijd kleertjes verkocht werden enzo, maar nee...hier wordt gepraat over kleertjes! Da's nog veul leuker!
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef Memmel het volgende:
En ik maar denken dat hier altijd kleertjes verkocht werden enzo, maar nee...hier wordt gepraat over kleertjes! Da's nog veul leuker!
Dat zijn sokken, alhoewel Niels sokken tegenwoordig qua grootte wel in de buurt komen van een T-shirtquote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef oeke het volgende:
Ja, die schoentjes van Niels, heel leuk vind ik ze! Stoer ook!
En zijn dat T-shirtjes die je bij de H&M hebt gekocht?
Die zien er leuk uit!
Waaro zou ik dat in vredesnaam erg vinden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:28 schreef octopussy het volgende:
Wat zijn eigenlijk normaal gesproken de verzendkosten van DPAM?
Sorbootje, dat blauwe jurkje wil ik ook wel graag voor Hannah (vind je toch niet erg he?), maar ik ben een beetje in dubio over de maat. Ze zit nu precies goed in maat 74. Denk je dat hannah dan maat 12m of 18m nodig heeft?
Dat zijn de standaardverzendkostenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zit nu op 10.90 aan verzendkosten voor die dingen die ik hierboven postte octopussy.
Ik had hetzelfde kunnen posten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:59 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Het is maar goed dat ik geen meisje heb! Al die Dpam kleertjes zijn echt geweldig! Voor jongens is het niet mijn smaak.
Dat regenjasje huup! Onwijs schattig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |