Ik doe ze alleen niet aan in bed... Verder woon ik erin.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef SacreCoeur het volgende:
en en en jij bent een dc drager toch?
Tot welke maand draag jij ze? wanneer gaan ze zweten?
Geen dora of hello kitty..quote:Op maandag 21 februari 2011 11:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Op de site hebben ze leuke in de outlet =D
Tenzij ik het echt echt wil hebben. Dan kijk ik met wat ze tegen elkaar opbieden, maak ik de afweging wat het nieuw kost en plaats gewoon een redelijk bod.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
best leuke dingen Tico. En niet duur.
Ik heb even weer op MP gestruind....zo veel leuks....
Ik mag van mezelf een eenmalig bod doen, dat tegen elkaar op bieden heb ik zo'n hekel aan.
dat doe ik ook weleens jaquote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef Ssserpente het volgende:
Als ik iets echt wil hebben, mail ik direct de verkoper om het af te handelen.
Ik las prima-kont-maag-ding.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb zaterdag mijn Primarkontmaagding gehad!
Ik weet niet meer precies wat ik las, maar het deed me denken aan een anale ontmaagding iig.quote:
Jij hebt juist een reputatie hoog te houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:02 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat ik las, maar het deed me denken aan een anale ontmaagding iig.
Maar ik hield expres m'n mond maar weer.
HOEZO? Voldoet mijn dreumes nu niet aan de standaard?!?!quote:Oh, en ik vind juist dat dreumesjes bolle buikjes horen te hebben die boven broekje uitpiepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |