FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
:quote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef robmmad16 het volgende:
Okay, wat was de twitter account van Alphons? Het word tijd voor een twitter bombardementje geloof ik! Want als hij denkt dat mensen nu bewust naar die tv uitzending gaan kijken dan heeft hij het GOED MIS!
Bij DGK niet, dan konden we alles zien en dan keken we naar de uitzending en dan was het weer mekkeren over hoe alles 'verkeerd' was uitgezondenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:47 schreef diditje64 het volgende:
was dit bij BB en DGK ook zo erg nee toch?
WTFquote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef diditje64 het volgende:
net yellowbird gesmst maar die ligt er ook af daar gaat mijn 1,50
Ah, je was me net voor. Gelul dus.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef versabommie het volgende:
:
[ afbeelding ]
en was ook al begonnen ja :
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet. Wie zegt dat?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:52 schreef Gert het volgende:
Dus... het is een technische storing, toevallig op een heel ongelukkig moment?
Hé! Er zit een knop op je TV, die helpt je zo uit de puree!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat oog staart me nu al 5 minuten aan!
rightquote:Op zondag 20 februari 2011 15:52 schreef Gert het volgende:
Ik dacht dat jij niet naar dit programma zou kijken?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat oog staart me nu al 5 minuten aan!
dat heb ik nooit gekeken, waarom had die zoveel streamlocks?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:53 schreef Nostalgist het volgende:
Zelden dit meegemaakt. Echt maar een enkele keer in DGK en BB ook niet..
HBB had wél veel streamlocks, maar dat had andere redenen...
Dat is wel 't laatste wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef SaladShaker het volgende:
Hoe komen ze erbij... ze denken zo de kijkcijfers weer op te krikken.
GRR
DGK had op het laatst ook veel streamlocks hoor. Daar zat ik me op het laatst ook kapot aan te ergeren.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:53 schreef Nostalgist het volgende:
Er is nu een modeshow of missverkiezing of zo gaande en die mogen we niet zien.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Darklight het volgende:
Waarom is er een SL? Programma eindelijk gestopt?
Daar zal alphons22 wel mee komenquote:
Je kunt hier wel mee blijven posten toch.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:53 schreef toxikon het volgende:
Ik ga niet meer wachten ook op de tieten show. ik Ben er nu echt definitief klaar mee, al komt er een orgie op alle 4 de cams.
Het waren twee heerlijke dagen en ik zie jullie wel weer bij een echt RLS .
Ik ga geen namen noemen maar bedankt alle grapjassen, er zaten meesterlijke jokes tussen.
Nouja expeditie Robinson kan ook alleen maar beter worden na afgelopen jaar dus misschien tot dan.
Toxi![]()
![]()
Ik zit ook met stomme verbazing te kijken. Streamers ontmoedigen is 1 ding maar dat is echt vreselijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:53 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens alphons welquote:Op zondag 20 februari 2011 15:52 schreef Gert het volgende:
Inderdaad, weer eens tijd voor een goed programma.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:55 schreef Copycat het volgende:
Nou! Ik kan niet wachten tot de tv-uitzending!
Lekker dwdd kijken.
Wat een conceptkillers.
Lol, ja, maar toen werden er ook mensen door de badkamer getieft en gingen er glazen deuren aan gort en zo...quote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Green1 het volgende:
[..]
DGK had op het laatst ook veel streamlocks hoor. Daar zat ik me op het laatst ook kapot aan te ergeren.
Ja nou.. dat wil je toch júist zienquote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ja, maar toen werden er ook mensen door de badkamer getieft en gingen er glazen deuren aan gort en zo...
Heerlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ja, maar toen werden er ook mensen door de badkamer getieft en gingen er glazen deuren aan gort en zo...
Serieus? Wat een KUTPROGRAMMA is het toch ookquote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is nu een modeshow of missverkiezing of zo gaande en die mogen we niet zien.
Ruzie met de regie én onderling... en.. en..quote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gekeken, waarom had die zoveel streamlocks?
Een modeshow is natuurlijk veel schokkenderquote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:
Tering, mag dat oog maar oogkanker krijgenquote:
Oude tijden.... ! Maar dan anders....quote:
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:57 schreef kahaarin het volgende:
Iemand al antwoord van SST op Twitter?
de regie kan de vinkentering genieten, echt sorry hoor wat een baggerzooiquote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef Gia het volgende:
Gaan we nu dit hele topicnummer volposten met geklaag? Volgens mij lacht de regie zich rot om onze reakties!
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tering, mag dat oog maar oogkanker krijgen.
Ja ik kom wel effe buurten natuurlijk alleen die hele "RLS" laat ik lekker schieten. Ik kijk wel bij scanmans topic voor de boobiesquote:Op zondag 20 februari 2011 15:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je kunt hier wel mee blijven posten toch.
Héquote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tering, mag dat oog maar oogkanker krijgen.
Risico van het vakquote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef itsme het volgende:
ha zie je wel. Die arme alphons is de huid vol getwitterd.
Yep zag Suares nog op de tribune zitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef houdjemond het volgende:
Ajax - VVV venlo een paar kanalen verderop @ upc is een stuk leuker
Wat zei ze? Dat heb ik net gemist!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef Green1 het volgende:
[..]
Hémijn tering is aan oogkanker gestorven ja!
geen domme vragen stellen, tuurlijk geen drank, stel je voor dat ze los gaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef Darklight het volgende:
Maar waar gaat dit over? Kunnen ze iets winnen?
drank?
Is ze wel gewend geloof ik.quote:
Wij krijgen niet twee keer onze zin.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
geen domme vragen stellen, tuurlijk geen drank, stel je voor dat ze los gaan.
Noem het beestje maar bij de naam.quote:
de kut van Aafke?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef itsme het volgende:
haha gerard heeft al weer een aanwijzing gezien.
Heh? Wat heb ik gemist? Wat heeft ie gezien?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef itsme het volgende:
haha gerard heeft al weer een aanwijzing gezien.
Gerard is top en goed bezig.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:05 schreef sjaakspark het volgende:
Die Gerard vind zichzelf zo goed, maar tot nu toe is het allemaal gebakken lucht wat hij verzint
Dat Sharon dit doet voor alle meiden in Nederland die wel eens onzeker zijn over hun lichaam en dat zij zich in een huis vol missen wel eens Miss Congeniality voeltquote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:
En daar gaan de sluizen bij Sharon weer open.
Wat had ze nou gezegd dan, toen ze moest lopen?
Ja,quote:
Gebruik deze dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:07 schreef itsme het volgende:
fuck Ik moet nieuwe streams. Sofia komt en ik krijg fucking reclame.
thanksquote:Op zondag 20 februari 2011 16:08 schreef beauterham het volgende:
[..]
Gebruik deze dan.
http://secretstory.florisd.nl/?fullscreen=0&mode=2x2&quality=3
Live your life like you're never going to live it twicequote:
Dacht ik ook meteen!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:09 schreef Greys het volgende:
'Met heel veel wit in huis'?
Ging dat over die vlekken?
wow dit is stukken beter. 4 tegelijk en prachtig beeld!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:08 schreef beauterham het volgende:
[..]
Gebruik deze dan.
http://secretstory.florisd.nl/?fullscreen=0&mode=2x2&quality=3
Wat wil je dan wat heel duur is?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:10 schreef akveor het volgende:
Dit gebeuren geeft eigenlijk alleen maar aan dat er totaal geen budget is voor leuke opdrachten.
De kijkers moeten op deze goedkope manier bezig gehouden worden want vermaak kun je het nauwelijks noemen. #fail
Roddels hoeven toch geen geld te kostenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:10 schreef akveor het volgende:
Dit gebeuren geeft eigenlijk alleen maar aan dat er totaal geen budget is voor leuke opdrachten.
De kijkers moeten op deze goedkope manier bezig gehouden worden want vermaak kun je het nauwelijks noemen. #fail
Nee joh, een heel fijn strandje aan de Maas, hip ende happening in de zomer enzoquote:
Ik dacht aan witte vloed.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:09 schreef Greys het volgende:
'Met heel veel wit in huis'?
Ging dat over die vlekken?
http://streams.selfip.com/secretquote:Op zondag 20 februari 2011 16:10 schreef itsme het volgende:
[..]
wow dit is stukken beter. 4 tegelijk en prachtig beeld!
ja echt. Zat echt zo van WTFquote:Op zondag 20 februari 2011 16:14 schreef Darklight het volgende:
dat haar staat haar veel beter zo van sofie
Ja denk ik ook en dat tentje laatst "dakloos". Maar zien de bewoners dat?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef robmmad16 het volgende:
Deze hele toestand is natuurlijk een grote hint naar Servio, met zijn drag gebeuren, en nummers op de achtergrond als "Born This Way" (Don't be a DRAG, just be a Queen) en "Only Girl"
Duh, de volgorde is altijd hetzelfde. Anders heeft de een meer omkleedtijd dan de ander.quote:
Ja dat hebben ze natuurlijk niet bij zich!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef beauterham het volgende:
Dit is heulemaal geen Gala, gala is tot op de enkel!
Misschien even herladen?quote:
Geniaal jaquote:Op zondag 20 februari 2011 16:15 schreef md89 het volgende:
Servio tegen de stem: "komt u maar door!"
Misschien heeft mijn laptop zijn beste tijd gehadquote:Op zondag 20 februari 2011 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien even herladen?
Loopt bij mij prima
nja, deze streams zijn ook iets belastender voor je laptop.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft mijn laptop zijn beste tijd gehad
Modelletje Komo-zakquote:Op zondag 20 februari 2011 16:17 schreef Papiergeld het volgende:
Joanna zit toch in de mode? Ik vind haar outfits 3x niks..
Ik heb even het eea dicht gegooid en nu loopt hij als een zonnetjequote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nja, deze streams zijn ook iets belastender voor je laptop.
ook fok is zwaarder geworden
wat een gezichtquote:
pity, pity.... ze had het beste praatje en ze heeft niets van haar onzekerheid laten zien! Verdient als ze wint!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:20 schreef Boobman het volgende:
hoeveel pitty-votes zou Sharon krijgen?
Valt wel mee zo te horen.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:20 schreef Boobman het volgende:
hoeveel pitty-votes zou Sharon krijgen?
Ik meende het ook te horenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:22 schreef Darklight het volgende:
ik hoor toch geen gitaar of wel?....
Wie denk je?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
Wie stond er nou weer te ratelen over 'Die blonde kut uit Miss Congeniality'?
Huh? Ik luister naar de mannen. Zei een van de dellen dit?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
Wie stond er nou weer te ratelen over 'Die blonde kut uit Miss Congeniality'?
Bitchfightquote:Op zondag 20 februari 2011 16:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
De vrouwen worden straks helemaal gek
1 Sharon
2 Laura
3 Monique
Joanne gaat een week pruilen denk ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
1 Sharon
2 Laura
3 Monique
die met het groene gala jurkjequote:Op zondag 20 februari 2011 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Ik luister naar de mannen. Zei een van de dellen dit?
ja hééééél terecht hahahaha, tranen doen t goed op tvquote:Op zondag 20 februari 2011 16:24 schreef kahaarin het volgende:
Het lijkt er op dat Sharon gaat winnen.
uhuquote:Op zondag 20 februari 2011 16:24 schreef mspoez het volgende:
[..]
Joanne gaat een week pruilen denk ik.
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:23 schreef robmmad16 het volgende:
Guido probeert ondertussen de mircofoon te pijpen...
Wat zullen die dellen balen.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
1 Sharon
2 Laura
3 Monique
Liever niet, want Sharon mag er van mij wel uitquote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef kahaarin het volgende:
Zou leuk zijn als de eerste immuniteit krijgt.
Goed plan.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef kahaarin het volgende:
Zou leuk zijn als de eerste immuniteit krijgt.
He, does lievquote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Liever niet, want Sharon mag er van mij wel uit
En die monsters zijn nog peperduur ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef akveor het volgende:
Kan iemand Sofia die rooie pumps afnemen....?
Hoeft iig de aardappels niet met je voeten te stampenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bij de Hema, bijna een half uur in de kassarijgestaanMooi grijs he?
Mijn eerste eigen hutspotquote:Op zondag 20 februari 2011 16:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hoeft iig de aardappels niet met je voeten te stampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |