Lol, ja, maar toen werden er ook mensen door de badkamer getieft en gingen er glazen deuren aan gort en zo...quote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Green1 het volgende:
[..]
DGK had op het laatst ook veel streamlocks hoor. Daar zat ik me op het laatst ook kapot aan te ergeren.
Ja nou.. dat wil je toch júist zienquote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ja, maar toen werden er ook mensen door de badkamer getieft en gingen er glazen deuren aan gort en zo...
Heerlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ja, maar toen werden er ook mensen door de badkamer getieft en gingen er glazen deuren aan gort en zo...
Serieus? Wat een KUTPROGRAMMA is het toch ookquote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is nu een modeshow of missverkiezing of zo gaande en die mogen we niet zien.
Ruzie met de regie én onderling... en.. en..quote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gekeken, waarom had die zoveel streamlocks?
Een modeshow is natuurlijk veel schokkenderquote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:
Tering, mag dat oog maar oogkanker krijgenquote:
Oude tijden.... ! Maar dan anders....quote:
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:57 schreef kahaarin het volgende:
Iemand al antwoord van SST op Twitter?
de regie kan de vinkentering genieten, echt sorry hoor wat een baggerzooiquote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef Gia het volgende:
Gaan we nu dit hele topicnummer volposten met geklaag? Volgens mij lacht de regie zich rot om onze reakties!
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tering, mag dat oog maar oogkanker krijgen.
Ja ik kom wel effe buurten natuurlijk alleen die hele "RLS" laat ik lekker schieten. Ik kijk wel bij scanmans topic voor de boobiesquote:Op zondag 20 februari 2011 15:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je kunt hier wel mee blijven posten toch.
Héquote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tering, mag dat oog maar oogkanker krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |