Risico van het vakquote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef itsme het volgende:
ha zie je wel. Die arme alphons is de huid vol getwitterd.
Yep zag Suares nog op de tribune zitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef houdjemond het volgende:
Ajax - VVV venlo een paar kanalen verderop @ upc is een stuk leuker
Wat zei ze? Dat heb ik net gemist!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef Green1 het volgende:
[..]
Hémijn tering is aan oogkanker gestorven ja!
geen domme vragen stellen, tuurlijk geen drank, stel je voor dat ze los gaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef Darklight het volgende:
Maar waar gaat dit over? Kunnen ze iets winnen?
drank?
Is ze wel gewend geloof ik.quote:
Wij krijgen niet twee keer onze zin.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
geen domme vragen stellen, tuurlijk geen drank, stel je voor dat ze los gaan.
Noem het beestje maar bij de naam.quote:
de kut van Aafke?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef itsme het volgende:
haha gerard heeft al weer een aanwijzing gezien.
Heh? Wat heb ik gemist? Wat heeft ie gezien?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef itsme het volgende:
haha gerard heeft al weer een aanwijzing gezien.
Gerard is top en goed bezig.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:05 schreef sjaakspark het volgende:
Die Gerard vind zichzelf zo goed, maar tot nu toe is het allemaal gebakken lucht wat hij verzint
Dat Sharon dit doet voor alle meiden in Nederland die wel eens onzeker zijn over hun lichaam en dat zij zich in een huis vol missen wel eens Miss Congeniality voeltquote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:
En daar gaan de sluizen bij Sharon weer open.
Wat had ze nou gezegd dan, toen ze moest lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |