SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdlolwut
Scherp BrandX!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef BrandX het volgende:
Hattrick #497: Meneer maan en de niet behaalde eindstreep.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Scherp BrandX!![]()
![]()
@TT ook trouwens!
Het klinkt meer als een Suske en Wiske avontuurquote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Scherp BrandX!![]()
![]()
@TT ook trouwens!
Tja die lees ik al jaren niet meer dus die link heb ik niet zo snel meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:47 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Het klinkt meer als een Suske en Wiske avontuur
Kon je niet iets regelen dat je niet je volgende wedstrijd verliest?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:56 schreef Flappekz het volgende:
Deal gesloten met mn tegenstander van vanavond. Zij wil niet promoveren, ik wil d'r wel helpen. Zij speelt PIC met B-mids, ik speel MOTS met A-mids
Volgende tegenstander boeit niet, de laatste wedstrijd moet ik verliezen. En voor mij maakt het niet uit, ik ben al kampioenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:58 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Kon je niet iets regelen dat je niet je volgende wedstrijd verliest?Of is je volgende tegenstander zo slecht?
quote:
Het is gewoon wennenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk de hele dag al. Ik vind het vreemd
Neuh....heb mn handen vol aan een vriendin, fulltime baan, studie en Hattrickquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef IPeePie het volgende:
Speelt iemand van jullie eigenlijk CS:S?
Wat is dat?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef IPeePie het volgende:
Speelt iemand van jullie eigenlijk CS:S?
Oh, nee ik speel CODquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Counter strike: Source. Een shooter
Moet je maar wat meer bij de tijd zijn hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vind het wel chill, voor het eerst in tijden tot nu toe alle posts in een topic gelezen
Huhquote:Op zondag 20 februari 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
16 20 wedstrijden toegevoegd. Nu nog 20 minuten wachten op de afslachting.
Ik volg 20 wedstrijden live en wacht op de afslachting van mijn team.quote:
En mijn 2 matchen volg je niet eens ?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik volg 20 wedstrijden live en wacht op de afslachting van mijn team.Nu nog 9 minuten en dan gaan we los.
Nog steeds twee teams?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
En mijn 2 matchen volg je niet eens ?
Ik kan er max maar 20 live volgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
En mijn 2 matchen volg je niet eens ?
Ja, ik sta met mijn andere team 2de .. Onbegrijpelijk maar waar. Echt een slecht elftal, maar toch 10 punten los van nummer 3 .. Ik weet niet zo goed wat ik met mijn elftal aan moet, ik heb geen kapitaal, daarnaast ook geen spelers die iets op kunnen leveren ..quote:
Aangezien je dus 2 teams hebt, kun je dat team natuurlijk gewoon met rust laten verder...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ja, ik sta met mijn andere team 2de .. Onbegrijpelijk maar waar. Echt een slecht elftal, maar toch 10 punten los van nummer 3 .. Ik weet niet zo goed wat ik met mijn elftal aan moet, ik heb geen kapitaal, daarnaast ook geen spelers die iets op kunnen leveren ..
Nee, ik ben aan het twijfelen welk team ik met rust wil gaan laten. Die ander is ook niet echt veel meer namelijk (sta slechts 6de in de 7 ..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aangezien je dus 2 teams hebt, kun je dat team natuurlijk gewoon met rust laten verder...
Wat doe je allemaal met die teams dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het twijfelen welk team ik met rust wil gaan laten. Die ander is ook niet echt veel meer namelijk (sta slechts 6de in de 7 ..
Ik heb moeite om geld te sparen een paar seizoenen .. :-P .. Hoewel ik dat wel moet doen. Ik heb nog een paar weekjes om te zien wat ik wilquote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal met die teams dan?
Een paar seizoenen sparen hoeft ook helemaal niet hoor...Gewoon een normaal trainingsschema samenstellen is allesquote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik heb moeite om geld te sparen een paar seizoenen .. :-P .. Hoewel ik dat wel moet doen. Ik heb nog een paar weekjes om te zien wat ik wil..
Nopequote:Op zondag 20 februari 2011 20:05 schreef Fir3fly het volgende:
Kort vraagje, wat te doen tegen een te hoog zelfvertrouwen? Ik speel in de laagste divisie en 6 van de 8 teams veranderen elke maand van eigenaar. Dus die wedstrijden win ik altijd, behalve een keer toen door te hoog zelfvertrouwen er onderschatting kwam. Is er een makkelijke manier om dat te voorkomen, behalve verliezen?
Ik denk niet dat dat werkt, volgensmij is je zelfvertrouwen voor het hele team, dus ook de reserves.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Oh. Nou, dan maar een keer de reserves er op uit sturen.
Dan heb je dat probleem in die wedstrijd zelf nog steedsquote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Oh. Nou, dan maar een keer de reserves er op uit sturen.
Een goed begin is het halve werk.quote:De naam van Juraj Jasák galmde door het stadion nadat hij in de 7e minuut na een aanval door het midden Athletico op een 1-0 voorsprong had gezet.
Wat een etter is t toch.quote:Pascal Prent van Kluitje kreeg in de 8e minuut een gele kaart toen hij verhinderde dat de tegenstander een vrije trap snel kon nemen.
Ik sta nog steeds op 0-0.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk.
Dat weet ik, maar zo kan ik een beetje experimenterenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat werkt, volgensmij is je zelfvertrouwen voor het hele team, dus ook de reserves.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef Superrudi het volgende:
oehh eerste wedstrijd begint bijna:P gaat nergens om, maar toch spannend:) hehe
Het wordt alleen maar beterquote:Een van de vele goede ballen die Laurent Baron vanaf de vleugel produceerde, werd uitstekend aangenomen door Luigi Massimo Mattioli, die vervolgens voor Athletico prachtig de 2-0 scoorde.
Succes in ieder geval.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef Superrudi het volgende:
oehh eerste wedstrijd begint bijna:P gaat nergens om, maar toch spannend:) hehe
quote:
Hier gaat t prima.quote:Een van de vele goede ballen die Laurent Baron vanaf de vleugel produceerde, werd uitstekend aangenomen door Luigi Massimo Mattioli, die vervolgens voor Athletico prachtig de 2-0 scoorde.
Nee niet echt, ik weet alleen dat als het compleet overdreven is er dus kans is op onderschatting, uit ervaringquote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat zelfvertrouwen precies in elkaar zit, en wat de gevolgen zijn?
Zo lang ik het volhou zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Al bedacht hoe lang je wilt gaan trainen en zo?
http://www.hagonline.org/quote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik weet alleen dat als het compleet overdreven is er dus kans is op onderschatting, uit ervaring.
Half seizoenetje dusquote:
* Possie hoort t publiek 10, 10, 10, 10 schreeuwen.quote:Het gejuich van de Athletico-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Luigi Massimo Mattioli door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 3-0.
Had ik vorige week ook, toch 6-0 gewonnen .. Zegt dus ook weinigquote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik weet alleen dat als het compleet overdreven is er dus kans is op onderschatting, uit ervaring.
quote:Gheorghe Corduneanu stoomde in de 20e minuut door het midden op en maakte met een imposant schot gelijk voor Nortuk, 1-1.
quote:
Ah, dat is nog eens handig. Nogal wat veranderd sinds de laatste keer dat ik speeldequote:
Dat wou ik net zeggen, erg handig iddquote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef vanpers het volgende:
Na 25 minuten nog niks gebeurd.
Die virtuele stand is trouwens wel erg fijn.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
1-0 voor, ik counter weer maar nu eens geen PIC, want de tegenstander is de nummer 1.
1 kans gehad tot nu toe, dat was ook gelijk een counterkans waarin de 1-0 werd gescoord, en verder een gele kaart voor mijn spits. Als gevolg daarvan een speler met een blessure
Ja, bij je HT-Live zie je rechts als het goed is je competitiestand...quote:
BAM!quote:29:20
De crosspass van Denisas Stankovskis zette de verdediging op het verkeerde been. Ed van Laer ving de bal op zijn borst op en haalde uit: 0-1.
quote:00:00
Ondanks de oproep van de voorzitter om het milieu te sparen en op de fiets te komen, kwam het gros van de bezoekers uit Noord-Brabant nog steeds met de auto naar deze derby.
quote:
Heb je 36900 gasten gratis naar binnen gelaten?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Join de club, 4100 betalende gasten.
Het is m'n eerste keerquote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Join de club, 4100 betalende gasten.
Tja dat krijg je er nou van..quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben toch blij dat t snel 4 maart is zeg!
[..]
Wat een etter is t toch.![]()
.
.
quote:Toen Pascal Prent in de 29e minuut weer een keiharde tackle maakte, kon de scheidsrechter niets anders doen dan de speler van Kluitje een tweede gele kaart geven, waardoor hij alvast kon gaan douchen.
Maar alleen als je supporter bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, bij je HT-Live zie je rechts als het goed is je competitiestand...
Ik zie het idd.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, bij je HT-Live zie je rechts als het goed is je competitiestand...
quote:
BAM!quote:In de 30e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij Dynamo-speler Tobias Falkström. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 2-0. Het doelpunt werd uitbundig gevierd.
Nee de rest zijn seizoenkaarthoudersquote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je 36900 gasten gratis naar binnen gelaten?
Gratis seizoenkaartenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nee de rest zijn seizoenkaarthouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |