* Possie hoort t publiek 10, 10, 10, 10 schreeuwen.quote:Het gejuich van de Athletico-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Luigi Massimo Mattioli door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 3-0.
Had ik vorige week ook, toch 6-0 gewonnen .. Zegt dus ook weinigquote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik weet alleen dat als het compleet overdreven is er dus kans is op onderschatting, uit ervaring.
quote:Gheorghe Corduneanu stoomde in de 20e minuut door het midden op en maakte met een imposant schot gelijk voor Nortuk, 1-1.
quote:
Ah, dat is nog eens handig. Nogal wat veranderd sinds de laatste keer dat ik speeldequote:
Dat wou ik net zeggen, erg handig iddquote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef vanpers het volgende:
Na 25 minuten nog niks gebeurd.
Die virtuele stand is trouwens wel erg fijn.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
1-0 voor, ik counter weer maar nu eens geen PIC, want de tegenstander is de nummer 1.
1 kans gehad tot nu toe, dat was ook gelijk een counterkans waarin de 1-0 werd gescoord, en verder een gele kaart voor mijn spits. Als gevolg daarvan een speler met een blessure
Ja, bij je HT-Live zie je rechts als het goed is je competitiestand...quote:
BAM!quote:29:20
De crosspass van Denisas Stankovskis zette de verdediging op het verkeerde been. Ed van Laer ving de bal op zijn borst op en haalde uit: 0-1.
quote:00:00
Ondanks de oproep van de voorzitter om het milieu te sparen en op de fiets te komen, kwam het gros van de bezoekers uit Noord-Brabant nog steeds met de auto naar deze derby.
quote:
Heb je 36900 gasten gratis naar binnen gelaten?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Join de club, 4100 betalende gasten.
Het is m'n eerste keerquote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Join de club, 4100 betalende gasten.
Tja dat krijg je er nou van..quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben toch blij dat t snel 4 maart is zeg!
[..]
Wat een etter is t toch.![]()
.
.
quote:Toen Pascal Prent in de 29e minuut weer een keiharde tackle maakte, kon de scheidsrechter niets anders doen dan de speler van Kluitje een tweede gele kaart geven, waardoor hij alvast kon gaan douchen.
Maar alleen als je supporter bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, bij je HT-Live zie je rechts als het goed is je competitiestand...
Ik zie het idd.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, bij je HT-Live zie je rechts als het goed is je competitiestand...
quote:
BAM!quote:In de 30e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij Dynamo-speler Tobias Falkström. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 2-0. Het doelpunt werd uitbundig gevierd.
Nee de rest zijn seizoenkaarthoudersquote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je 36900 gasten gratis naar binnen gelaten?
Gratis seizoenkaartenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nee de rest zijn seizoenkaarthouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |