Neuh....heb mn handen vol aan een vriendin, fulltime baan, studie en Hattrickquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef IPeePie het volgende:
Speelt iemand van jullie eigenlijk CS:S?
Wat is dat?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef IPeePie het volgende:
Speelt iemand van jullie eigenlijk CS:S?
Oh, nee ik speel CODquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Counter strike: Source. Een shooter
Moet je maar wat meer bij de tijd zijn hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vind het wel chill, voor het eerst in tijden tot nu toe alle posts in een topic gelezen
Huhquote:Op zondag 20 februari 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
16 20 wedstrijden toegevoegd. Nu nog 20 minuten wachten op de afslachting.
Ik volg 20 wedstrijden live en wacht op de afslachting van mijn team.quote:
En mijn 2 matchen volg je niet eens ?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik volg 20 wedstrijden live en wacht op de afslachting van mijn team.Nu nog 9 minuten en dan gaan we los.
Nog steeds twee teams?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
En mijn 2 matchen volg je niet eens ?
Ik kan er max maar 20 live volgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
En mijn 2 matchen volg je niet eens ?
Ja, ik sta met mijn andere team 2de .. Onbegrijpelijk maar waar. Echt een slecht elftal, maar toch 10 punten los van nummer 3 .. Ik weet niet zo goed wat ik met mijn elftal aan moet, ik heb geen kapitaal, daarnaast ook geen spelers die iets op kunnen leveren ..quote:
Aangezien je dus 2 teams hebt, kun je dat team natuurlijk gewoon met rust laten verder...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ja, ik sta met mijn andere team 2de .. Onbegrijpelijk maar waar. Echt een slecht elftal, maar toch 10 punten los van nummer 3 .. Ik weet niet zo goed wat ik met mijn elftal aan moet, ik heb geen kapitaal, daarnaast ook geen spelers die iets op kunnen leveren ..
Nee, ik ben aan het twijfelen welk team ik met rust wil gaan laten. Die ander is ook niet echt veel meer namelijk (sta slechts 6de in de 7 ..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aangezien je dus 2 teams hebt, kun je dat team natuurlijk gewoon met rust laten verder...
Wat doe je allemaal met die teams dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het twijfelen welk team ik met rust wil gaan laten. Die ander is ook niet echt veel meer namelijk (sta slechts 6de in de 7 ..
Ik heb moeite om geld te sparen een paar seizoenen .. :-P .. Hoewel ik dat wel moet doen. Ik heb nog een paar weekjes om te zien wat ik wilquote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal met die teams dan?
Een paar seizoenen sparen hoeft ook helemaal niet hoor...Gewoon een normaal trainingsschema samenstellen is allesquote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik heb moeite om geld te sparen een paar seizoenen .. :-P .. Hoewel ik dat wel moet doen. Ik heb nog een paar weekjes om te zien wat ik wil..
Nopequote:Op zondag 20 februari 2011 20:05 schreef Fir3fly het volgende:
Kort vraagje, wat te doen tegen een te hoog zelfvertrouwen? Ik speel in de laagste divisie en 6 van de 8 teams veranderen elke maand van eigenaar. Dus die wedstrijden win ik altijd, behalve een keer toen door te hoog zelfvertrouwen er onderschatting kwam. Is er een makkelijke manier om dat te voorkomen, behalve verliezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |