Ik denk niet dat dat werkt, volgensmij is je zelfvertrouwen voor het hele team, dus ook de reserves.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Oh. Nou, dan maar een keer de reserves er op uit sturen.
Dan heb je dat probleem in die wedstrijd zelf nog steedsquote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Oh. Nou, dan maar een keer de reserves er op uit sturen.
Een goed begin is het halve werk.quote:De naam van Juraj Jasák galmde door het stadion nadat hij in de 7e minuut na een aanval door het midden Athletico op een 1-0 voorsprong had gezet.
Wat een etter is t toch.quote:Pascal Prent van Kluitje kreeg in de 8e minuut een gele kaart toen hij verhinderde dat de tegenstander een vrije trap snel kon nemen.
Ik sta nog steeds op 0-0.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk.
Dat weet ik, maar zo kan ik een beetje experimenterenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat werkt, volgensmij is je zelfvertrouwen voor het hele team, dus ook de reserves.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef Superrudi het volgende:
oehh eerste wedstrijd begint bijna:P gaat nergens om, maar toch spannend:) hehe
Het wordt alleen maar beterquote:Een van de vele goede ballen die Laurent Baron vanaf de vleugel produceerde, werd uitstekend aangenomen door Luigi Massimo Mattioli, die vervolgens voor Athletico prachtig de 2-0 scoorde.
Succes in ieder geval.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef Superrudi het volgende:
oehh eerste wedstrijd begint bijna:P gaat nergens om, maar toch spannend:) hehe
quote:
Hier gaat t prima.quote:Een van de vele goede ballen die Laurent Baron vanaf de vleugel produceerde, werd uitstekend aangenomen door Luigi Massimo Mattioli, die vervolgens voor Athletico prachtig de 2-0 scoorde.
Nee niet echt, ik weet alleen dat als het compleet overdreven is er dus kans is op onderschatting, uit ervaringquote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat zelfvertrouwen precies in elkaar zit, en wat de gevolgen zijn?
Zo lang ik het volhou zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Al bedacht hoe lang je wilt gaan trainen en zo?
http://www.hagonline.org/quote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik weet alleen dat als het compleet overdreven is er dus kans is op onderschatting, uit ervaring.
Half seizoenetje dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |