Jahoor, die wil ik nog wel zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef Doff het volgende:
Niemand die Il mio Nome è Nessuno (My Name is Nobody) wil ondersteunen?
Als ik me niet vergis wel ja. Een van de leukere films van Hill geloof ik (niet dat ik er erg veel heb gezien overigens).quote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Jahoor, die wil ik nog wel zien.Heb 'm volgens mij wel eens gezien trouwens...is dat die film waarin Hill trucjes doet met kaarten in een saloon?
Nog één keer steun hebben nodig:quote:The Sting
Papillon
Soylent Green
The Exorcist
Badlands
Don't Look Now
High Plains Drifter
Mean Streets
Serpico
The Long Goodbye
Turks fruit
Live and Let Die
Pat Garrett & Billy the Kid
The Day of the Jackal
Westworld
Amarcord
American Graffiti
Enter the Dragon
Robin Hood
The Wicker Man
Vérités et mensonges (F for Fake)
Electra Glide in Blue
Jesus Christ Superstar
La grande bouffe (The Great Feed)
Paper Moon
Scener ur ett äktenskap (Scenes from a Marriage)
Shurayukihime (Lady Snowblood)
Charley Varrick
El espíritu de la colmena (Spirit and the Beehive)
Emperor of the North Pole
Flesh for Frankenstein
Furyô anego den: Inoshika Ochô (Sex and Fury)
Ivan Vasilevich menyaet professiyu (Ivan Vasilievich: Back to the Future)
Kozure Ôkami: Meifumando (Lonewolf and Cub: Baby Cart in the Land of Demon)
La nuit Américaine (Day for Night)
Magnum Force
Sleeper
The Holy Mountain
The Last Detail
Twee keer steun is vereist voor:quote:Cleopatra Jones
Coffy
Il mio Nome è Nessuno (My Name is Nobody)
Le Maman et le Putain (The Mother and the Whore)
O Lucky Man!
Sisters
The Friends of Eddie Coyle
The Legend of Hell House
The Vault of Horror
quote:And Now the Screaming Starts!
Bang the Drum Slowly
Battle for the Planet of the Apes
Bôhachi bushidô: Poruno jidaigeki (Boachi Bushido: Code of the Forgotten Eight )
Cannibal Girls
Children Shouldn't Play with Dead Things
Day of the Jackal
Death Line
Dillinger
Executive Action
From Beyond the Grave
Gojira tai Megaro (Godzilla vs. Megalon)
Horror Express
I corpi presentano tracce di violenza carnale (Torso)
Kaigenrei (Coup D'Etat)
La morte negli occhi del gatto (Seven Deaths in the Cat's Eye)
La Planète Sauvage (Fantastic Planet)
Le magnifique
L'Emmerdeur
Les aventures de Rabbi Jacob
Les noces rouges
Mona Lisa
My Name is Nobody
Pat Garret & Billy the Kid
Revolver
Sanatorium pod klepsydra (The Hour-Glass Sanatorium)
Shin Zatôichi monogatari: Kasama no chimatsuri (Zatoichi's Conspiracy)
The Asphyx
The Candy Snatchers
The Crazies
The Deadly Trackers
The Outfit
The Seven-Ups
The Three Musketeers
Theater of Blood
Themroc
Tony Arzenta
Traitement de Choc
West World
White Lightning
Dat laatste was me al opgevallen, dat eerste nog niet. Dank voor de feedback, Mikequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Mike het volgende:
Paar rare dingen: My Name Is Nobody staat zowel bij 1 keer als 2 keer steun nodig. En Pat Garret staat zowel bij geplaatst als 2 keer steun nodig.
Ohja, een of andere onverlaat had dus zijn lijstje nominaties met spaties op het eind ('Amarcord ', etc.) hier gepost. Met pivot tables in excel krijg je dit soort irritante dingen. Maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Day of the Jackal en Westworld (al dan niet met spatie) staan er ook 2 keer in
Er is een Criterion van, dus op internet moet er aan te komen zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef CobraVerde het volgende:
Ik wil zo graag The Friends of Eddie Coyle steunen, lijkt me een toffe film, maar ik kan er niet aan komen. Volgens mn dvdboer is hij niet beschikbaar
Gooi maar er uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Gorro het volgende:
Ik kom er net achter dat Kaigenrei eigenlijk illegaal meedoet, aangezien Flitspaal (ongetwijfeld onbewust) die genomineerd en gesteund heeft. Vroeg me al af hoe zo iets obscuurs (67 votes op IMDb) het tournament gehaald heeft.
lol sneaky flitsquote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Gorro het volgende:
Ik kom er net achter dat Kaigenrei eigenlijk illegaal meedoet, aangezien Flitspaal (ongetwijfeld onbewust) die genomineerd en gesteund heeft. Vroeg me al af hoe zo iets obscuurs (67 votes op IMDb) het tournament gehaald heeft.
Ik zou zelf net updaten om er zeker van te zijn dat Turks Fruit eruit gaatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Doff het volgende:
11 ] Turks fruit - The Friends of Eddie Coyle
Sorry, die zullen anderen nu ook moeten updaten denk ik. Ik heb echter niks met Turks Fruit en vond The Friends of Eddie Coyle wel aardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Klinkt als een film voor SoK.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:28 schreef Doff het volgende:
Verder ook dat heerlijke jazzy-sfeertje, met momenten van relaxte (schijnbare) improvisatie (soms bijna beetje á la Cassavetes vond ik).
Als je op Wicker Man had gestemd misschien welquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:28 schreef Doff het volgende:
[spoiler/]Heb ik je kunnen overtuigen, Samuel?[/spoiler]
Op Fok! wordt Mean Streets niet echt hoog gewaardeerd. Jammer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:59 schreef Doff het volgende:
5 ] The Day of the Jackal - Mean Streets
TDOTJ is een superspannend kat-en-muisspel en Mean Streets is een overschatte film. Eitje dus.
Mike, wat doe je!quote:
Het wordt tijd dat iemand die saaie films van Fellini eens op hun plek zet.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand die saaie films van Fellini eens op hun plek zet.
We zijn al een ronde verderquote:Op maandag 14 maart 2011 11:45 schreef Patch het volgende:
8 ] Enter the Dragon - Robin Hood
9 ] Il mio Nome è Nessuno (My Name is Nobody) - The Crazies
12 ] Jesus Christ Superstar - Serpico
Klopt.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
12 ] Serpico - Badlands
Jammer dan één van de twee er nu uit moet.![]()
Beiden verdienen het om veel verder te komen
Ik vrees echter dat ie het niet gaat halen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef tong80 het volgende:
Ook één van mijn favoriete all time. Legendarische film.
Er is schijnbaar geen dvd (meer) van. Je zou voor de vhs-rip kunnen gaan, maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Le Maman et le Putain kan ik niet in degelijke kwaliteit zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The short weekend begins with longing...
Yeah, maar volgens mij is het beeld daarvan niet al te best... Dus ik skip hem maar.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:29 schreef California het volgende:
Er is schijnbaar geen dvd (meer) van. Je zou voor de vhs-rip kunnen gaan
Vanwege de humor, de aanstekelijke nostalgie en oprechte warmheid waarmee de film gemaakt lijkt te zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef Mike het volgende:
Ik wil nog wel voor het einde van deze ronde van iemand horen waarom Amarcord zo goed is.Ik weet zeker dat als de regisseur een willekeurige andere Italiaan was geweest, dat we nooit meer wat van deze film gehoord zouden hebben.
Zegt de halve Italiaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:33 schreef Doff het volgende:
[..]
Vanwege de humor, de aanstekelijke nostalgie en oprechte warmheid waarmee de film gemaakt lijkt te zijn.
En ik zou echt verbaasd zijn geweest als iemand anders dan Fellini deze zou hebben gemaakt. Dat kan gewoon niet.
Telt het dan niet meer wat ik zeg?quote:
Als je dat nou van Casanova of Satyricon had gezegd, dan had ik je nog kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef Mike het volgende:
Ik wil nog wel voor het einde van deze ronde van iemand horen waarom Amarcord zo goed is.Ik weet zeker dat als de regisseur een willekeurige andere Italiaan was geweest, dat we nooit meer wat van deze film gehoord zouden hebben.
Ik vind jouw voorkeur van The Excorcist boven Amarcord ook prima, maar om nou Amarcord te gaan vergelijken met Porky en Benny Hill...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:09 schreef Mike het volgende:
Ik heb me verder niet verveeld bij de film, maar ik vond het a) wel erg onsamenhangend en b) niet zo grappig. De humor was toch voornamelijk het niveau van de Porky-films uit de jaren 80 gecombineerd met wat Benny Hill.Al met al niet zo erg, maar om dan de voorkeur te geven aan zo'n film boven The Exorcist...
Jij hebt wat uit te leggen aan Mikequote:
Hier sluit ik me volledig bij aan. dus nog een keerquote:Op zondag 27 maart 2011 16:11 schreef Doff het volgende:
4 ] Scener ur ett äktenskap (Scenes from a Marriage) - Charley Varrick
Geen vervelende film, die Charley Varrick, maar voor één van Bergmans beste is Matthau natuurlijk geen partij.
Het spijt me zeer, Mikequote:
Probeer Otto e Mezzo eens.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef CobraVerde het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zag ik vooraf wel tegen Amarcord op (heb verder alleen La Strada gezien van Fellini), maar ik vond het een mooie film met enkele geweldige scenes (die gestoorde oom, met die boot, de sneeuw). Vond het jammer dat de film was afgelopen.
Ik had jou echt ingeschat als iemand die vrijwel alles van Fellini heeft gezien.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef CobraVerde het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, Mike. Ik vond Amarcord leuk om te kijken (iets teveel scheetgrappen misschien), terwijl The Exorcist niet mijn soort film is. Dus vandaar...
Eerlijk gezegd zag ik vooraf wel tegen Amarcord op (heb verder alleen La Strada gezien van Fellini), maar ik vond het een mooie film met enkele geweldige scenes (die gestoorde oom, met die boot, de sneeuw). Vond het jammer dat de film was afgelopen.
Ha, neequote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik had jou echt ingeschat als iemand die vrijwel alles van Fellini heeft gezien.
Verrassende keuze.quote:Op maandag 4 april 2011 18:13 schreef Mike het volgende:
3 ] High Plains Drifter - Scener ur ett äktenskap (Scenes from a Marriage)
Zeur.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef Mike het volgende:
Ik vond het echt verschrikkelijk...zo'n film is niet mijn idee van een prettig bestede twee uur.
Heb ik ook wel een beetje. In de breedte is 1973 een heel leuk filmjaar, maar echte toppers (behalve The Exorcist) ontbreken.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind de halve finales enigszins underwhelming.
Ik zie de stemmen nu op THM ook alleen maar als anti-stemmen voor The Exorcist. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daadwerkelijk genoten heeft van de puinhoop die THM is.quote:
Geweldige film inderdaad. Nipt verloren van High Plains Drifter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef Dastan het volgende:
Don't Look Now.Jammer dat die het niet gehaald heeft.
Ik moet nog stemmen en mijn stem gaat naar...quote:
Ja joh, gewoon doenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:17 schreef CobraVerde het volgende:
Goed jaar (seventies), genoeg toffe films gezien (Spirit of the Beehive was mn favoriet)
Bedankt Falco
Willen mensen al direct door naar 1967?
Prima!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |