Gooi maar er uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Gorro het volgende:
Ik kom er net achter dat Kaigenrei eigenlijk illegaal meedoet, aangezien Flitspaal (ongetwijfeld onbewust) die genomineerd en gesteund heeft. Vroeg me al af hoe zo iets obscuurs (67 votes op IMDb) het tournament gehaald heeft.
lol sneaky flitsquote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Gorro het volgende:
Ik kom er net achter dat Kaigenrei eigenlijk illegaal meedoet, aangezien Flitspaal (ongetwijfeld onbewust) die genomineerd en gesteund heeft. Vroeg me al af hoe zo iets obscuurs (67 votes op IMDb) het tournament gehaald heeft.
Ik zou zelf net updaten om er zeker van te zijn dat Turks Fruit eruit gaatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Doff het volgende:
11 ] Turks fruit - The Friends of Eddie Coyle
Sorry, die zullen anderen nu ook moeten updaten denk ik. Ik heb echter niks met Turks Fruit en vond The Friends of Eddie Coyle wel aardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Klinkt als een film voor SoK.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:28 schreef Doff het volgende:
Verder ook dat heerlijke jazzy-sfeertje, met momenten van relaxte (schijnbare) improvisatie (soms bijna beetje á la Cassavetes vond ik).
Als je op Wicker Man had gestemd misschien welquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:28 schreef Doff het volgende:
[spoiler/]Heb ik je kunnen overtuigen, Samuel?[/spoiler]
Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef Falco het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |