Op Fok! wordt Mean Streets niet echt hoog gewaardeerd. Jammer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:59 schreef Doff het volgende:
5 ] The Day of the Jackal - Mean Streets
TDOTJ is een superspannend kat-en-muisspel en Mean Streets is een overschatte film. Eitje dus.
Mike, wat doe je!quote:
Het wordt tijd dat iemand die saaie films van Fellini eens op hun plek zet.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand die saaie films van Fellini eens op hun plek zet.
We zijn al een ronde verderquote:Op maandag 14 maart 2011 11:45 schreef Patch het volgende:
8 ] Enter the Dragon - Robin Hood
9 ] Il mio Nome č Nessuno (My Name is Nobody) - The Crazies
12 ] Jesus Christ Superstar - Serpico
Klopt.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
12 ] Serpico - Badlands
Jammer dan één van de twee er nu uit moet.![]()
Beiden verdienen het om veel verder te komen
Ik vrees echter dat ie het niet gaat halen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef tong80 het volgende:
Ook één van mijn favoriete all time. Legendarische film.
Er is schijnbaar geen dvd (meer) van. Je zou voor de vhs-rip kunnen gaan, maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Le Maman et le Putain kan ik niet in degelijke kwaliteit zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The short weekend begins with longing...
Yeah, maar volgens mij is het beeld daarvan niet al te best... Dus ik skip hem maar.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:29 schreef California het volgende:
Er is schijnbaar geen dvd (meer) van. Je zou voor de vhs-rip kunnen gaan
Vanwege de humor, de aanstekelijke nostalgie en oprechte warmheid waarmee de film gemaakt lijkt te zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef Mike het volgende:
Ik wil nog wel voor het einde van deze ronde van iemand horen waarom Amarcord zo goed is.Ik weet zeker dat als de regisseur een willekeurige andere Italiaan was geweest, dat we nooit meer wat van deze film gehoord zouden hebben.
Zegt de halve Italiaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:33 schreef Doff het volgende:
[..]
Vanwege de humor, de aanstekelijke nostalgie en oprechte warmheid waarmee de film gemaakt lijkt te zijn.
En ik zou echt verbaasd zijn geweest als iemand anders dan Fellini deze zou hebben gemaakt. Dat kan gewoon niet.
Telt het dan niet meer wat ik zeg?quote:
Als je dat nou van Casanova of Satyricon had gezegd, dan had ik je nog kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef Mike het volgende:
Ik wil nog wel voor het einde van deze ronde van iemand horen waarom Amarcord zo goed is.Ik weet zeker dat als de regisseur een willekeurige andere Italiaan was geweest, dat we nooit meer wat van deze film gehoord zouden hebben.
Ik vind jouw voorkeur van The Excorcist boven Amarcord ook prima, maar om nou Amarcord te gaan vergelijken met Porky en Benny Hill...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:09 schreef Mike het volgende:
Ik heb me verder niet verveeld bij de film, maar ik vond het a) wel erg onsamenhangend en b) niet zo grappig. De humor was toch voornamelijk het niveau van de Porky-films uit de jaren 80 gecombineerd met wat Benny Hill.Al met al niet zo erg, maar om dan de voorkeur te geven aan zo'n film boven The Exorcist...
Jij hebt wat uit te leggen aan Mikequote:
Hier sluit ik me volledig bij aan. dus nog een keerquote:Op zondag 27 maart 2011 16:11 schreef Doff het volgende:
4 ] Scener ur ett äktenskap (Scenes from a Marriage) - Charley Varrick
Geen vervelende film, die Charley Varrick, maar voor één van Bergmans beste is Matthau natuurlijk geen partij.
Het spijt me zeer, Mikequote:
Probeer Otto e Mezzo eens.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef CobraVerde het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zag ik vooraf wel tegen Amarcord op (heb verder alleen La Strada gezien van Fellini), maar ik vond het een mooie film met enkele geweldige scenes (die gestoorde oom, met die boot, de sneeuw). Vond het jammer dat de film was afgelopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |