Jij hebt wat uit te leggen aan Mikequote:
Hier sluit ik me volledig bij aan. dus nog een keerquote:Op zondag 27 maart 2011 16:11 schreef Doff het volgende:
4 ] Scener ur ett äktenskap (Scenes from a Marriage) - Charley Varrick
Geen vervelende film, die Charley Varrick, maar voor één van Bergmans beste is Matthau natuurlijk geen partij.
Het spijt me zeer, Mikequote:
Probeer Otto e Mezzo eens.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef CobraVerde het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zag ik vooraf wel tegen Amarcord op (heb verder alleen La Strada gezien van Fellini), maar ik vond het een mooie film met enkele geweldige scenes (die gestoorde oom, met die boot, de sneeuw). Vond het jammer dat de film was afgelopen.
Ik had jou echt ingeschat als iemand die vrijwel alles van Fellini heeft gezien.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef CobraVerde het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, Mike. Ik vond Amarcord leuk om te kijken (iets teveel scheetgrappen misschien), terwijl The Exorcist niet mijn soort film is. Dus vandaar...
Eerlijk gezegd zag ik vooraf wel tegen Amarcord op (heb verder alleen La Strada gezien van Fellini), maar ik vond het een mooie film met enkele geweldige scenes (die gestoorde oom, met die boot, de sneeuw). Vond het jammer dat de film was afgelopen.
Ha, neequote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik had jou echt ingeschat als iemand die vrijwel alles van Fellini heeft gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |