Ik heb de OP overgenomen uit het oude topic. Gaat vanzelf als je een nieuw deel opentquote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef grindfreakje het volgende:
Leuke tabellen maar de prijzen kloppen niet.
Alleen bij Vodafone betaal je al minimaal 30,- tot maximaal 50,- meer voor je telefoon dan wat hier in de tabel staat.
Telfort 100 iPhone 4 16GB kost slechts 399 i.p.v. 529,- En zo staat deze tabel erg vol met fouten.
Beter zou je deze plaatjes verwijderen en in de vuilnisbak gooien.
Nog even en telefoons krijgen net als tomaten dagprijzen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb de OP overgenomen uit het oude topic. Gaat vanzelf als je een nieuw deel opent
Zal het uit de OP halen
Ja sorry, maar we willen toch ook geen achterhaalde info in de OP?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef ScarFace- het volgende:
Nu is er niks van de OP meer over grindfreakje
Ligt aan je dock, aangezien de 4 vierkant is waar de 3 rond is aan de achterkant past hij ondanks een identieke aansluiting lang niet in elk dock.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef Saninl het volgende:
Kan de iPhone 4 in een dock waar altijd een 3GS in heeft gestaan?
officieel applequote:Op zondag 20 februari 2011 17:10 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ja sorry, maar we willen toch ook geen achterhaalde info in de OP?
[..]
Ligt aan je dock, aangezien de 4 vierkant is waar de 3 rond is aan de achterkant past hij ondanks een identieke aansluiting lang niet in elk dock.
tering.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:10 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dat sluit altijd zo mooi dat ik ervan uitga dat je dock geen iPhone 4 zal lusten.
http://www.mediamonkey.com/quote:
De iPhone 4:quote:Op zondag 20 februari 2011 18:28 schreef Saninl het volgende:
[..]
tering.
Is de batterijduur eigenlijk veel verbeterd bij de 4 ten opzichte van de 3GS
prijzen veranderen nogal vaak, ten tijde van de vorige OP klopte die nogquote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef grindfreakje het volgende:
Leuke tabellen maar de prijzen kloppen niet.
Alleen bij Vodafone betaal je al minimaal 30,- tot maximaal 50,- meer voor je telefoon dan wat hier in de tabel staat.
Telfort 100 iPhone 4 16GB kost slechts 399 i.p.v. 529,- En zo staat deze tabel erg vol met fouten.
Beter zou je deze plaatjes verwijderen en in de vuilnisbak gooien.
Volgens mij kan ik nergens in Eindhoven een simlockvrije iPhone 4 halen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef Saninl het volgende:
Hmm, wil mijn 3GS voor 300,- verkopen en dan toch maar de 4 aanschaffen. (We kunnen wel blijven wachten op een opvolger, maarja).
De Mediamarkt verkoopt ze niet meer simlockvrij? Ik had MM Eindhoven gebeld, en die had ze alleen met abonnement
Als je wat koopt, wordt het gewoon afgeschreven van je rekening. Werkt perfect. Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef braddofiel het volgende:
Even een korte vraag
Hoe werkt Click&Buy precies?
En is het veilig?
Ik heb zoals velen geen credit-card, en iTunescards lijkt me onnodig als je alleen maar Whatsapp wilt downloaden, en zo heel af en toe een goedkope app..
volgens mij heb je wel van die winkeltjes in ehv. gsm-eindhoven my telecom, pda shop etc etcquote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef Saninl het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik nergens in Eindhoven een simlockvrije iPhone 4 halen.
Daarvoor zal ik weer naar Lommel/Turnhout moeten (649 ofzo?)
waar zitten die? En hoe weet ik of de garantie + oorsprong van de iPhone klopt bij zon winkeltje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:59 schreef skittelman het volgende:
[..]
volgens mij heb je wel van die winkeltjes in ehv. gsm-eindhoven my telecom, pda shop etc etc
PDA shop zit op de Aalsterweg in Eindhoven maar die hebben de iPhone alleen met abbo dacht ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
waar zitten die? En hoe weet ik of de garantie + oorsprong van de iPhone klopt bij zon winkeltje?
Het is wat omslachtig om het aan de praat te krijgen, maar als het eenmaal werkt is het erg makkelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef braddofiel het volgende:
Even een korte vraag
En is het veilig?
Ik heb zoals velen geen credit-card, en iTunescards lijkt me onnodig als je alleen maar Whatsapp wilt downloaden, en zo heel af en toe een goedkope app..
Wireless Circle is gewoon een goed en betrouwbaar bedrijfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Is deze site betrouwbaar?
http://euclid.wirelesscircle.nl/?actie_code=851
Lijkt me op zich goed als de 5 ook meteen vanaf de introductie in het wit verkrijgbaar zal zijn. Denk dat de vraag daar immers dan groter naar zal zijn dan naar een witte 4 als die al komt. De iPhone 5 kan er met een maandje of 4 al zijn natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:24 schreef Greenboard het volgende:
Apple is screwin'up a little bit. Echt vreemd dat ze nu al werken aan een witte iPhone 5 terwijl de witte iPhone 4 nog niet eens in de winkels ligt.
Zie ik de business-strategy hierachter compleet over het hoofd of is Apple gewoon lekker onvoorspelbaar bezig?
Ik heb dus wel een itunes kaart van 15 euro gekocht, lekker wat tegoed voor zo nu en dan een app, niets mis mee.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef braddofiel het volgende:
Even een korte vraag
En is het veilig?
Staar je niet zo blind op geruchten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:24 schreef Greenboard het volgende:
Apple is screwin'up a little bit. Echt vreemd dat ze nu al werken aan een witte iPhone 5 terwijl de witte iPhone 4 nog niet eens in de winkels ligt.
Zie ik de business-strategy hierachter compleet over het hoofd of is Apple gewoon lekker onvoorspelbaar bezig?
EDIT Dat kom ie dus niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:41 schreef Braddie het volgende:
Mijn iPhone 3G komt volgende week terug!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
EDIT Dat kom ie dus niet.
Ik moet 218 reparatie kosten betalen, maar krijg wss een 3GS of met een beetje mazzel een 4.
Wat was er mee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
EDIT Dat kom ie dus niet.
Ik moet 218 reparatie kosten betalen, maar krijg wss een 3GS of met een beetje mazzel een 4.
Wat was je probleem in eerste instantie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen idee, stond niet in die brief, en ik ga morgen met Apple bellen..
ècht super klote.
Tijdens het internetten sprong hij in Safe Mode, toen probeerde een vriend van me hem te herstellen, toen sloeg hij vast, bleef hij op het Apple logo hangen, daarna een paar keer geprobeert te restoren, dat lukte niet, toen zei hij dat ik hem aan iTunes moest koppelen, dat heb ik dus ook geprobeerd, dat ging niet.... dus ik ging er mee naar MacHouse hier in Hilversum, Hebben ze hem geprobeert te herstellen, maar dat ging dus niet omdat hij zelfs in DFU mode niet te herstellen was.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat was je probleem in eerste instantie?
Iets enthousiaster mag wel hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Dinsdag komt mijn iphone van Telfort![]()
niemand die het weet????????quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef poqpoq het volgende:
omdat mijn laptop maar 2 usb aansluitingen heeft wil ik graag mijn iphone opladen via een usb hub. Echter als ik dit doe krijg ik de melding "opladen niet ondersteund met dit accessoire". Is er een foefje dat ik toch kan opladen? Of is dit gewoon echt niet mogelijk.
MISSCHIEN WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
iOS 4.3 bereikt Gold Master-status, woensdag 2 maart beschikbaar? http://tblt.nl/9HP
Dat is toch ook de enige noemenswaardige verbetering in iOS 4.3? Voor de iPad hadden ze nog de gestures maar nu die er waarschijnlijk niet meer in zitten blijft er niets meer over.quote:
De grootste verbetering vind ik third-party access voor AirPlay.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat is toch ook de enige noemenswaardige verbetering in iOS 4.3? Voor de iPad hadden ze nog de gestures maar nu die er waarschijnlijk niet meer in zitten blijft er niets meer over.
Waarom zouden die er nu niet meer in zitten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat is toch ook de enige noemenswaardige verbetering in iOS 4.3? Voor de iPad hadden ze nog de gestures maar nu die er waarschijnlijk niet meer in zitten blijft er niets meer over.
Yup. Ik kan 't bij Vodafone vergeten om dat te kunnen gebruiken...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
Echt handig, van die updates doorvoeren die dan door providers weer geblokkeerd worden
Dat was alleen een preview, het zou niet in de final zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zouden die er nu niet meer in zitten?
Waarom laten ze het dan in de preview zien?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat was alleen een preview, het zou niet in de final zitten.
Om te kijken hoe het werkt icm third party apps, voor feedback van developers. Waarschijnlijk willen ze het bewaren voor iOS 5 ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom laten ze het dan in de preview zien?
Iemand?quote:Iemand enig idee of Apple enigszins nog coulant is wat betreft de accu van een iPhone 3G van bijna 2 jaar oud die elke dag (bijna 2x per dag) opgeladen moet worden? Heeft opsturen veel zin of gaat me dat geld kosten (denk zelf dat het geld gaat kostenMaar misschien zijn er andere ervaringen)
Denk dat het je geld gaat kosten.quote:
Sommige zullen boos worden dat ik dit zeg, maar goed.quote:
Drie dagen laten drogen en vooral niet aanzetten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:08 schreef Dionysiou het volgende:
Waterschade iPhone 4, wat kan ik het beste doen nu?
Yup, aanzetten zorgt voor een permanente dood van je iPhone. Nu ligt-ie nog in een coma, met een kans eruit te komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Drie dagen laten drogen en vooral niet aanzetten.
Anders je wonden likken en een nieuwe kopen.
Als ze hem repareren, dan doen ze dat altijd door middel van het omruilen van het toestel.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef Albert86 het volgende:
iPhone gisteren naar T-Mobile gebracht en gevraagd hoeveel garantie erop zit. Die kerel zei zelf al dat er 2 jaar garantie op zit. Komt goed uit, want 1 maart 2011 verloopt mijn garantie. Mooi op tijd dus ^^. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Reparatie uitvoeren of ander toestel opsturen.
We zien het over ongeveer 2 á 3 weken.
Zou mooi zijn als dat echt zo is en als ik dan een 3GS zou krijgen. Maar we zullen zien. Laat het wel weten hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Als ze hem repareren, dan doen ze dat altijd door middel van het omruilen van het toestel.
Volgens mij heeft Apple nog voldoende refurbished iPhones 3G op voorraad om die uit te leveren bij omruiling.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:06 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat echt zo is en als ik dan een 3GS zou krijgen. Maar we zullen zien. Laat het wel weten hier.
Nou ja, ook prima. Zolang de accu maar weer goed isquote:Op zondag 27 februari 2011 19:07 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Apple nog voldoende refurbished iPhones 3G op voorraad om die uit te leveren bij omruiling.
Kost geldquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Skv het volgende:
Wat voor mail heb je? Als je Gmail gebruikt kan je een app installeren die pushmessages geeft bij inkomende mail. Dan gebruik je de mail.app niet meer, maar de webversie van Google.
Wat, Gmail pushen? Een paar cent.. Als je een iPhone kan betalen moet je niet gaan lopen kniepen om een paar cent.quote:
Als ik elke app had gekocht was ik al 2 keer m'n aankoopbedrag kwijt geweest.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat, Gmail pushen? Een paar cent.. Als je een iPhone kan betalen moet je niet gaan lopen kniepen om een paar cent.
Dus?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als ik elke app had gekocht was ik al 2 keer m'n aankoopbedrag kwijt geweest.
Je zal er geen spijt van krijgen, top telefoonquote:Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Telfort, 32 gb telefoon
Eh, repareren buiten de garantie?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hmm, een bakje rijst heeft toch niet goed geholpen, m'n homeknop werkt nog steeds amper. Waterschade valt buiten garantie, dus dat is behoorlijk kut.
Ik heb het voorlopig eniszins kunnen oplossen door in activator te schudden voor het homescreen en dubbelklik van de sleepknop voor multitasking -thank god for jailbreak!- maar zelfs dat is niet ideaal natuurlijk.
Heeft iemand een idee hoe ik dit fix?
Jailbreaken okee.. maar je gaat je iPhone toch niet waterboardenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hmm, een bakje rijst heeft toch niet goed geholpen, m'n homeknop werkt nog steeds amper. Waterschade valt buiten garantie, dus dat is behoorlijk kut.
Ik heb het voorlopig eniszins kunnen oplossen door in activator te schudden voor het homescreen en dubbelklik van de sleepknop voor multitasking -thank god for jailbreak!- maar zelfs dat is niet ideaal natuurlijk.
Heeft iemand een idee hoe ik dit fix?
Allebei. De reputatie van Apple is dat het kwalitatief goede producten maakt met een hoge gebruiksvriendelijkheid, dat is ook van toepassing op de iPhone 4. T.o.v. de DHD heeft de iPhone 4:quote:Op maandag 28 februari 2011 10:54 schreef Greenboard het volgende:
is de iPhone 4 nou echt hét toptoestel op dit moment, heeft de iPhone dat te danken aan Apple's rep? Of is het ook gewoonweg beter qua specs dan (pak m beet) de Desire HD?
Nodefix/PDAtech staat goed bekend toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef Skv het volgende:
Als zichbaar is dat het scherm vervangen is doen ze er niks meer mee denk ik. Je moet dus een hele goede beunhaas zoeken.
www.iphoneservice.nlquote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef Skv het volgende:
Als zichbaar is dat het scherm vervangen is doen ze er niks meer mee denk ik. Je moet dus een hele goede beunhaas zoeken.
De homeknop is gewoon defect geraakt toen ik deze in mijn broekzak had zitten toen ik door de regen fietste. Niet meer, niet minder.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jailbreaken okee.. maar je gaat je iPhone toch niet waterboarden
Specs zeggen sowieso vrij weinig.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:54 schreef Greenboard het volgende:
is de iPhone 4 nou echt hét toptoestel op dit moment, heeft de iPhone dat te danken aan Apple's rep? Of is het ook gewoonweg beter qua specs dan (pak m beet) de Desire HD?
4 maanden geleden had ik nog gezegd dat je laatste puntje niet helemaal opgaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Allebei. De reputatie van Apple is dat het kwalitatief goede producten maakt met een hoge gebruiksvriendelijkheid, dat is ook van toepassing op de iPhone 4. T.o.v. de DHD heeft de iPhone 4:
- Een beter scherm (hogere resolutie, betere kleuren)
- Een kleiner scherm (3,5" voor de iPhone 4 i.p.v. 4,3")
- Een betere camera
- Een betere bouwkwaliteit (de DHD staat erom bekend niet perfect afgewerkt te zijn)
- Een beter OS. iOS > Android
Naar T-Mobile brengen, zeggen dat ze 'm moeten repareren onder de garantie. Dat doen ze waarschijnlijk niet, maar je krijgt dan wel een prijsopgave van de reparatie. Dat betaal je en dan maken ze 'm .quote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe? Is dit zelf te doen of moet ik dat laten doen? En wat kost dat ongeveer?
Duh, dat roepen we al zo langquote:Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
4 maanden geleden had ik nog gezegd dat je laatste puntje niet helemaal opgaat.
Nu ik 4 maanden een iphone heb (daarvoor een Desire, Legend en Hero) moet ik toch toegeven dat hij gewoon superieur is
Mijn iPhone heb ik in Parijs gekocht. Kan ik die ook gewoon naar T-Mobile brengen?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Naar T-Mobile brengen, zeggen dat ze 'm moeten repareren onder de garantie. Dat doen ze waarschijnlijk niet, maar je krijgt dan wel een prijsopgave van de reparatie. Dat betaal je en dan maken ze 'm .
Goedkoopste wat ik tegenkwam was ¤29 Bijbetalen nog. Maar dan wel een Abbo van ¤100 p/mquote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef o.us het volgende:
Kan je niet ergens de iPhone 4 gratis krijgen icm een abonnement? Of moet ik wachten tot de iPhone 5 er is?
Zoals Rainesz al schrijft, alleen met een achterlijk duur abonnementquote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef o.us het volgende:
Kan je niet ergens de iPhone 4 gratis krijgen icm een abonnement? Of moet ik wachten tot de iPhone 5 er is?
Hm, dan wacht ik wel op de nieuwe iPhone of iPad.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zoals Rainesz al schrijft, alleen met een achterlijk duur abonnement
Btw ik zit hier in utrecht en mijn vodafone 3G is vandaag gruwelijk traag
Die worden niet goedkoper hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Hm, dan wacht ik wel op de nieuwe iPhone of iPad.
Apple serivce centre denk ik dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mijn iPhone heb ik in Parijs gekocht. Kan ik die ook gewoon naar T-Mobile brengen?
Maar als ik het nu koop dan is het over een half jaar vast gratis als de nieuwe iPhone uit is gekomen. Als ik de nieuwe iPhone koop duurt het nog even.quote:
Hier weinig problemen. Merkte dat ie een stuk sneller werd toen ik wat ruimte vrijmaakte door muziek te verwijderen (van +/- 150 MB vrije ruimte op 3GS 32GB naar 1,5 GB).quote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is de 3GS over het algemeen verrekte langzaam geworden op 4.2?
Ook prima maar zolang dat er niet is doe ik het toch ff hier vragen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef Skv het volgende:
Kan er niet een algemeen topic komen voor abonnementsvragen? Dit heeft allemaal niks met de iPhone te maken.
Ik heb nog 2,1 GB over en mijn iTunes doet moeilijk over 15 nummers.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier weinig problemen. Merkte dat ie een stuk sneller werd toen ik wat ruimte vrijmaakte door muziek te verwijderen (van +/- 150 MB vrije ruimte op 3GS 32GB naar 1,5 GB).
Hmz, da's k*tquote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb nog 2,1 GB over en mijn iTunes doet moeilijk over 15 nummers.
Oh wachtquote:Op maandag 28 februari 2011 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmz, da's k*t.
Kan natuurlijk ook komen door apps die op de achtergrond draaien.
Bij aanschaf van een 3GS (juni 2009) moet je ook nog steeds voor bijleggen, voor de iPhone 4 gaat dit zelfde denk ik op dus dat duurt nog wel een meer dan een jaar wil je hem gratis krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar als ik het nu koop dan is het over een half jaar vast gratis als de nieuwe iPhone uit is gekomen. Als ik de nieuwe iPhone koop duurt het nog even.
Ligt het aan mij of is de 3GS over het algemeen verrekte langzaam geworden op 4.2?
Ik heb mijn 3GS gratis gekregen via studentmobielquote:Op maandag 28 februari 2011 15:59 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bij aanschaf van een 3GS (juni 2009) moet je ook nog steeds voor bijleggen, voor de iPhone 4 gaat dit zelfde denk ik op dus dat duurt nog wel een meer dan een jaar wil je hem gratis krijgen.
Heb je misschien "omzetten naar 128kbs bij hogere bitrate" aangevinkt?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb nog 2,1 GB over en mijn iTunes doet moeilijk over 15 nummers.
Klopt zoals je het zelf aangeeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef Jarno het volgende:
Jullie weten soms wel eens dingen he?
Wordt een GSM abbo (in dit geval een iPhone abbo bij T-Mobile) per maand opzegbaar én verlengbaar na je contractperiode? Mijn i-150 abbo loopt 7 juli van dit jaar af (afgesloten dus op 7 juli 2009) maar dan is er vermoedelijk nog geen nieuwe iPhone. Heb nu een 3GS en wil de iPhone 4 wel overslaan nu hij zo aan het eind van z'n lifecycle zit rond die tijd. Kan ik m'n abbo gewoon af laten lopen en dan in september of oktober gaan verlengen met een iPhone 5 oid? Of zijn er slimmere scenario's?
De reden dat ik het nu al vraag is dat mijn abbo per volgende maand al theoretisch verlengbaar word en ik even wil nagaan wat m'n opties zijn.
Ok, prima, bedankt. Dat strookt ook wel met wat ik vond op [url=http://www.iphoneclub.nl/76513/iphone-4-bij-t-mobile-overstappen-en-abonnement-verlengen-met-early-renewal-regeling/]iPhoneclub.nl/url] zojuist:quote:Op maandag 28 februari 2011 16:03 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Klopt zoals je het zelf aangeeft.
Je kunt gewoon wachten met verlengen na je contract periode.
quote:Nog wat aanvullende achtergrondinformatie over overstappen: de contractperiode voor een gsm-abonnement is 1 of 2 jaar. Na deze periode loopt je abonnement maandelijks stilzwijgend door. Wil je overstappen naar een andere operator, dan kun je dat op elk moment doen, maar hou wel rekening met een opzegtermijn die kan oplopen tot 3 maanden van één maand (de opzegtermijn van telecomcontracten is vorig jaar verkort van 3 maanden naar 1 maand). Wil je je abonnement opzeggen en overstappen naar een nieuwe operator, dan is het niet nodig om je contract op te zetten bij een andere provider. Je nieuwe provider regelt de opzegging al op het moment dat je nummerbehoud aanvraagt.
Lees verder via: iPhone 4 bij T-Mobile: overstappen en abonnement verlengen met Early Renewal-regeling - iPhone - iPhoneclub.nl http://www.iphoneclub.nl/(...)eling/#ixzz1FGYHbGmK
(voor al het iPhone nieuws, iPhone apps reviews, iPhone aanbiedingen en iPhone kopen)
Nee man, in de zomer pas. iPhone 4 is de shit.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:30 schreef zerokil het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort een Iphone 4 tegaan kopen maar sommige mensen zeggen dat de Iphone 5 bjina komt?
Het is bijna zomerquote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man, in de zomer pas. iPhone 4 is de shit.
Het is nog geeneens lentequote:
Heb je NU een telefoon nodig omdat je bijv. zonder zit? Dan ja. Kun je een half jaartje wachten? Dan nee denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef zerokil het volgende:
Dus het beste is gewoon kopen dat ding?
Ja, natuurlijk. De iPhone 5 is er pas over een half jaar, en dan duurt het nog steeds een maand of drie voordat hij een beetje leverbaar is. Tegen die tijd zal iedereen weer roepen dat "de iPhone 6 over een paar maanden" komt. Zo blijf je bezig.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef zerokil het volgende:
Dus het beste is gewoon kopen dat ding?
Nee, die is de beste op de markt. Ik wilde daarmee aangeven dat er, buiten de specificaties nog meer opfokken en vernieuwingen in de software (die je op de iPhone 4 ook zult krijgen) niet veel nieuws hoeft te verwachten van de iPhone 5.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Is de batterij van de iphone4 zo matig dan?
ok, maar je weet niet wat ze in gedachten hebben he voor de iphone5quote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, die is de beste op de markt. Ik wilde daarmee aangeven dat er, buiten de specificaties nog meer opfokken en vernieuwingen in de software (die je op de iPhone 4 ook zult krijgen) niet veel nieuws hoeft te verwachten van de iPhone 5.
Je doet je best maar, anyweetjes, over een paar uur komt m'n iphone4quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Gekkebolle het volgende:
Ik stem voor een aparte topic voor de iPhone 5
En die van mij vrijdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Je doet je best maar, anyweetjes, over een paar uur komt m'n iphone4
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Gekkebolle het volgende:
Niet zo gek doen, Bollequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Gekkebolle het volgende:
Klopt, maar wat kunnen ze nog meer doen dan het scherm vergroten, de batterijduur verlengen en er een betere camera in stoppen? Misschien een dualcore A4-chip en het aantal RAM verdubbelen, maar verder is het plateau qua hardware vernieuwingen wel zo'n beetje bereikt. Reken er dus op dat de meest indrukwekkende vernieuwingen softwarematig zullen zijn, en daarvan kun je met de iPhone 4 ook prima meegenieten (al zie ik het wel gebeuren dat Apple bijvoorbeeld 1080p filmen alleen toestaat op de iPhone 5).quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
ok, maar je weet niet wat ze in gedachten hebben he voor de iphone5
Geen slecht idee, maar moet wel overzichtelijk blijven, not another craptopic dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Gekkebolle het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maar zonder itunes kan je niet even kijken op je telefoon?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:03 schreef Merkie het volgende:
Staat wel duidelijk vermeld wat je moet doen.
Nee je moet hem daarmee activerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maar zonder itunes kan je niet even kijken op je telefoon?
Ik vraag me dan toch sterk af wat je nou precies wilt horen dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Toch nog niemand die normaal kan reageren
Het is niet echt moeilijk wat paul vraagt toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch sterk af wat je nou precies wilt horen dan.
Wat dacht je van NFC?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat kunnen ze nog meer doen dan het scherm vergroten, de batterijduur verlengen en er een betere camera in stoppen? Misschien een dualcore A4-chip en het aantal RAM verdubbelen, maar verder is het plateau qua hardware vernieuwingen wel zo'n beetje bereikt. Reken er dus op dat de meest indrukwekkende vernieuwingen softwarematig zullen zijn, en daarvan kun je met de iPhone 4 ook prima meegenieten (al zie ik het wel gebeuren dat Apple bijvoorbeeld 1080p filmen alleen toestaat op de iPhone 5).
Volgens mij wil Paul niet dat zijn iPhone gaat syncen met die pc ofzo. Gebeurt dat direct bij activatie? Dat ben ik ff vergeten namelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef Merkie het volgende:
Maakt niet uit via welke computer je je iPhone activeert.
Near field communication kan me gestolen worden. Dat is voor mij geen reden om te upgraden.quote:
Dat kan natuurlijk. Dat valt dan onder het kopje 'groter scherm'quote:Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze de homeknop weglaten en het scherm verticaal groter maken. Maar dat is slechts een vermoeden van me.
Oefen er eerst mee voor je ontzettend domme vragen gaat stellen hier. Of denk eerst na.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Dit is mijn 1e iphone ja, voor mij is alles nieuw, sjaggies
Domme vragen bestaan niet. Domme kutusers op fora die vinden dat je alles vanaf je geboorte al moet weten helaas welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Oefen er eerst mee voor je ontzettend domme vragen gaat stellen hier. Of denk eerst na.
Om raad vragen bij mensen die wél even die twintig seconden moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe het werkt wel. Het is hier geen gratis helpdesk voor mensen die te lui zijn om zelf ook maar een paar seconden na te denken. Het gewoon direct maar gaan vragen is wel heel makkelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Domme kutusers op fora die vinden dat je alles vanaf je geboorte al moet weten helaas wel
Je kan het later veranderen, dus vul je huidige nummer in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:46 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vraag:
ik moet iphone nummer neerzetten he, maar ik ga van 06 veranderen. Ik wil mijn oude nummer meenemen, moet ik de 06 neerzetten van nu of van mijn oude telefoon
Dus gewoon de 06 die er nu bij zitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan het later veranderen, dus vul je huidige nummer in.
Laat SKV maar, ik ken hem al wat langer op fokquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Domme kutusers op fora die vinden dat je alles vanaf je geboorte al moet weten helaas wel
GAST! echt, ooit gehoord van google?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wat als ik nog geen creditcard heb? Kan ik dan geen login maken?
De schermgrootte is minder relevant, het gaat voornamelijk om de resolutie. Als de resolutie van de iPhone 4 behouden blijft kan het scherm prima groter worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef skittelman het volgende:
Hoorde juist dat het schermformaat juist niet groter zal worden. Een van de krachten van de Iphone is dat Apps op alle Iphones werken omdat over het scherm even groot is, kan natuurlijk ook dat met de komst van een iOs voor ipad en iphone dat het niet meer uitmaakt.
Ja maar jullie zitten hier met verstand er vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
GAST! echt, ooit gehoord van google?
ik typ: itunes login creditcard en wat is de eerste hit?
http://support.apple.com/kb/ht2534
kijk eerst zelf eens!
Ja, of het nummer van je tante. Het is niet relevant en slechts ter informatie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Dus gewoon de 06 die er nu bij zit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Laat SKV maar, ik ken hem al wat langer op fok
Hoe zie je dat voor je, een iPhone zonder homeknop?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat dacht je van NFC?
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze de homeknop weglaten en het scherm verticaal groter maken. Maar dat is slechts een vermoeden van me.
Dit moet een grap zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef robuust89 het volgende:
Jo.
Ik heb een iPhone gevonden op straat, waarschijnlijk nieuw, zonder sim erin. Kan ik mijn sim gewoon overzetten naar het andere toestel, of is het nummer & toestel aan elkaar gelinkt?
Schermgrootte is ook relevant. Het is raar als interface elementen opeens van grootte veranderen. Het beeld zal ook minder 'retina' worden. Ik denk dat áls ze de schermgrootte gaan veranderen, dit alleen in de hoogte zullen doen en dat bestaande apps niet van de extra ruimte gebruik kunnen maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
De schermgrootte is minder relevant, het gaat voornamelijk om de resolutie. Als de resolutie van de iPhone 4 behouden blijft kan het scherm prima groter worden.
Op marktplaats gooien en van de opbrengt een nieuwe kopen is de veiligste optie denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef robuust89 het volgende:
Jo.
Ik heb een iPhone gevonden op straat, waarschijnlijk nieuw, zonder sim erin. Kan ik mijn sim gewoon overzetten naar het andere toestel, of is het nummer & toestel aan elkaar gelinkt?
Nee, geen grap. Vond het ook frappant ja, het ontbreken van een simkaart.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:27 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn?
Je vind een (losse) iPhone (zonder doosje?)
En vervolgens zit er geen sim-kaartje in?
Vreemd?!
Paar krasjes aan de zijkant (op het metaal) en op de achterkant een beetje. Met een hoesje zie je er niks meer van.quote:
Vind je niet dat je op een minst poging zou moeten doen de rechtmatige eigenaar op te sporenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Paar krasjes aan de zijkant (op het metaal) en op de achterkant een beetje. Met een hoesje zie je er niks meer van.
Oké, en hoe zou ik dat moeten doen? Met een nieuwe telefoon?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind je niet dat je op een minst poging zou moeten doen de rechtmatige eigenaar op te sporen?
Is de telefoon helemaal leeg dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Oké, en hoe zou ik dat moeten doen? Met een nieuwe telefoon?
Als ik een briefje ophang in de super daar heb ik gelijk 100 telefoontjes
Ik zeg net dat de telefoon nieuw is. Ook als ik 'm wil opladen, zegt hij sync with iTunes, dus.quote:
Hmm, oké. Dan wordt het lastig jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik zeg net dat de telefoon nieuw is. Ook als ik 'm wil opladen, zegt hij sync with iTunes, dus.
Wordt nergens opgeslagen voor zover ik weet...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:14 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Vraag:
In tegenstelling tot foto's en video's die via WhatsApp of Pingchat worden verstuurd, kan ik niet vinden waar de ontvangen audiobestanden blijven. Heeft iemand een idee of dit automatisch en zo ja, waar opgeslagen wordt?
Zo nee, kun je deze zelf handmatig opslaan en eventueel overzetten naar je pc/laptop?
Klinkt goed. Ook handig dat je voor ¤5,- 1000 MB extra hebt, lijkt me een prima deal. Ik heb mijn iPhone 4 bijna een half jaar en heb 2,3 GB gedownload terwijl ik er toch dagelijks mee internet. M.i. zijn de datalimieten van 1 GB zeer redelijk en als je dit kan verdubbelen voor 'maar' 5 euri is dat erg netjes.quote:
Zou kunnen, misschien voor notifications een OLED-'strip' in de behuizing? Wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Schermgrootte is ook relevant. Het is raar als interface elementen opeens van grootte veranderen. Het beeld zal ook minder 'retina' worden. Ik denk dat áls ze de schermgrootte gaan veranderen, dit alleen in de hoogte zullen doen en dat bestaande apps niet van de extra ruimte gebruik kunnen maken.
Als het dan ook nog de 32GB variant is ben je echt een walgelijke mazzelaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, gevonden op straat. Niet gejatneen, los.
Dat klopt ja!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als het dan ook nog de 32GB variant is ben je echt een walgelijke mazzelaar
www.jailbreakmatrix.comquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:05 schreef Turalyon het volgende:
Ik heb sinds kort een iphone 3g, ik ben van plan hem te jailbreaken. Weet iemand een goede site die stap voor stap uitlegt hoe je dat kan doen? Klopt het dat als het misgaat je altijd je instellingen kan terugzetten naar default?
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en mij tips kunnen geven?
Ja, ik vind hier verschillende manieren om te jailbreaken, ik heb een iphone 3g 4.2.1 en gebruik windows. Ik lees over greenpois0n,pwnagetool en redsn0w, ik hoor dat ze allemaal gebruikt kunnen worden om te jailbreaken, maar welke is nu het beste/veiligste om te gebruiken? Heb je misschien een directe link naar een tutorial(evt dat voor jou werkte) als dat kan? Ik ben bang om een slechte tutorial te volgen waardoor bepaalde dingen van mijn iphone niet goed functioneren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
www.jailbreakmatrix.com
www.iphoneclub.nl (forum)
www.youtube.com
En je kan de instellingen altijd eenvoudige terugzetten naar de ''fabrieksinstellingen'' dit doe je d.m.v. iTunes (herstellen).
Als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen.
Moet je provider het wel ondersteunen. En volgens mij doen in NL er dan niet veel (geen een?).quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
Met iOS 4.3 kan je je iPhone4 (Niet 3GS) een WiFi access point makenDat bied perspectief met mijn WiFi iPad
Vodafone iig niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Moet je provider het wel ondersteunen. En volgens mij doen in NL er dan niet veel (geen een?).
AHNEEquote:
Ik snap ook niet waarom ze dat blocken terwijl ze datalimieten hanteren. Als ik over die limiet heen ga, word ik toch op de vingers getikt. Dan boeit 't toch niet hoe ik die databundel benut??quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef braddofiel het volgende:
[..]
AHNEE
Ik had er anders nog veel profijt van kunnen hebben..
Ik had hem nog even aangepast, en ik ben het er echt dus niet mee eens wat ze doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze dat blocken terwijl ze datalimieten hanteren. Als ik over die limiet heen ga, word ik toch op de vingers getikt. Dan boeit 't toch niet hoe ik die databundel benut??
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
Met iOS 4.3 kan je je iPhone4 (Niet 3GS) een WiFi access point makenDat bied perspectief met mijn WiFi iPad
Wat is het verschil tussen redsn0w of greenpois0n als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Kies greenp0ison. Tutorial zit in het programma zelf
Nee... Natuurlijk niet. Je iPhone maakt bij elke sync een backup van je contacten, instellingen, apps en berichten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:29 schreef Santello het volgende:
Verlies ik gegevens,contacten, gekochte apps als ik mijn iphone4 4.2.1 jailbreak met poisen?
Redsnow is na mijn mening comquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:05 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen redsn0w of greenpois0n als ik vragen mag?
Gewoon in iTunes een backup maken. Als je je iPhone 4 voor het eerst synct, gewoon kiezen voor 'terugzetten vanaf reservekopie' en iTunes doet de restquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:32 schreef Pielemuisje het volgende:
Vraagje,
vanmiddag komt de iphone 4 binnen en gaat mijn 3gs weg ter reparatie.
Hoe zorg ik ervoor dat alles wat ik op mijn 3gs heb staan bewaar en weer terug kan zetten op de 4?
Gewoon aan itunes hangen, of moet ik nog meer?
Door het in een tasje mee te nemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:19 schreef zerokil het volgende:
Hoe kan je op je Iphone overal internet krijgen?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Door het in een tasje mee te nemen
Mobiel internetabo nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:19 schreef zerokil het volgende:
Hoe kan je op je Iphone overal internet krijgen?
Jazeker, maar waarom zou je? Als het goed is heb je installous.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:11 schreef Turalyon het volgende:
Jailbreaken is gelukt, bedankt voor de mensen die reageerden. Zover ik weet is er niks misgegaan. Is het trouwens nog mogelijk om na het jailbreaken de appstore binnen te gaan en daar apps van te pakken?
Eigenlijk gewoon voor het gemak om gratis apps meteen over te zetten via de appstore. Ik heb hem gejailbreakt en hoe ik het nu doe is ik download de apps, verplaats de app naar itunes en zet hem dan over. Installous gebruik ik niet eens :pquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jazeker, maar waarom zou je? Als het goed is heb je installous.
Het berichtje moet dan nog even gedownload worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:26 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat ik een melding van een nieuw whatsapp bericht krijg, maar dat ik geen nieuw bericht zie als ik de app dan open
Gewoon herstellen inderdaad, dan moet hij leeg zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:09 schreef robuust89 het volgende:
Stel, ik wil mijn IPhone verkopen. Hoe maak ik 'm dan leeg? Gewoon via iTunes en dan herstellen, of moet er meer gebeuren?
En als ik 'm dan verkoop, dan kan die persoon toch gewoon een microsim aanschaffen, deze erin zetten, activeren, en klaar is kees?
Ha, het werkt!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gewoon herstellen inderdaad, dan moet hij leeg zijn
Instellingen > Algemeen >Infoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:16 schreef robuust89 het volgende:
Vraag, hoe kan je zien of je een 32 of 16 GB heb? Want bij beide foons staat "beschikbaar :14 GB" frappant.
Het zijn allebei 16 GB modellen, er was mij vertelt dat degene die gevonden was op straat, een 32 GB betrof.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Het zijn allebei 16 GB modellen, er was mij vertelt dat degene die gevonden was op straat, een 32 GB betrof.
Ik heb een 16Gb 3G versie en daar heb ik meer dan genoeg aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef zerokil het volgende:
Wat is het beste om te nemen voor Iphone 4 32gb of 16gb?
Ik houd me voor namelijk bezig met Apps, en dan wat muziek en natuurlijk bellen/sms.
Toppie! Contactspray en WD40quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
De homeknop vandaag "gefixt" door er een beetje good old contactspray in te spuiten
Ik heb op mijn 16GBquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb een 16Gb 3G versie en daar heb ik meer dan genoeg aan.
Staan iets van 20 of meer apps op en 15 albums geloof ik.
is eigenlijk de batterijduur in praktijk echt hoger?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Saninl het volgende:
Ik ga mijn 3GS verkopen en dan een losse 4 (16gb) halen.
Waar is dat op dit moment het voordeligst?
Net nog.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef -Menn0- het volgende:
Meer mensen die geen foto's meer kunnen uploaden via de facebook app?
De exacte datum is al bekend,ik heb het net gelezen, er zitten wel een paar extra's in. Klik hier voor de link.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Emery het volgende:
Benieuwd wanneer 4.3 komt. Nieuwe iTunes gister wel geinstalleerd. Liep meteen vast.
Kan ookquote:Op zondag 6 maart 2011 11:26 schreef Emery het volgende:
Weet iemand eigenlijk of je met de Facebook app ook mensen kun taggen? Ik weet dat het kan bij foto's maar bij gewone 'statusupdates' kan ik het niet vinden.
Rot op.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:27 schreef daantje1984 het volgende:
Super vet, ik heb net een eigen theme gedownload voor mijn iphone. Vrij simpel, ik heb de uitleg gevolgd via de website van iphonescreen.nl klik hier voor de link.
En hoe?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan ook
Helemaal makkelijk als je op een locatie incheckt
Hmmmz, vreemd genoeg werkt @ alleen in de browser. Als je op locatie incheckt kun je mensen uit je vriendenlijst kiezen maar in de iPhone app zelf lukt het mij dus ook niet, sorryquote:
Haha oké. 'Locations' gebruik ik sowieso niet. Jammer dat @ niet werkt in de app. Vind de app sowieso best slecht. Hij laad heel vaak verkeerde foto's als je op een foto in een statusupdate klikt, en hij laat de helft van de tijd ook niet de comments en likes bij foto's zien.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, vreemd genoeg werkt @ alleen in de browser. Als je op locatie incheckt kun je mensen uit je vriendenlijst kiezen maar in de iPhone app zelf lukt het mij dus ook niet, sorry
Ook niet als je met 2 vingers scrollt?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Repeat het volgende:
Wat ik zo ongelofelijk kut vind werken zijn teksten in bv google die langer zijn dan het zoekvenster. Als je dan een van de laatste woorden wilt wijzigen kun je niet naar rechts scrollen
Houd je vinger op tekst in dat tekstvak en beweeg je vinger naar rechts.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Repeat het volgende:
Wat ik zo ongelofelijk kut vind werken zijn teksten in bv google die langer zijn dan het zoekvenster. Als je dan een van de laatste woorden wilt wijzigen kun je niet naar rechts scrollen
Ik snap niks van jouw vraagquote:Op maandag 7 maart 2011 02:39 schreef sharam het volgende:
Ik heb een probleem met een naam,die geeft geen hoofdletter meer
Het is maar bij een naam bij de andere namen niet
Weet iemand hoe dit kan
Hoor het wel
Neequote:Op maandag 7 maart 2011 08:35 schreef Netsplitter het volgende:
Neem aan dat je een backup hebt van je vorige iTunes library enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |