Net nog.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef -Menn0- het volgende:
Meer mensen die geen foto's meer kunnen uploaden via de facebook app?
De exacte datum is al bekend,ik heb het net gelezen, er zitten wel een paar extra's in. Klik hier voor de link.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Emery het volgende:
Benieuwd wanneer 4.3 komt. Nieuwe iTunes gister wel geinstalleerd. Liep meteen vast.
Kan ookquote:Op zondag 6 maart 2011 11:26 schreef Emery het volgende:
Weet iemand eigenlijk of je met de Facebook app ook mensen kun taggen? Ik weet dat het kan bij foto's maar bij gewone 'statusupdates' kan ik het niet vinden.
Rot op.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:27 schreef daantje1984 het volgende:
Super vet, ik heb net een eigen theme gedownload voor mijn iphone. Vrij simpel, ik heb de uitleg gevolgd via de website van iphonescreen.nl klik hier voor de link.
En hoe?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan ook
Helemaal makkelijk als je op een locatie incheckt
Hmmmz, vreemd genoeg werkt @ alleen in de browser. Als je op locatie incheckt kun je mensen uit je vriendenlijst kiezen maar in de iPhone app zelf lukt het mij dus ook niet, sorryquote:
Haha oké. 'Locations' gebruik ik sowieso niet. Jammer dat @ niet werkt in de app. Vind de app sowieso best slecht. Hij laad heel vaak verkeerde foto's als je op een foto in een statusupdate klikt, en hij laat de helft van de tijd ook niet de comments en likes bij foto's zien.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, vreemd genoeg werkt @ alleen in de browser. Als je op locatie incheckt kun je mensen uit je vriendenlijst kiezen maar in de iPhone app zelf lukt het mij dus ook niet, sorry
Ook niet als je met 2 vingers scrollt?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Repeat het volgende:
Wat ik zo ongelofelijk kut vind werken zijn teksten in bv google die langer zijn dan het zoekvenster. Als je dan een van de laatste woorden wilt wijzigen kun je niet naar rechts scrollen
Houd je vinger op tekst in dat tekstvak en beweeg je vinger naar rechts.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Repeat het volgende:
Wat ik zo ongelofelijk kut vind werken zijn teksten in bv google die langer zijn dan het zoekvenster. Als je dan een van de laatste woorden wilt wijzigen kun je niet naar rechts scrollen
Ik snap niks van jouw vraagquote:Op maandag 7 maart 2011 02:39 schreef sharam het volgende:
Ik heb een probleem met een naam,die geeft geen hoofdletter meer
Het is maar bij een naam bij de andere namen niet
Weet iemand hoe dit kan
Hoor het wel
Neequote:Op maandag 7 maart 2011 08:35 schreef Netsplitter het volgende:
Neem aan dat je een backup hebt van je vorige iTunes library enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |