Eh, repareren buiten de garantie?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hmm, een bakje rijst heeft toch niet goed geholpen, m'n homeknop werkt nog steeds amper. Waterschade valt buiten garantie, dus dat is behoorlijk kut.
Ik heb het voorlopig eniszins kunnen oplossen door in activator te schudden voor het homescreen en dubbelklik van de sleepknop voor multitasking -thank god for jailbreak!- maar zelfs dat is niet ideaal natuurlijk.
Heeft iemand een idee hoe ik dit fix?
Jailbreaken okee.. maar je gaat je iPhone toch niet waterboardenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hmm, een bakje rijst heeft toch niet goed geholpen, m'n homeknop werkt nog steeds amper. Waterschade valt buiten garantie, dus dat is behoorlijk kut.
Ik heb het voorlopig eniszins kunnen oplossen door in activator te schudden voor het homescreen en dubbelklik van de sleepknop voor multitasking -thank god for jailbreak!- maar zelfs dat is niet ideaal natuurlijk.
Heeft iemand een idee hoe ik dit fix?
Allebei. De reputatie van Apple is dat het kwalitatief goede producten maakt met een hoge gebruiksvriendelijkheid, dat is ook van toepassing op de iPhone 4. T.o.v. de DHD heeft de iPhone 4:quote:Op maandag 28 februari 2011 10:54 schreef Greenboard het volgende:
is de iPhone 4 nou echt hét toptoestel op dit moment, heeft de iPhone dat te danken aan Apple's rep? Of is het ook gewoonweg beter qua specs dan (pak m beet) de Desire HD?
Nodefix/PDAtech staat goed bekend toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef Skv het volgende:
Als zichbaar is dat het scherm vervangen is doen ze er niks meer mee denk ik. Je moet dus een hele goede beunhaas zoeken.
www.iphoneservice.nlquote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef Skv het volgende:
Als zichbaar is dat het scherm vervangen is doen ze er niks meer mee denk ik. Je moet dus een hele goede beunhaas zoeken.
De homeknop is gewoon defect geraakt toen ik deze in mijn broekzak had zitten toen ik door de regen fietste. Niet meer, niet minder.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jailbreaken okee.. maar je gaat je iPhone toch niet waterboarden
Specs zeggen sowieso vrij weinig.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:54 schreef Greenboard het volgende:
is de iPhone 4 nou echt hét toptoestel op dit moment, heeft de iPhone dat te danken aan Apple's rep? Of is het ook gewoonweg beter qua specs dan (pak m beet) de Desire HD?
4 maanden geleden had ik nog gezegd dat je laatste puntje niet helemaal opgaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Allebei. De reputatie van Apple is dat het kwalitatief goede producten maakt met een hoge gebruiksvriendelijkheid, dat is ook van toepassing op de iPhone 4. T.o.v. de DHD heeft de iPhone 4:
- Een beter scherm (hogere resolutie, betere kleuren)
- Een kleiner scherm (3,5" voor de iPhone 4 i.p.v. 4,3")
- Een betere camera
- Een betere bouwkwaliteit (de DHD staat erom bekend niet perfect afgewerkt te zijn)
- Een beter OS. iOS > Android
Naar T-Mobile brengen, zeggen dat ze 'm moeten repareren onder de garantie. Dat doen ze waarschijnlijk niet, maar je krijgt dan wel een prijsopgave van de reparatie. Dat betaal je en dan maken ze 'm .quote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe? Is dit zelf te doen of moet ik dat laten doen? En wat kost dat ongeveer?
Duh, dat roepen we al zo langquote:Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
4 maanden geleden had ik nog gezegd dat je laatste puntje niet helemaal opgaat.
Nu ik 4 maanden een iphone heb (daarvoor een Desire, Legend en Hero) moet ik toch toegeven dat hij gewoon superieur is
Mijn iPhone heb ik in Parijs gekocht. Kan ik die ook gewoon naar T-Mobile brengen?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Naar T-Mobile brengen, zeggen dat ze 'm moeten repareren onder de garantie. Dat doen ze waarschijnlijk niet, maar je krijgt dan wel een prijsopgave van de reparatie. Dat betaal je en dan maken ze 'm .
Goedkoopste wat ik tegenkwam was ¤29 Bijbetalen nog. Maar dan wel een Abbo van ¤100 p/mquote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef o.us het volgende:
Kan je niet ergens de iPhone 4 gratis krijgen icm een abonnement? Of moet ik wachten tot de iPhone 5 er is?
Zoals Rainesz al schrijft, alleen met een achterlijk duur abonnementquote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef o.us het volgende:
Kan je niet ergens de iPhone 4 gratis krijgen icm een abonnement? Of moet ik wachten tot de iPhone 5 er is?
Hm, dan wacht ik wel op de nieuwe iPhone of iPad.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zoals Rainesz al schrijft, alleen met een achterlijk duur abonnement
Btw ik zit hier in utrecht en mijn vodafone 3G is vandaag gruwelijk traag
Die worden niet goedkoper hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Hm, dan wacht ik wel op de nieuwe iPhone of iPad.
Apple serivce centre denk ik dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mijn iPhone heb ik in Parijs gekocht. Kan ik die ook gewoon naar T-Mobile brengen?
Maar als ik het nu koop dan is het over een half jaar vast gratis als de nieuwe iPhone uit is gekomen. Als ik de nieuwe iPhone koop duurt het nog even.quote:
Hier weinig problemen. Merkte dat ie een stuk sneller werd toen ik wat ruimte vrijmaakte door muziek te verwijderen (van +/- 150 MB vrije ruimte op 3GS 32GB naar 1,5 GB).quote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is de 3GS over het algemeen verrekte langzaam geworden op 4.2?
Ook prima maar zolang dat er niet is doe ik het toch ff hier vragen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef Skv het volgende:
Kan er niet een algemeen topic komen voor abonnementsvragen? Dit heeft allemaal niks met de iPhone te maken.
Ik heb nog 2,1 GB over en mijn iTunes doet moeilijk over 15 nummers.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier weinig problemen. Merkte dat ie een stuk sneller werd toen ik wat ruimte vrijmaakte door muziek te verwijderen (van +/- 150 MB vrije ruimte op 3GS 32GB naar 1,5 GB).
Hmz, da's k*tquote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb nog 2,1 GB over en mijn iTunes doet moeilijk over 15 nummers.
Oh wachtquote:Op maandag 28 februari 2011 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmz, da's k*t.
Kan natuurlijk ook komen door apps die op de achtergrond draaien.
Bij aanschaf van een 3GS (juni 2009) moet je ook nog steeds voor bijleggen, voor de iPhone 4 gaat dit zelfde denk ik op dus dat duurt nog wel een meer dan een jaar wil je hem gratis krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar als ik het nu koop dan is het over een half jaar vast gratis als de nieuwe iPhone uit is gekomen. Als ik de nieuwe iPhone koop duurt het nog even.
Ligt het aan mij of is de 3GS over het algemeen verrekte langzaam geworden op 4.2?
Ik heb mijn 3GS gratis gekregen via studentmobielquote:Op maandag 28 februari 2011 15:59 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bij aanschaf van een 3GS (juni 2009) moet je ook nog steeds voor bijleggen, voor de iPhone 4 gaat dit zelfde denk ik op dus dat duurt nog wel een meer dan een jaar wil je hem gratis krijgen.
Heb je misschien "omzetten naar 128kbs bij hogere bitrate" aangevinkt?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb nog 2,1 GB over en mijn iTunes doet moeilijk over 15 nummers.
Klopt zoals je het zelf aangeeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef Jarno het volgende:
Jullie weten soms wel eens dingen he?
Wordt een GSM abbo (in dit geval een iPhone abbo bij T-Mobile) per maand opzegbaar én verlengbaar na je contractperiode? Mijn i-150 abbo loopt 7 juli van dit jaar af (afgesloten dus op 7 juli 2009) maar dan is er vermoedelijk nog geen nieuwe iPhone. Heb nu een 3GS en wil de iPhone 4 wel overslaan nu hij zo aan het eind van z'n lifecycle zit rond die tijd. Kan ik m'n abbo gewoon af laten lopen en dan in september of oktober gaan verlengen met een iPhone 5 oid? Of zijn er slimmere scenario's?
De reden dat ik het nu al vraag is dat mijn abbo per volgende maand al theoretisch verlengbaar word en ik even wil nagaan wat m'n opties zijn.
Ok, prima, bedankt. Dat strookt ook wel met wat ik vond op [url=http://www.iphoneclub.nl/76513/iphone-4-bij-t-mobile-overstappen-en-abonnement-verlengen-met-early-renewal-regeling/]iPhoneclub.nl/url] zojuist:quote:Op maandag 28 februari 2011 16:03 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Klopt zoals je het zelf aangeeft.
Je kunt gewoon wachten met verlengen na je contract periode.
quote:Nog wat aanvullende achtergrondinformatie over overstappen: de contractperiode voor een gsm-abonnement is 1 of 2 jaar. Na deze periode loopt je abonnement maandelijks stilzwijgend door. Wil je overstappen naar een andere operator, dan kun je dat op elk moment doen, maar hou wel rekening met een opzegtermijn die kan oplopen tot 3 maanden van één maand (de opzegtermijn van telecomcontracten is vorig jaar verkort van 3 maanden naar 1 maand). Wil je je abonnement opzeggen en overstappen naar een nieuwe operator, dan is het niet nodig om je contract op te zetten bij een andere provider. Je nieuwe provider regelt de opzegging al op het moment dat je nummerbehoud aanvraagt.
Lees verder via: iPhone 4 bij T-Mobile: overstappen en abonnement verlengen met Early Renewal-regeling - iPhone - iPhoneclub.nl http://www.iphoneclub.nl/(...)eling/#ixzz1FGYHbGmK
(voor al het iPhone nieuws, iPhone apps reviews, iPhone aanbiedingen en iPhone kopen)
Nee man, in de zomer pas. iPhone 4 is de shit.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:30 schreef zerokil het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort een Iphone 4 tegaan kopen maar sommige mensen zeggen dat de Iphone 5 bjina komt?
Het is bijna zomerquote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man, in de zomer pas. iPhone 4 is de shit.
Het is nog geeneens lentequote:
Heb je NU een telefoon nodig omdat je bijv. zonder zit? Dan ja. Kun je een half jaartje wachten? Dan nee denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef zerokil het volgende:
Dus het beste is gewoon kopen dat ding?
Ja, natuurlijk. De iPhone 5 is er pas over een half jaar, en dan duurt het nog steeds een maand of drie voordat hij een beetje leverbaar is. Tegen die tijd zal iedereen weer roepen dat "de iPhone 6 over een paar maanden" komt. Zo blijf je bezig.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef zerokil het volgende:
Dus het beste is gewoon kopen dat ding?
Nee, die is de beste op de markt. Ik wilde daarmee aangeven dat er, buiten de specificaties nog meer opfokken en vernieuwingen in de software (die je op de iPhone 4 ook zult krijgen) niet veel nieuws hoeft te verwachten van de iPhone 5.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Is de batterij van de iphone4 zo matig dan?
ok, maar je weet niet wat ze in gedachten hebben he voor de iphone5quote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, die is de beste op de markt. Ik wilde daarmee aangeven dat er, buiten de specificaties nog meer opfokken en vernieuwingen in de software (die je op de iPhone 4 ook zult krijgen) niet veel nieuws hoeft te verwachten van de iPhone 5.
Je doet je best maar, anyweetjes, over een paar uur komt m'n iphone4quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Gekkebolle het volgende:
Ik stem voor een aparte topic voor de iPhone 5
En die van mij vrijdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Je doet je best maar, anyweetjes, over een paar uur komt m'n iphone4
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Gekkebolle het volgende:
Niet zo gek doen, Bollequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Gekkebolle het volgende:
Klopt, maar wat kunnen ze nog meer doen dan het scherm vergroten, de batterijduur verlengen en er een betere camera in stoppen? Misschien een dualcore A4-chip en het aantal RAM verdubbelen, maar verder is het plateau qua hardware vernieuwingen wel zo'n beetje bereikt. Reken er dus op dat de meest indrukwekkende vernieuwingen softwarematig zullen zijn, en daarvan kun je met de iPhone 4 ook prima meegenieten (al zie ik het wel gebeuren dat Apple bijvoorbeeld 1080p filmen alleen toestaat op de iPhone 5).quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
ok, maar je weet niet wat ze in gedachten hebben he voor de iphone5
Geen slecht idee, maar moet wel overzichtelijk blijven, not another craptopic dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Gekkebolle het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maar zonder itunes kan je niet even kijken op je telefoon?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:03 schreef Merkie het volgende:
Staat wel duidelijk vermeld wat je moet doen.
Nee je moet hem daarmee activerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maar zonder itunes kan je niet even kijken op je telefoon?
Ik vraag me dan toch sterk af wat je nou precies wilt horen dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Toch nog niemand die normaal kan reageren
Het is niet echt moeilijk wat paul vraagt toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch sterk af wat je nou precies wilt horen dan.
Wat dacht je van NFC?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat kunnen ze nog meer doen dan het scherm vergroten, de batterijduur verlengen en er een betere camera in stoppen? Misschien een dualcore A4-chip en het aantal RAM verdubbelen, maar verder is het plateau qua hardware vernieuwingen wel zo'n beetje bereikt. Reken er dus op dat de meest indrukwekkende vernieuwingen softwarematig zullen zijn, en daarvan kun je met de iPhone 4 ook prima meegenieten (al zie ik het wel gebeuren dat Apple bijvoorbeeld 1080p filmen alleen toestaat op de iPhone 5).
Volgens mij wil Paul niet dat zijn iPhone gaat syncen met die pc ofzo. Gebeurt dat direct bij activatie? Dat ben ik ff vergeten namelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef Merkie het volgende:
Maakt niet uit via welke computer je je iPhone activeert.
Near field communication kan me gestolen worden. Dat is voor mij geen reden om te upgraden.quote:
Dat kan natuurlijk. Dat valt dan onder het kopje 'groter scherm'quote:Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze de homeknop weglaten en het scherm verticaal groter maken. Maar dat is slechts een vermoeden van me.
Oefen er eerst mee voor je ontzettend domme vragen gaat stellen hier. Of denk eerst na.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Dit is mijn 1e iphone ja, voor mij is alles nieuw, sjaggies
Domme vragen bestaan niet. Domme kutusers op fora die vinden dat je alles vanaf je geboorte al moet weten helaas welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Oefen er eerst mee voor je ontzettend domme vragen gaat stellen hier. Of denk eerst na.
Om raad vragen bij mensen die wél even die twintig seconden moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe het werkt wel. Het is hier geen gratis helpdesk voor mensen die te lui zijn om zelf ook maar een paar seconden na te denken. Het gewoon direct maar gaan vragen is wel heel makkelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Domme kutusers op fora die vinden dat je alles vanaf je geboorte al moet weten helaas wel
Je kan het later veranderen, dus vul je huidige nummer in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:46 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vraag:
ik moet iphone nummer neerzetten he, maar ik ga van 06 veranderen. Ik wil mijn oude nummer meenemen, moet ik de 06 neerzetten van nu of van mijn oude telefoon
Dus gewoon de 06 die er nu bij zitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan het later veranderen, dus vul je huidige nummer in.
Laat SKV maar, ik ken hem al wat langer op fokquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Domme kutusers op fora die vinden dat je alles vanaf je geboorte al moet weten helaas wel
GAST! echt, ooit gehoord van google?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wat als ik nog geen creditcard heb? Kan ik dan geen login maken?
De schermgrootte is minder relevant, het gaat voornamelijk om de resolutie. Als de resolutie van de iPhone 4 behouden blijft kan het scherm prima groter worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef skittelman het volgende:
Hoorde juist dat het schermformaat juist niet groter zal worden. Een van de krachten van de Iphone is dat Apps op alle Iphones werken omdat over het scherm even groot is, kan natuurlijk ook dat met de komst van een iOs voor ipad en iphone dat het niet meer uitmaakt.
Ja maar jullie zitten hier met verstand er vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
GAST! echt, ooit gehoord van google?
ik typ: itunes login creditcard en wat is de eerste hit?
http://support.apple.com/kb/ht2534
kijk eerst zelf eens!
Ja, of het nummer van je tante. Het is niet relevant en slechts ter informatie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Dus gewoon de 06 die er nu bij zit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Laat SKV maar, ik ken hem al wat langer op fok
Hoe zie je dat voor je, een iPhone zonder homeknop?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat dacht je van NFC?
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze de homeknop weglaten en het scherm verticaal groter maken. Maar dat is slechts een vermoeden van me.
Dit moet een grap zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef robuust89 het volgende:
Jo.
Ik heb een iPhone gevonden op straat, waarschijnlijk nieuw, zonder sim erin. Kan ik mijn sim gewoon overzetten naar het andere toestel, of is het nummer & toestel aan elkaar gelinkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |