Schermgrootte is ook relevant. Het is raar als interface elementen opeens van grootte veranderen. Het beeld zal ook minder 'retina' worden. Ik denk dat áls ze de schermgrootte gaan veranderen, dit alleen in de hoogte zullen doen en dat bestaande apps niet van de extra ruimte gebruik kunnen maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
De schermgrootte is minder relevant, het gaat voornamelijk om de resolutie. Als de resolutie van de iPhone 4 behouden blijft kan het scherm prima groter worden.
Op marktplaats gooien en van de opbrengt een nieuwe kopen is de veiligste optie denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef robuust89 het volgende:
Jo.
Ik heb een iPhone gevonden op straat, waarschijnlijk nieuw, zonder sim erin. Kan ik mijn sim gewoon overzetten naar het andere toestel, of is het nummer & toestel aan elkaar gelinkt?
Nee, geen grap. Vond het ook frappant ja, het ontbreken van een simkaart.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:27 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn?
Je vind een (losse) iPhone (zonder doosje?)
En vervolgens zit er geen sim-kaartje in?
Vreemd?!
Paar krasjes aan de zijkant (op het metaal) en op de achterkant een beetje. Met een hoesje zie je er niks meer van.quote:
Vind je niet dat je op een minst poging zou moeten doen de rechtmatige eigenaar op te sporenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Paar krasjes aan de zijkant (op het metaal) en op de achterkant een beetje. Met een hoesje zie je er niks meer van.
Oké, en hoe zou ik dat moeten doen? Met een nieuwe telefoon?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind je niet dat je op een minst poging zou moeten doen de rechtmatige eigenaar op te sporen?
Is de telefoon helemaal leeg dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Oké, en hoe zou ik dat moeten doen? Met een nieuwe telefoon?
Als ik een briefje ophang in de super daar heb ik gelijk 100 telefoontjes
Ik zeg net dat de telefoon nieuw is. Ook als ik 'm wil opladen, zegt hij sync with iTunes, dus.quote:
Hmm, oké. Dan wordt het lastig jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik zeg net dat de telefoon nieuw is. Ook als ik 'm wil opladen, zegt hij sync with iTunes, dus.
Wordt nergens opgeslagen voor zover ik weet...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:14 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Vraag:
In tegenstelling tot foto's en video's die via WhatsApp of Pingchat worden verstuurd, kan ik niet vinden waar de ontvangen audiobestanden blijven. Heeft iemand een idee of dit automatisch en zo ja, waar opgeslagen wordt?
Zo nee, kun je deze zelf handmatig opslaan en eventueel overzetten naar je pc/laptop?
Klinkt goed. Ook handig dat je voor ¤5,- 1000 MB extra hebt, lijkt me een prima deal. Ik heb mijn iPhone 4 bijna een half jaar en heb 2,3 GB gedownload terwijl ik er toch dagelijks mee internet. M.i. zijn de datalimieten van 1 GB zeer redelijk en als je dit kan verdubbelen voor 'maar' 5 euri is dat erg netjes.quote:
Zou kunnen, misschien voor notifications een OLED-'strip' in de behuizing? Wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Schermgrootte is ook relevant. Het is raar als interface elementen opeens van grootte veranderen. Het beeld zal ook minder 'retina' worden. Ik denk dat áls ze de schermgrootte gaan veranderen, dit alleen in de hoogte zullen doen en dat bestaande apps niet van de extra ruimte gebruik kunnen maken.
Als het dan ook nog de 32GB variant is ben je echt een walgelijke mazzelaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, gevonden op straat. Niet gejatneen, los.
Dat klopt ja!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als het dan ook nog de 32GB variant is ben je echt een walgelijke mazzelaar
www.jailbreakmatrix.comquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:05 schreef Turalyon het volgende:
Ik heb sinds kort een iphone 3g, ik ben van plan hem te jailbreaken. Weet iemand een goede site die stap voor stap uitlegt hoe je dat kan doen? Klopt het dat als het misgaat je altijd je instellingen kan terugzetten naar default?
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en mij tips kunnen geven?
Ja, ik vind hier verschillende manieren om te jailbreaken, ik heb een iphone 3g 4.2.1 en gebruik windows. Ik lees over greenpois0n,pwnagetool en redsn0w, ik hoor dat ze allemaal gebruikt kunnen worden om te jailbreaken, maar welke is nu het beste/veiligste om te gebruiken? Heb je misschien een directe link naar een tutorial(evt dat voor jou werkte) als dat kan? Ik ben bang om een slechte tutorial te volgen waardoor bepaalde dingen van mijn iphone niet goed functioneren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
www.jailbreakmatrix.com
www.iphoneclub.nl (forum)
www.youtube.com
En je kan de instellingen altijd eenvoudige terugzetten naar de ''fabrieksinstellingen'' dit doe je d.m.v. iTunes (herstellen).
Als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen.
Moet je provider het wel ondersteunen. En volgens mij doen in NL er dan niet veel (geen een?).quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
Met iOS 4.3 kan je je iPhone4 (Niet 3GS) een WiFi access point makenDat bied perspectief met mijn WiFi iPad
Vodafone iig niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Moet je provider het wel ondersteunen. En volgens mij doen in NL er dan niet veel (geen een?).
AHNEEquote:
Ik snap ook niet waarom ze dat blocken terwijl ze datalimieten hanteren. Als ik over die limiet heen ga, word ik toch op de vingers getikt. Dan boeit 't toch niet hoe ik die databundel benut??quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef braddofiel het volgende:
[..]
AHNEE
Ik had er anders nog veel profijt van kunnen hebben..
Ik had hem nog even aangepast, en ik ben het er echt dus niet mee eens wat ze doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze dat blocken terwijl ze datalimieten hanteren. Als ik over die limiet heen ga, word ik toch op de vingers getikt. Dan boeit 't toch niet hoe ik die databundel benut??
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
Met iOS 4.3 kan je je iPhone4 (Niet 3GS) een WiFi access point makenDat bied perspectief met mijn WiFi iPad
Wat is het verschil tussen redsn0w of greenpois0n als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Kies greenp0ison. Tutorial zit in het programma zelf
Nee... Natuurlijk niet. Je iPhone maakt bij elke sync een backup van je contacten, instellingen, apps en berichten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:29 schreef Santello het volgende:
Verlies ik gegevens,contacten, gekochte apps als ik mijn iphone4 4.2.1 jailbreak met poisen?
Redsnow is na mijn mening comquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:05 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen redsn0w of greenpois0n als ik vragen mag?
Gewoon in iTunes een backup maken. Als je je iPhone 4 voor het eerst synct, gewoon kiezen voor 'terugzetten vanaf reservekopie' en iTunes doet de restquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:32 schreef Pielemuisje het volgende:
Vraagje,
vanmiddag komt de iphone 4 binnen en gaat mijn 3gs weg ter reparatie.
Hoe zorg ik ervoor dat alles wat ik op mijn 3gs heb staan bewaar en weer terug kan zetten op de 4?
Gewoon aan itunes hangen, of moet ik nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |