Ik heb de OP overgenomen uit het oude topic. Gaat vanzelf als je een nieuw deel opentquote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef grindfreakje het volgende:
Leuke tabellen maar de prijzen kloppen niet.
Alleen bij Vodafone betaal je al minimaal 30,- tot maximaal 50,- meer voor je telefoon dan wat hier in de tabel staat.
Telfort 100 iPhone 4 16GB kost slechts 399 i.p.v. 529,- En zo staat deze tabel erg vol met fouten.
Beter zou je deze plaatjes verwijderen en in de vuilnisbak gooien.
Nog even en telefoons krijgen net als tomaten dagprijzen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb de OP overgenomen uit het oude topic. Gaat vanzelf als je een nieuw deel opent
Zal het uit de OP halen
Ja sorry, maar we willen toch ook geen achterhaalde info in de OP?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef ScarFace- het volgende:
Nu is er niks van de OP meer over grindfreakje
Ligt aan je dock, aangezien de 4 vierkant is waar de 3 rond is aan de achterkant past hij ondanks een identieke aansluiting lang niet in elk dock.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef Saninl het volgende:
Kan de iPhone 4 in een dock waar altijd een 3GS in heeft gestaan?
officieel applequote:Op zondag 20 februari 2011 17:10 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ja sorry, maar we willen toch ook geen achterhaalde info in de OP?
[..]
Ligt aan je dock, aangezien de 4 vierkant is waar de 3 rond is aan de achterkant past hij ondanks een identieke aansluiting lang niet in elk dock.
tering.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:10 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dat sluit altijd zo mooi dat ik ervan uitga dat je dock geen iPhone 4 zal lusten.
http://www.mediamonkey.com/quote:
De iPhone 4:quote:Op zondag 20 februari 2011 18:28 schreef Saninl het volgende:
[..]
tering.
Is de batterijduur eigenlijk veel verbeterd bij de 4 ten opzichte van de 3GS
prijzen veranderen nogal vaak, ten tijde van de vorige OP klopte die nogquote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef grindfreakje het volgende:
Leuke tabellen maar de prijzen kloppen niet.
Alleen bij Vodafone betaal je al minimaal 30,- tot maximaal 50,- meer voor je telefoon dan wat hier in de tabel staat.
Telfort 100 iPhone 4 16GB kost slechts 399 i.p.v. 529,- En zo staat deze tabel erg vol met fouten.
Beter zou je deze plaatjes verwijderen en in de vuilnisbak gooien.
Volgens mij kan ik nergens in Eindhoven een simlockvrije iPhone 4 halen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef Saninl het volgende:
Hmm, wil mijn 3GS voor 300,- verkopen en dan toch maar de 4 aanschaffen. (We kunnen wel blijven wachten op een opvolger, maarja).
De Mediamarkt verkoopt ze niet meer simlockvrij? Ik had MM Eindhoven gebeld, en die had ze alleen met abonnement
Als je wat koopt, wordt het gewoon afgeschreven van je rekening. Werkt perfect. Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef braddofiel het volgende:
Even een korte vraag
Hoe werkt Click&Buy precies?
En is het veilig?
Ik heb zoals velen geen credit-card, en iTunescards lijkt me onnodig als je alleen maar Whatsapp wilt downloaden, en zo heel af en toe een goedkope app..
volgens mij heb je wel van die winkeltjes in ehv. gsm-eindhoven my telecom, pda shop etc etcquote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef Saninl het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik nergens in Eindhoven een simlockvrije iPhone 4 halen.
Daarvoor zal ik weer naar Lommel/Turnhout moeten (649 ofzo?)
waar zitten die? En hoe weet ik of de garantie + oorsprong van de iPhone klopt bij zon winkeltje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:59 schreef skittelman het volgende:
[..]
volgens mij heb je wel van die winkeltjes in ehv. gsm-eindhoven my telecom, pda shop etc etc
PDA shop zit op de Aalsterweg in Eindhoven maar die hebben de iPhone alleen met abbo dacht ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
waar zitten die? En hoe weet ik of de garantie + oorsprong van de iPhone klopt bij zon winkeltje?
Het is wat omslachtig om het aan de praat te krijgen, maar als het eenmaal werkt is het erg makkelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef braddofiel het volgende:
Even een korte vraag
En is het veilig?
Ik heb zoals velen geen credit-card, en iTunescards lijkt me onnodig als je alleen maar Whatsapp wilt downloaden, en zo heel af en toe een goedkope app..
Wireless Circle is gewoon een goed en betrouwbaar bedrijfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Is deze site betrouwbaar?
http://euclid.wirelesscircle.nl/?actie_code=851
Lijkt me op zich goed als de 5 ook meteen vanaf de introductie in het wit verkrijgbaar zal zijn. Denk dat de vraag daar immers dan groter naar zal zijn dan naar een witte 4 als die al komt. De iPhone 5 kan er met een maandje of 4 al zijn natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:24 schreef Greenboard het volgende:
Apple is screwin'up a little bit. Echt vreemd dat ze nu al werken aan een witte iPhone 5 terwijl de witte iPhone 4 nog niet eens in de winkels ligt.
Zie ik de business-strategy hierachter compleet over het hoofd of is Apple gewoon lekker onvoorspelbaar bezig?
Ik heb dus wel een itunes kaart van 15 euro gekocht, lekker wat tegoed voor zo nu en dan een app, niets mis mee.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef braddofiel het volgende:
Even een korte vraag
En is het veilig?
Staar je niet zo blind op geruchten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:24 schreef Greenboard het volgende:
Apple is screwin'up a little bit. Echt vreemd dat ze nu al werken aan een witte iPhone 5 terwijl de witte iPhone 4 nog niet eens in de winkels ligt.
Zie ik de business-strategy hierachter compleet over het hoofd of is Apple gewoon lekker onvoorspelbaar bezig?
EDIT Dat kom ie dus niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:41 schreef Braddie het volgende:
Mijn iPhone 3G komt volgende week terug!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
EDIT Dat kom ie dus niet.
Ik moet 218 reparatie kosten betalen, maar krijg wss een 3GS of met een beetje mazzel een 4.
Wat was er mee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
EDIT Dat kom ie dus niet.
Ik moet 218 reparatie kosten betalen, maar krijg wss een 3GS of met een beetje mazzel een 4.
Wat was je probleem in eerste instantie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen idee, stond niet in die brief, en ik ga morgen met Apple bellen..
ècht super klote.
Tijdens het internetten sprong hij in Safe Mode, toen probeerde een vriend van me hem te herstellen, toen sloeg hij vast, bleef hij op het Apple logo hangen, daarna een paar keer geprobeert te restoren, dat lukte niet, toen zei hij dat ik hem aan iTunes moest koppelen, dat heb ik dus ook geprobeerd, dat ging niet.... dus ik ging er mee naar MacHouse hier in Hilversum, Hebben ze hem geprobeert te herstellen, maar dat ging dus niet omdat hij zelfs in DFU mode niet te herstellen was.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat was je probleem in eerste instantie?
Iets enthousiaster mag wel hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Dinsdag komt mijn iphone van Telfort![]()
niemand die het weet????????quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef poqpoq het volgende:
omdat mijn laptop maar 2 usb aansluitingen heeft wil ik graag mijn iphone opladen via een usb hub. Echter als ik dit doe krijg ik de melding "opladen niet ondersteund met dit accessoire". Is er een foefje dat ik toch kan opladen? Of is dit gewoon echt niet mogelijk.
MISSCHIEN WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
iOS 4.3 bereikt Gold Master-status, woensdag 2 maart beschikbaar? http://tblt.nl/9HP
Dat is toch ook de enige noemenswaardige verbetering in iOS 4.3? Voor de iPad hadden ze nog de gestures maar nu die er waarschijnlijk niet meer in zitten blijft er niets meer over.quote:
De grootste verbetering vind ik third-party access voor AirPlay.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat is toch ook de enige noemenswaardige verbetering in iOS 4.3? Voor de iPad hadden ze nog de gestures maar nu die er waarschijnlijk niet meer in zitten blijft er niets meer over.
Waarom zouden die er nu niet meer in zitten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat is toch ook de enige noemenswaardige verbetering in iOS 4.3? Voor de iPad hadden ze nog de gestures maar nu die er waarschijnlijk niet meer in zitten blijft er niets meer over.
Yup. Ik kan 't bij Vodafone vergeten om dat te kunnen gebruiken...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
Echt handig, van die updates doorvoeren die dan door providers weer geblokkeerd worden
Dat was alleen een preview, het zou niet in de final zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zouden die er nu niet meer in zitten?
Waarom laten ze het dan in de preview zien?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat was alleen een preview, het zou niet in de final zitten.
Om te kijken hoe het werkt icm third party apps, voor feedback van developers. Waarschijnlijk willen ze het bewaren voor iOS 5 ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom laten ze het dan in de preview zien?
Iemand?quote:Iemand enig idee of Apple enigszins nog coulant is wat betreft de accu van een iPhone 3G van bijna 2 jaar oud die elke dag (bijna 2x per dag) opgeladen moet worden? Heeft opsturen veel zin of gaat me dat geld kosten (denk zelf dat het geld gaat kostenMaar misschien zijn er andere ervaringen)
Denk dat het je geld gaat kosten.quote:
Sommige zullen boos worden dat ik dit zeg, maar goed.quote:
Drie dagen laten drogen en vooral niet aanzetten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:08 schreef Dionysiou het volgende:
Waterschade iPhone 4, wat kan ik het beste doen nu?
Yup, aanzetten zorgt voor een permanente dood van je iPhone. Nu ligt-ie nog in een coma, met een kans eruit te komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Drie dagen laten drogen en vooral niet aanzetten.
Anders je wonden likken en een nieuwe kopen.
Als ze hem repareren, dan doen ze dat altijd door middel van het omruilen van het toestel.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef Albert86 het volgende:
iPhone gisteren naar T-Mobile gebracht en gevraagd hoeveel garantie erop zit. Die kerel zei zelf al dat er 2 jaar garantie op zit. Komt goed uit, want 1 maart 2011 verloopt mijn garantie. Mooi op tijd dus ^^. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Reparatie uitvoeren of ander toestel opsturen.
We zien het over ongeveer 2 á 3 weken.
Zou mooi zijn als dat echt zo is en als ik dan een 3GS zou krijgen. Maar we zullen zien. Laat het wel weten hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Als ze hem repareren, dan doen ze dat altijd door middel van het omruilen van het toestel.
Volgens mij heeft Apple nog voldoende refurbished iPhones 3G op voorraad om die uit te leveren bij omruiling.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:06 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat echt zo is en als ik dan een 3GS zou krijgen. Maar we zullen zien. Laat het wel weten hier.
Nou ja, ook prima. Zolang de accu maar weer goed isquote:Op zondag 27 februari 2011 19:07 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Apple nog voldoende refurbished iPhones 3G op voorraad om die uit te leveren bij omruiling.
Kost geldquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Skv het volgende:
Wat voor mail heb je? Als je Gmail gebruikt kan je een app installeren die pushmessages geeft bij inkomende mail. Dan gebruik je de mail.app niet meer, maar de webversie van Google.
Wat, Gmail pushen? Een paar cent.. Als je een iPhone kan betalen moet je niet gaan lopen kniepen om een paar cent.quote:
Als ik elke app had gekocht was ik al 2 keer m'n aankoopbedrag kwijt geweest.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat, Gmail pushen? Een paar cent.. Als je een iPhone kan betalen moet je niet gaan lopen kniepen om een paar cent.
Dus?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als ik elke app had gekocht was ik al 2 keer m'n aankoopbedrag kwijt geweest.
Je zal er geen spijt van krijgen, top telefoonquote:Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Telfort, 32 gb telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |