FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
ja dat is wel even vette actie. het moet niet gekker worden. woeii!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:23 schreef kahaarin het volgende:
Actie in de keuken, volgens mij gaan ze lunchen.
LOL! ja ik ben een enorme n00b... maar hey ik probeer iig mijn plicht te doenquote:
Foodfight is te veel gevraagd ben ik bang...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef Boobman het volgende:
[..]
ja dat is wel even vette actie. het moet niet gekker worden. woeii!
Nu moet je ook even rusten?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL! ja ik ben een enorme n00b... maar hey ik probeer iig mijn plicht te doen
Ja ik ontloop hem dus huilde voor de poging.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL! ja ik ben een enorme n00b... maar hey ik probeer iig mijn plicht te doen
't is misschien handiger dat je die weed ROOKT ipv opeetquote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef toxikon het volgende:
Ben ik weer, met groene vinger in de mond.
Nouja ik ben natuurlijk nu wel wat aangeslagen door de spanning !quote:
sappen centrifugeren dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Foodfight is te veel gevraagd ben ik bang...
Whoehahahaaaaaaa...........................quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kap eens met die voetbal tussenstanden.
Begrijpelijk. Wie niet..quote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja ik ben natuurlijk nu wel wat aangeslagen door de spanning !
Een briefje met een clou, volgens mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wat heeft Gerard gevonden bij het bed van Guido, en vervolgens meegenomen naar de wc om het te bestuderen?
Lol, dan kunnen we helemaal niets meer horen.quote:
Ik zal iets specifieker zijn in het vervolgquote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
't is misschien handiger dat je die weed ROOKT ipv opeet
Dacht ik ook aan, maar die kaart zou Guido toch niet zomaar bij zijn bed laten rondslingeren?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Gerard van Guido gevonden en gelezen? Die kaart met een aanwijzing?
Of juist expresquote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar die kaart zou Guido toch niet zomaar bij zijn bed laten rondslingeren?
Of het was een kaart met een clou van zijn echte geheim? Dus expres laten slingeren oid?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar die kaart zou Guido toch niet zomaar bij zijn bed laten rondslingeren?
Geen idee, maar Guido was not pleased en vond het niet netjes. Tsja, moet je je zooi maar niet laten slingeren.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik weet het niet. Gerard vertelde net bij de lunch aan Guido, dat hij iets van hem (wat hij had gevonden bij zijn bed) had meegenomen naar de wc om het te bestuderen. En dat Guido het straks van Gerard terug zou krijgen, plus dat het "onder hen" zou blijven.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of het was een kaart met een clou van zijn echte geheim? Dus expres laten slingeren oid?
Mooie racistische TT he ?quote:
Lol, verdeel en heers.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Gerard vertelde net bij de lunch aan Guido, dat hij iets van hem (wat hij had gevonden bij zijn bed) had meegenomen naar de wc om het te bestuderen. En dat Guido het straks van Gerard terug zou krijgen, plus dat het "onder hen" zou blijven.
kleren uit. Kan ze er beter bijquote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Monique is echt de hele dag met haar tieten bezig
Zou ik ook doen, als ik ze had!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Jammer dat ze er maar twee heeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Joooo-pi het volgende:
2Groepen > Cynthia en de rest.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef itsme het volgende:
Vraagje. Ik zie dat er een topic is welke bewoners we denken dat het met elkaar gaan doen maar ik wil iets graag weten. Ik neem aan dat er groepjes zijn nu? Wie gaan er goed met wie om en wie juist niet?
Gerard en Joanna boteren niet?
En Cynthia ligt niet meer lekker in de groep omdat ze niet botert met Joanna en de groep voor die laatste opkomt ?
dat is nog es info waar ik wat aan hebquote:Op zondag 20 februari 2011 14:33 schreef Nostalgist het volgende:
Aafje heeft 4 uur ingeschreven gestaan op relatieplanet.. Ze kreeg 5oo berichten en ze had alléén maar enge mannen gezien..
aan de straat.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef versabommie het volgende:
Welk topic kan ik mijn giswerk naar een geheim zetten?
Koppel hier de geheimen aan de kandidatenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef versabommie het volgende:
Welk topic kan ik mijn giswerk naar een geheim zetten?
Het is nog niet zo dat er al echt haat en nijd kliekjes zijn, Alex, Karim en Gerard slingeren onde aanvoering van Gerard nepgeheimen in het rond. Cynthia ligt niet zo lekker binnen de meidengroep. Laura krijgt veel aandacht van Alex maar heeft natuurlijk het geheim met Guido, hun neprelatie. Aafke is hitsig en valt zowel op vrouwen als mannen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef itsme het volgende:
Vraagje. Ik zie dat er een topic is welke bewoners we denken dat het met elkaar gaan doen maar ik wil iets graag weten. Ik neem aan dat er groepjes zijn nu? Wie gaan er goed met wie om en wie juist niet?
Gerard en Joanna boteren niet?
En Cynthia ligt niet meer lekker in de groep omdat ze niet botert met Joanna en de groep voor die laatste opkomt ?
ja en dan afrollen toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef Nostalgist het volgende:
Aafje vindt "een jongen pas interessant als hij haar afstoot"
UIt de oude doos...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef Boobman het volgende:
idee voor topic:
wat is suffer, het programma, de deelnemers of de stakkers die ene hele middag op FOK de boel bespreken? mea culpa.
Moet nog een secret story sticker over het AH logo.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een Secret Sinaasappel Sappie......
Mensen kijken is altijd leuk.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef Boobman het volgende:
idee voor topic:
wat is suffer, het programma, de deelnemers of de stakkers die ene hele middag op FOK de boel bespreken? mea culpa.
Nostalgie.quote:
hahahhaahaquote:
Tijd voor een bakkiequote:
Dat was lipglossquote:Op zondag 20 februari 2011 14:39 schreef Nostalgist het volgende:
Cynthia nog even snel tanden poetsen... En als laatste in de dagboekkamer..
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:40 schreef versabommie het volgende:
Wij ( Bommerinnetje en moi) gokken er toch ondanks gekke hints op dat Sharon een borstverkleining heeft gehad. Ten eerste zouden wat grotere tetten logischer zijn bij haar vetgehalte ( no offence). Daarnaast is het ook logischer als je zoveel met paarden bezig bent dat je geen grote berenneuzen wil hebben, omdat ze er bij een beetje draf jezelf mee om de oren slaan!
Exclaimer: PLastische woordgebruik kwam uit mijn koker en staat niet iedereen hier in huis achter
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet nog een secret story sticker over het AH logo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |