Of juist expresquote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar die kaart zou Guido toch niet zomaar bij zijn bed laten rondslingeren?
Of het was een kaart met een clou van zijn echte geheim? Dus expres laten slingeren oid?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar die kaart zou Guido toch niet zomaar bij zijn bed laten rondslingeren?
Geen idee, maar Guido was not pleased en vond het niet netjes. Tsja, moet je je zooi maar niet laten slingeren.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik weet het niet. Gerard vertelde net bij de lunch aan Guido, dat hij iets van hem (wat hij had gevonden bij zijn bed) had meegenomen naar de wc om het te bestuderen. En dat Guido het straks van Gerard terug zou krijgen, plus dat het "onder hen" zou blijven.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of het was een kaart met een clou van zijn echte geheim? Dus expres laten slingeren oid?
Mooie racistische TT he ?quote:
Lol, verdeel en heers.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Gerard vertelde net bij de lunch aan Guido, dat hij iets van hem (wat hij had gevonden bij zijn bed) had meegenomen naar de wc om het te bestuderen. En dat Guido het straks van Gerard terug zou krijgen, plus dat het "onder hen" zou blijven.
kleren uit. Kan ze er beter bijquote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Monique is echt de hele dag met haar tieten bezig
Zou ik ook doen, als ik ze had!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Jammer dat ze er maar twee heeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Joooo-pi het volgende:
2Groepen > Cynthia en de rest.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef itsme het volgende:
Vraagje. Ik zie dat er een topic is welke bewoners we denken dat het met elkaar gaan doen maar ik wil iets graag weten. Ik neem aan dat er groepjes zijn nu? Wie gaan er goed met wie om en wie juist niet?
Gerard en Joanna boteren niet?
En Cynthia ligt niet meer lekker in de groep omdat ze niet botert met Joanna en de groep voor die laatste opkomt ?
dat is nog es info waar ik wat aan hebquote:Op zondag 20 februari 2011 14:33 schreef Nostalgist het volgende:
Aafje heeft 4 uur ingeschreven gestaan op relatieplanet.. Ze kreeg 5oo berichten en ze had alléén maar enge mannen gezien..
aan de straat.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef versabommie het volgende:
Welk topic kan ik mijn giswerk naar een geheim zetten?
Koppel hier de geheimen aan de kandidatenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef versabommie het volgende:
Welk topic kan ik mijn giswerk naar een geheim zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |