Het is nog niet zo dat er al echt haat en nijd kliekjes zijn, Alex, Karim en Gerard slingeren onde aanvoering van Gerard nepgeheimen in het rond. Cynthia ligt niet zo lekker binnen de meidengroep. Laura krijgt veel aandacht van Alex maar heeft natuurlijk het geheim met Guido, hun neprelatie. Aafke is hitsig en valt zowel op vrouwen als mannen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef itsme het volgende:
Vraagje. Ik zie dat er een topic is welke bewoners we denken dat het met elkaar gaan doen maar ik wil iets graag weten. Ik neem aan dat er groepjes zijn nu? Wie gaan er goed met wie om en wie juist niet?
Gerard en Joanna boteren niet?
En Cynthia ligt niet meer lekker in de groep omdat ze niet botert met Joanna en de groep voor die laatste opkomt ?
ja en dan afrollen toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef Nostalgist het volgende:
Aafje vindt "een jongen pas interessant als hij haar afstoot"
UIt de oude doos...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef Boobman het volgende:
idee voor topic:
wat is suffer, het programma, de deelnemers of de stakkers die ene hele middag op FOK de boel bespreken? mea culpa.
Moet nog een secret story sticker over het AH logo.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een Secret Sinaasappel Sappie......
Mensen kijken is altijd leuk.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef Boobman het volgende:
idee voor topic:
wat is suffer, het programma, de deelnemers of de stakkers die ene hele middag op FOK de boel bespreken? mea culpa.
Nostalgie.quote:
hahahhaahaquote:
Tijd voor een bakkiequote:
Dat was lipglossquote:Op zondag 20 februari 2011 14:39 schreef Nostalgist het volgende:
Cynthia nog even snel tanden poetsen... En als laatste in de dagboekkamer..
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:40 schreef versabommie het volgende:
Wij ( Bommerinnetje en moi) gokken er toch ondanks gekke hints op dat Sharon een borstverkleining heeft gehad. Ten eerste zouden wat grotere tetten logischer zijn bij haar vetgehalte ( no offence). Daarnaast is het ook logischer als je zoveel met paarden bezig bent dat je geen grote berenneuzen wil hebben, omdat ze er bij een beetje draf jezelf mee om de oren slaan!
Exclaimer: PLastische woordgebruik kwam uit mijn koker en staat niet iedereen hier in huis achter
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet nog een secret story sticker over het AH logo.
Guido mocht er toch ook 2 hebben?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:42 schreef TWP het volgende:
[..]
En je weet ook dat het geheim van Sharon al lang bekend is?
nietmachinequote:Op zondag 20 februari 2011 14:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat zijn eigelijk de clues voor de piercer in huis?
Volgens mij zijn de heren aan de beurt en normaal wordt er 1 voor 1 naar binnen geroepen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
Zouden de nominaties zijn? Omdat alle vrouwen nu naar de KvdW zijn?
Heb zomaar het gevoel van wel
Nee, wel een weekoverzicht maar geen nieuwe beeldenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Komt er vandaag ook een uitzending op tv?
That's my middlenamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |