Dat komt door het automatische openen van een nieuw deel.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:23 schreef remlof het volgende:
Waarom staat die toegetakelde remlof nog in de OP?
Of alleen Monidiquequote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef du_ke het volgende:
Die zou mooi kunnen dienen als enige plaatje in de OP. al die usericons.
Mjah, die hoeven van mij ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef du_ke het volgende:
Die zou mooi kunnen dienen als enige plaatje in de OP. al die usericons.
Waar ben je mee bezig?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen, weer eens een prachttopic geopend
Ik lag heerlijk op de bank, maar besloot toch even de tocht naar de computer te maken.quote:
Er is nog voor ~50 jaar olie (ligt aan technologische vooruitgangen), ~150 jaar gas, en nog voor ik weet niet hoeveel jaar uranium en kool.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Een ding is duidelijk geworden: als onze maatschappij over een jaartje of vijftig naar de klote gaat, dan weet ik in welke hoek we de schuldigen moeten zoeken.
U bent toevalligerwijs Luthers?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Een ding is duidelijk geworden: als onze maatschappij over een jaartje of vijftig naar de klote gaat, dan weet ik in welke hoek we de schuldigen moeten zoeken.
Dat is inderdaad een goede reden om duurzame initiatieven te blokkeren. Vond het ook altijd een strak plan om mijn scriptie pas een dag voor de deadline te schrijven. Liep altijd goed af. Erg kortzichtig, mn beste Voorschrift.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is nog voor ~50 jaar olie (ligt aan technologische vooruitgangen), ~150 jaar gas, en nog voor ik weet niet hoeveel jaar uranium en kool.
Om nu al die "hervormingen" nu te willen doen is gewoon onzin, slaat nergens op aangezien het water nog lang niet zo hoog aan de lippen staat als mensen je willen laten geloven.
Als die scriptie een rib uit je lijf zou kosten als je het wel meer dan 1 dag voor de deadline af zou maken dan krabte je je ook wel een keer achter de oren denk ik zo. Dan ga jij ook kijken naar een kosten/-baten analyse ervan, en kom je ook wellicht tot de conclusie dat je die andere dagen niet nodig hebt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede reden om duurzame initiatieven te blokkeren. Vond het ook altijd een strak plan om mijn scriptie pas een dag voor de deadline te schrijven. Liep altijd goed af. Erg kortzichtig, mn beste Voorschrift.
Het kosten/baten-verhaal is naar mijn idee nou precies wat onze aarde verkloot. Er wordt niet gedacht aan wat beter is voor de planeet of de mensheid, maar wat het meeste oplevert. Tsja, dat is vragen om moeilijkheden. Op den duur zal het anders moeten.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als die scriptie een rib uit je lijf zou kosten als je het wel meer dan 1 dag voor de deadline af zou maken dan krabte je je ook wel een keer achter de oren denk ik zo. Dan ga jij ook kijken naar een kosten/-baten analyse ervan, en kom je ook wellicht tot de conclusie dat je die andere dagen niet nodig hebt.
Oneens, anders ging er nog veel meer geld verloren aan onzinnige projecten. Er moet altijd(!) worden gekeken naar wat logisch is, het meest kan opleveren, en het meest veelbelovend is, en dat geld ook voor nieuwe technologie.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kosten/baten-verhaal is naar mijn idee nou precies wat onze aarde verkloot. Er wordt niet gedacht aan wat beter is voor de planeet of de mensheid, maar wat het meeste oplevert. Tsja, dat is vragen om moeilijkheden. Op den duur zal het anders moeten.
Ja, met z'n makker Berlusconiquote:Op zondag 20 februari 2011 15:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Pas maar op. Straks staat Gaddafi in de OP.
Dat is toch goed voor de werkgeverquote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef eriksd het volgende:
Ik lees net dat er een wetsvoorstel naar de kamer is gestuurd wat inhoudt dat na 18 maanden je vakantieuren vervallen
Uiteraard, maar geld moet niet altijd een obstakel zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oneens, anders ging er nog veel meer geld verloren aan onzinnige projecten. Er moet altijd(!) worden gekeken naar wat logisch is, het meest kan opleveren, en het meest veelbelovend is, en dat geld ook voor nieuwe technologie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |