FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Gewoon doen zeg ik. Levert leuke streams opquote:Op zondag 20 februari 2011 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En ze willen door 't dansende stel heen
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Stream 5 waar staat deze dan? Niet via http://secretstory.hole1988.nl/
ga een filmpje pikken met de kids. Een middagje rapunzel kijken is dan nog beter als dit denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
GTST is nog spannender dan SST
Ga zo maar mijn kluskleding aan doen en een muur schilderen
dat denk ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 11:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ga een filmpje pikken met de kids. Een middagje rapunzel kijken is dan nog beter als dit denk ik
ja echt he, ze stond al kritisch te kijken in de spiegel...quote:Op zondag 20 februari 2011 11:33 schreef D. het volgende:
En Cynthia deed haar zender af, dus ze zal zich wel weer gaan omkleden
ik ook, dus ik ga me maar eens omkleden, opmaken, opmaken, omkleden, opmaken en dan ben ik er klaar voor (rapunzel)quote:
Morgequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar gaan ze! Monique en Cynthia, stream 1!
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar gaan ze! Monique en Cynthia, stream 1!
wat een openbaring!quote:
Werkt nietquote:
Kut server heeft zijn beste tijd gehadquote:
die heeft ze dan ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 11:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Synthia laat ook gewoon te weinig tiet zien
Dat gaat batsen wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:42 schreef Darklight het volgende:
haha volgens monique moet ze de mannen in gaan pakken, nog 1 dag...
Dan heeft ze een rol inpakpapier nodigquote:Op zondag 20 februari 2011 11:42 schreef Darklight het volgende:
haha volgens monique moet ze de mannen in gaan pakken, nog 1 dag...
Mwah, ik zie hier een stuk of 12 andere mensen reageren die ook wel zullen zitten kijken. Dus 13 kijkersquote:
Dan mag ze naar haar op in het ziekenhuis toequote:Op zondag 20 februari 2011 11:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Cynthia's geheime opdracht:
"zorg dat je genomineerd wordt"
Ik denk dat dat met deze temperatuur gelijk staat aan poging tot doodslag.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is nog niemand in 't zwembad gegooid, om de spannende sfeer maar aan te geven.
Ze krijgt als tip, ga een gesprek aan met Guido. En ja hoor, zonder na te denken gaat ze naar hem toe.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:46 schreef D. het volgende:
Loopt ze naar buiten, en dan maar weer naar binnen. Vast haar make-up doen
Als ze genomineerd wordt gaat ze sowieso naar huis.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:47 schreef Wilskracht het volgende:
Het staat al zo vast dat Cynthia genomineerd wordt.
Ik durf zelfs te beweren dat Cynthia donderdag naar huis gaat.
Ach kom op, er is al in gezwommen. De douche is een paar meter verderop.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met deze temperatuur gelijk staat aan poging tot doodslag.
Zal ik doenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Trusteh en de groeten aan je broertje
Ze is toch inmiddels gelijk bezig ?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:48 schreef D. het volgende:
Volgens mij kan Cynthia dat helemaal niet, een gezellig gesprekje aanknopen
Ze staat er maar een beetje bij te rokenquote:
Dat kan ik ook niet maar waarom is ze dan gecast?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:48 schreef D. het volgende:
Volgens mij kan Cynthia dat helemaal niet, een gezellig gesprekje aanknopen
Was ook niet serieus bedoeldquote:Op zondag 20 februari 2011 11:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze staat er maar een beetje bij te roken
Dan is het goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |