Ik zat nog te twijfelen, maar nu baal ik dat ik gisteravond ben gaan stappen. Zelfs teruglezend spatten de vonken er nog vanaf, hele huis op stelten!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:41 schreef Ceetje.. het volgende:
Goedemorgen!
Zeker een hele heftige party met veel drank gemist gisteravond/nacht?
Ze heeft hem meer niet dan wel goed omquote:Op zondag 20 februari 2011 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sharon en Monique gaan eitjes bakken. Cynthia heeft voor de 800e keer haar zender niet of verkeerd om.
Je twintig keer omkleden is belangrijker johquote:Op zondag 20 februari 2011 10:45 schreef Nostalgist het volgende:
En Cynthia wéér niet aanwezig bij het eten...
ik ben me gisteravond ook gaan vermaken, elders dan, en ik heb er idd ook al spijt van.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen, maar nu baal ik dat ik gisteravond ben gaan stappen. Zelfs teruglezend spatten de vonken er nog vanaf, hele huis op stelten!
nee die is bezig om gestreken kleding te verfrommelenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:45 schreef Nostalgist het volgende:
En Cynthia wéér niet aanwezig bij het eten...
racist!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cynthia kan er mooi uit genomineerd worden, niemand die haar mist.
wat een viespeuk is het toch hèquote:Op zondag 20 februari 2011 10:48 schreef versabommie het volgende:
En shirtje nummer drie... de rest op bed getieft
Ik zou bijna zeggen: Een vies kind!quote:
echt erg dat mens ben van alles aan het doen ondertussen en elke keer als ik even kijk heeft ze alweer een ander setje aan ... setje nummer 4 al nu en dat in een half uurquote:Op zondag 20 februari 2011 10:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Je twintig keer omkleden is belangrijker joh
ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 20 februari 2011 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nog wat gebeurd
Ik zie dat Cynthia grote kans heeft om genomineerd te worden? Wat een apart geval
Ze komt weer terugquote:Op zondag 20 februari 2011 10:51 schreef versabommie het volgende:
En gewoon laten liggen he![]()
[ afbeelding ]
Dat is juist stoer, dat al die wijven over de rotzooi beginnen te schreeuwenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:51 schreef versabommie het volgende:
En gewoon laten liggen he![]()
[ afbeelding ]
en weer wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |