Die zit er vooral helemaal doorheen. En ze hebben haar makeup afgepakt.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeusus ziet Sofie er zo slecht uit op de vroege ochtend?
Ze zien er allemaal met de dag slechter uit, vind ik. Vermoeidheid, slaapgebrek, vervelingquote:Op zondag 20 februari 2011 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeusus ziet Sofie er zo slecht uit op de vroege ochtend?
Met als gevolg uitbreiding van het plamuuruurquote:Op zondag 20 februari 2011 10:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze zien er allemaal met de dag slechter uit, vind ik. Vermoeidheid, slaapgebrek, verveling.
Allemaal krijgen ze steeds meer wallen/donkere plekken.
Nog even en de volgende mensen die eruit moeten komen in een behandeling terecht waar ze intensief worden getraind en 20 uren achter elkaar door moeten slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze zien er allemaal met de dag slechter uit, vind ik. Vermoeidheid, slaapgebrek, verveling.
Allemaal krijgen ze steeds meer wallen/donkere plekken.
Ze mogen die beglazing ook wel eens schoon makenquote:
...zuchtquote:Op zondag 20 februari 2011 10:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Vrouwtjesleeuwtje is gewoon een leeuwin, Sharon.
In ruil daarvoor volgende week dikke vette actie zodat de kijkers ook eens wat krijgen waar ze al de hele tijd op wachtenquote:
quote:
Imageshack werkt al jaren niet meer op fok!quote:
Tweemaal de keuken met Maik, Guido en Philip en op de vierde hetzelfde als op drie maar in de verte.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zit lekker op de bank met m'n iPadje en de UPC stream. Wat is er op 1, 2 en 4?
Op 1 en 2 staan Philip en Maik in de keuken, sinaasappels te persenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zit lekker op de bank met m'n iPadje en de UPC stream. Wat is er op 1, 2 en 4?
En dat schijnen wij zeer interessant te moeten vindenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:18 schreef D. het volgende:
Cynthia zit (weer) haar make-up op te smeren
Dat zou een geweldige missie zijn. Maak midden in de nacht die gitaar helemaal kapot. Dikke dramatiek in de ochtend.quote:
Is vast aan het oefenen met schminken voor de canavalquote:Op zondag 20 februari 2011 10:18 schreef D. het volgende:
Cynthia zit (weer) haar make-up op te smeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |