Hongaarse was een beetje moeilijk te volgen hier Duits spreek ik beterquote:Op zondag 20 februari 2011 04:29 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De eerste Hongaarse BB was ook spectaculair. Daar zat ook een meid in die schijt had aan alles en blowjobs en wat al niet meer deed gewoon voor het oog van de camera. Eve geloof ik. Die editie vergeet ik ook nooit meer.
Zlatko heeft ook nog een hit gehad in Duitsland volgens mij. Echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Klopt maar Jurgen is een mega artiest in de skihut scene en de ballerman (Ibiza) geworden hahaha
Mwah het is redelijk saai, eigenlijk zo saai dat ik ook maar ff nog wat anders ga doen en dan slapen, tot de volgende keer allemaalquote:Op zondag 20 februari 2011 04:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Zlatko heeft ook nog een hit gehad in Duitsland volgens mij. Echt verschrikkelijk.
Beetje off-topic allemaal, maar ja,,, er gebeurt toch niets in het huis.
Wij hadden natuurlijk Huub in DGK en vergeet niet Belgische Koen in De Bus 2, die zijn spel over de rug van een naïef en wereldvreemd meisje speelde. Zelfde verhaal: hoewel de 'bad guys' bij een bepaalde groep kijkers relatief populair zijn, halen ze het uiteindelijk net nietquote:Op zondag 20 februari 2011 04:27 schreef catwaezle het volgende:
Ik heb de namen nog even nagekeken, maar Jurgen en Zlatko waren de twee verschrikkelijke etters. Om de een of andere reden populair in Duitsland, maar echt zó verschrikkelijk achterbaks. Dat heb ik nog nooit zo erg gezien in een NLse BB. Godzijdank won geen van tweeen en ging de rustige, aardige jongen John er met de winst vandoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |