FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Dat was gewoon een aardige meid en dankzij twee walgelijke figuren in dat huis werd ze echt ongelooflijk uitgekotst door iedereen. Dat was om woest van de worden voor de streams. Zoiets werkt heel goed natuurlijk, als de underdog wordt aangevallen door iedereen in dat huis.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:48 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
wat deed die Manu dan dat zo bijzonder was?
Denk het niet, of ze moeten naast het party-centrum op een camping wonen (en jij dus ook)quote:Op zondag 20 februari 2011 03:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bij mijn buren, postcode 2032 ??
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:53 schreef RobbieBoy het volgende:
weer een nieuw deel. De wijn is op, en eerlijk gezecht, ik ook. Ik taai af voor nu (dit keer echt)
Nog even van een foto'tje van Manuquote:Op zondag 20 februari 2011 03:52 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat was gewoon een aardige meid en dankzij twee walgelijke figuren in dat huis werd ze echt ongelooflijk uitgekotst door iedereen. Dat was om woest van de worden voor de streams. Zoiets werkt heel goed natuurlijk, als de underdog wordt aangevallen door iedereen in dat huis.
Ik krijg weer flashbacks. Dat was echt verschrikkelijk. Omdat twee idioten in het huis allerlei geruchten de wereld in hielpen werd zij door heel BB kijkend Duitsland opeens uitgekotst. Echt te walgelijk voor woorden. Eeuwig zonde dat zij niet gewoon door de kijkers werd gesteund (een beetje zoals Bart in BB1, die ook het pispaaltje was van de andere bewoners).quote:Op zondag 20 februari 2011 04:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nog even van een foto'tje van Manu
[ afbeelding ]
We hadden het net over BB Duitsland en deze Manu was een deelneemster in 2000quote:
Ah zoquote:Op zondag 20 februari 2011 04:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
We hadden het net over BB Duitsland en deze Manu was een deelneemster in 2000
Zo was het ook met die Klaus in de vorige editie een etterbak van het zuiverste water (kotsen moest je om hem) maar hij bleef er maar in elke keer genomineerd en elke nominatie overleefde hij tot de laatstequote:Op zondag 20 februari 2011 04:15 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik krijg weer flashbacks. Dat was echt verschrikkelijk. Omdat twee idioten in het huis allerlei geruchten de wereld in hielpen werd zij door heel BB kijkend Duitsland opeens uitgekotst. Echt te walgelijk voor woorden. Eeuwig zonde dat zij niet gewoon door de kijkers werd gesteund (een beetje zoals Bart in BB1, die ook het pispaaltje was van de andere bewoners).
Nee, volgens mij zijn die al lang niet meer te volgen als je geen Duitse tv hebt. Ik weet niet meer waarom, maar die eerste Duitse BB heb ik toen helemaal kunnen volgen. Ook op internet volgens mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:20 schreef PinkDream het volgende:
Maar jullie kijken dus ook alle duitse versies?
Streams gaan in Duitsland moeilijk als je geen duits postadres hebt, maar ik in iedergeval wel op tv RTL2quote:Op zondag 20 februari 2011 04:20 schreef PinkDream het volgende:
Maar jullie kijken dus ook alle duitse versies?
Toen de code's nog te kraken waren via Premiere het duitse canaal+quote:Op zondag 20 februari 2011 04:22 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zijn die al lang niet meer te volgen als je geen Duitse tv hebt. Ik weet niet meer waarom, maar die eerste Duitse BB heb ik toen helemaal kunnen volgen. Ook op internet volgens mij.
Beetje saai maar er is weer wat te schrijven en te kletsen zo in de nacht na het werkquote:Op zondag 20 februari 2011 04:26 schreef PinkDream het volgende:
Ja ik hou het wel bij de nederlanse versies haha
De eerste Hongaarse BB was ook spectaculair. Daar zat ook een meid in die schijt had aan alles en blowjobs en wat al niet meer deed gewoon voor het oog van de camera. Eve geloof ik. Die editie vergeet ik ook nooit meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Beetje saai maar er is weer wat te schrijven en te kletsen zo in de nacht na het werk
Klopt maar Jurgen is een mega artiest in de skihut scene en de ballerman (Ibiza) geworden hahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 04:27 schreef catwaezle het volgende:
Ik heb de namen nog even nagekeken, maar Jurgen en Zlatko waren de twee verschrikkelijke etters. Om de een of andere reden populair in Duitsland, maar echt zó verschrikkelijk achterbaks. Dat heb ik nog nooit zo erg gezien in een NLse BB. Godzijdank won geen van tweeen en ging de rustige, aardige jongen John er met de winst vandoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |