Dat is een understatement.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo rustig dat sommige COSsen wel eens een beetje Offtopic kunnen overkomen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach, rond dit tijdstip mag het wel, hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:20 schreef Lesterr het volgende:
Die rust in t huis vind ik wat minder heerlijk
Ze mogen er 's nachts wel wat meer actie in gooien. Maakt het spannend en vernieuwend (nu al aan vernieuwing toe ja:')) Ik vind het ook dom dat de rode knop niet gebruikt mag worden. Daar gaat het hele programma om en dat zijn ook de meest spannende momenten.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ach, rond dit tijdstip mag het wel, hoor.
Mee eens. Maar de rust in de COS is wel prettig. Sommige figuren zijn echt zó non stop negatief over alles dat het het plezier van de cossen volledig verknalt. Maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:20 schreef Lesterr het volgende:
Die rust in t huis vind ik wat minder heerlijk
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:20 schreef waxmask het volgende:
Topic zou eigenlijk deze afkorting kunnen dragen: W.K.E.R.B.J.O.T.H.K.N.S.M.O.D.S.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja, ze vinden het NIET leuk, maar blijven toch kijken om het af te kunnen zeiken,,,tjaquote:Op zondag 20 februari 2011 03:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Mee eens. Maar de rust in de COS is wel prettig. Sommige figuren zijn echt zó non stop negatief over alles dat het de plezier van de cossen volledig verknalt. Maar dat is mijn mening.
Precies, echt over alles gaan zeuren. En ook continu ja. Ik snap dat je commentaar hebt, heb ik ook, maar damn daar kan ik me inderdaad flink aan ergeren.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Mee eens. Maar de rust in de COS is wel prettig. Sommige figuren zijn echt zó non stop negatief over alles dat het het plezier van de cossen volledig verknalt. Maar dat is mijn mening.
Same old same old. Voor sommigen is het commentaar leveren op de streams hun manier van frustratie ventileren. Tsja. Ik lees er meestal overheen.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Mee eens. Maar de rust in de COS is wel prettig. Sommige figuren zijn echt zó non stop negatief over alles dat het het plezier van de cossen volledig verknalt. Maar dat is mijn mening.
Mogguh.... (ipv koffie neem ik een bacootje)quote:Op zondag 20 februari 2011 03:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Same old same old. Voor sommigen is het commentaar leveren op de streams hun manier van frustratie ventileren. Tsja. Ik lees er meestal overheen.
Mogguh, trouwens.
Precies. Ik kan daar echt niet tegen. Bart zal kunnen beamen dat BB1 ook regelmatig héél erg saai was.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:27 schreef Lesterr het volgende:
Dat iemand bijv elke 10 minuten vraagt waar de drank blijft
Dat is eigenlijk alleen leuk als je vraagt wanneer het neuken begintquote:Op zondag 20 februari 2011 03:27 schreef Lesterr het volgende:
Dat iemand bijv elke 10 minuten vraagt waar de drank blijft
Goedemorgen!quote:Op zondag 20 februari 2011 03:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Same old same old. Voor sommigen is het commentaar leveren op de streams hun manier van frustratie ventileren. Tsja. Ik lees er meestal overheen.
Mogguh, trouwens.
En nog meer voor ons dan voor julliequote:Op zondag 20 februari 2011 03:27 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Precies. Ik kan daar echt niet tegen. Bart zal kunnen beamen dat BB1 ook regelmatig héél erg saai was.
dat vind ik dan weer erg kinderachtig. Als ik iets niet leuk vind, besteed ik er geen aandacht aan. en ik ga zeker niet andermans kijkplezier dan vergallen,, but hey, that's me!quote:Op zondag 20 februari 2011 03:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mogguh, trouwens.
Net thuis, was op een verjaardag in Haarlem en ben net terug in Arnhem. Pleuriseind rijden; eerst maar een Jupilertje en een jointquote:Op zondag 20 februari 2011 03:28 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Net thuis of net wakker?
Karim lukt het trouwens moeilijk om stil te liggen hehe
jij BB1 Bart?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En nog meer voor ons dan voor jullie
Enjoy it!quote:Op zondag 20 februari 2011 03:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Net thuis, was op een verjaardag in Haarlem en ben net terug in Arnhem. Pleuriseind rijden; eerst maar een Jupilertje en een joint
Doen we allemaal toch, was jij ook niet flauw van ten tijde van DGK en da's typisch Nederlands, lekker zeiken en roddelen over anderen. Ik hou er wel van!!! (Palma Modus)quote:Op zondag 20 februari 2011 03:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mogguh, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |