klopt!quote:
Zie je..ik voel je geheim gewoon!quote:
ohw da's geen geheim heurquote:Op zondag 20 februari 2011 03:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je..ik voel je geheim gewoon!.
programma heet "Life 4 you" hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoezo ik wed dat Robbie en Eric dat ook erg leuk vinden...
De kettingen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Verslijten ook zo snel he die krengen, maken ze niet meer zoals vroeger...voor het leven....
Vrouwen zijn net tonka autootjes, vroeger gingen die dingen met geen mogelijkheid stuk.. !quote:Op zondag 20 februari 2011 03:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Verslijten ook zo snel he die krengen, maken ze niet meer zoals vroeger...voor het leven....
Ja duh, zelfs mijn wijffie vindt Prisonbreak leuk vanwege die Scoffield....quote:Op zondag 20 februari 2011 03:04 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
programma heet "Life 4 you" hooren ja, vind het wel leuk, maar vind serie's als prisson break, en The A team ook leuk
Oh..ja dat voel ik dan weer niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw da's geen geheim heurWaar ik mijn ex wil begraven dat is een geheim
Ogen bijwerken, zo is het net een spook!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sofia vandaag vond ik ook mooi:
[ afbeelding ]
Ga er vandoor, good night.
neuh, meestal is die wel gewoon vrij continu in de lucht.. is wel een verschil tussen pc en ps3 trouwens!quote:Op zondag 20 februari 2011 03:09 schreef waxmask het volgende:
Nou Bommie ga je Dailys doen voor je tokens..... Gaat jullie server trouwens ook elke dag om 5 uur down?
haha,quote:Op zondag 20 februari 2011 03:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja duh, zelfs mijn wijffie vindt Prisonbreak leuk vanwege die Scoffield....
PC heeft dagelijks maintenance ja van een halfuurtje en soms langer/quote:Op zondag 20 februari 2011 03:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, meestal is die wel gewoon vrij continu in de lucht.. is wel een verschil tussen pc en ps3 trouwens!
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:12 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ben er ook vandoor.
Trusten Bommie en ander volck.
Truste!quote:Op zondag 20 februari 2011 03:14 schreef RobbieBoy het volgende:
als mijn wijntje op is, ga ik ook me mandje in. Kom pas terug, als er in iedergeval 1 toppic naar mij vernoemd is, hoorIk wens iedereen een goede nacht, en doe geen dingen die ik ook NIET zou doen!!!!
De kans op het eerste is nihil, kans op het tweede eigenlijk ook....quote:Op zondag 20 februari 2011 03:14 schreef RobbieBoy het volgende:
als mijn wijntje op is, ga ik ook me mandje in. Kom pas terug, als er in iedergeval 1 toppic naar mij vernoemd is, hoorIk wens iedereen een goede nacht, en doe geen dingen die ik ook NIET zou doen!!!!
hahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 03:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
De kans op het eerste is nihil, kans op het tweede eigenlijk ook....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |