en ik met deze :quote:Op zondag 20 februari 2011 02:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah nee dat heb ik dan weer meer met deze feeks:
[ afbeelding ]
Och doet nog een rondje Amsterdams Bos en je komt weer lekker uitgeput terugquote:Op zondag 20 februari 2011 02:33 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nou daar wil ik niet bij over de knie, met me billen bloot hoor. Nu kan ik helemaal niet meer slapen, dank je wel!!!!
Maar... maar.. de telefoon kan elk moment gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 02:33 schreef robmmad16 het volgende:
nou, zal ik t dan maar zeggen...
kssst, scheer je weg!
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar... maar.. de telefoon kan elk moment gaan.
junk!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
QFT ( WE WILL BE REWARDED!!!)quote:Op zondag 20 februari 2011 02:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht, Ongelofelijke Dike Ochtend Lul...anders heeftie een EOL of EOEquote:Op zondag 20 februari 2011 02:32 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Odol betekend "enorme ochtend lul, of erectie, dus als je dat bedoeld, dan heb je het goed
god ben ik blij met jou vraag!! ik was al van mening dat ik de enigste vrouwelijke fokker hier wasquote:Op zondag 20 februari 2011 02:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wijntje tikt al aan zie ik?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:35 schreef snetje het volgende:
[..]
god ben ik blij met jou vraag!! ik was al van mening dat ik de enigste vrouwelijke fokker hier was
Welnee! Ik ook hoor!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:35 schreef snetje het volgende:
[..]
god ben ik blij met jou vraag!! ik was al van mening dat ik de enigste vrouwelijke fokker hier was
quote:
Jeuh! Mokkels!quote:
Baby-automaten!quote:
van dit soort opmerkingen...pfff... je zou er bijna een slappe van krijgen!quote:
Ik was zo graag bouwvakker geworden...helaas...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
van dit soort opmerkingen...pfff... je zou er bijna een slappe van krijgen!
Monique wiequote:
Maar je bent magazijn werker geworden?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik was zo graag bouwvakker geworden...helaas...
bij robbie.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar je bent magazijn werker geworden?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |