als die gangbang in de heren slaapkamer is, wil ik wel mee doen hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 02:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze hebben de beelden stilgezet en de bewoners hebben nu eigenlijk een enorme gangbang.
haha ja ik denk ook niet dat het ver gaat komenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als dit programma de drie maanden weet te halen is het al winnen.
Tja een schreeuwende sergeant met een traangasgranaat aan een stok door dat huis laten rennen geeft zeker genoeg aktie.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja idd, net als opleiding in het leger, geen nacht dat je echt rustig ligt omdat je ieder moment alarm kunt verwacht en uitrukken....
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:15 schreef snetje het volgende:
er kletsen er wat en ik hoor iemand sjjjjjjjjjjjjjjjjjjttten .... echt he!! zon kampverneuker die wil slapenblijf dan thuis man!! als je je nachtslaapje nodig hebt ...
Wat ben jij er zo een?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:15 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
als die gangbang in de heren slaapkamer is, wil ik wel mee doen hoor
Vast Gerard. Wat ik je brom.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:15 schreef snetje het volgende:
er kletsen er wat en ik hoor iemand sjjjjjjjjjjjjjjjjjjttten .... echt he!! zon kampverneuker die wil slapenblijf dan thuis man!! als je je nachtslaapje nodig hebt ...
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:16 schreef Darklight het volgende:
Dat was de actie voor vannacht
Ik ga slapen
Trusteh en de groeten aan je broertjequote:Op zondag 20 februari 2011 02:16 schreef Darklight het volgende:
Dat was de actie voor vannacht
Ik ga slapen
Gerard is wel zo'n zeikertje heur!quote:
zou ik best wel eens kunnen zijn. Hou wat seks betreft, wel van wat spanning. en niks leukers dan op een lokatie bezig zijn, waar je gezien kan worden, zoals in een magazijn op je werkplek 10 minuten voor alles op gang komtquote:
Zeker als ie z'n schoonheidsslaapje niet krijgt.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gerard is wel zo'n zeikertje heur!
Gerard is coolquote:Op zondag 20 februari 2011 02:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gerard is wel zo'n zeikertje heur!
Oh ben je er zo een?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:19 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zou ik best wel eens kunnen zijn. Hou wat seks betreft, wel van wat spanning. en niks leukers dan op een lokatie bezig zijn, waar je gezien kan worden, zoals in een magazijn op je werkplek 10 minuten voor alles op gang komt![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een rare autist, hij doet ALLEEN maar wat met het spel in zijn hoofd te maken heeftquote:Op zondag 20 februari 2011 02:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Gerard is cool![]()
die doet in ieder geval nog iets wat met het spel te maken heeft
Uhmm dat wist ik niet van Eric...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:19 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zou ik best wel eens kunnen zijn. Hou wat seks betreft, wel van wat spanning. en niks leukers dan op een lokatie bezig zijn, waar je gezien kan worden, zoals in een magazijn op je werkplek 10 minuten voor alles op gang komt![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent zo'n..zo'n... magazijn werker?!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
soms wel, maar ik kan ook heeeeel braaf, en saai zijn hoor
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent zo'n..zo'n... magazijn werker?!.
Daar zal ie nooit een sleutel vinden... of iets andersquote:Op zondag 20 februari 2011 02:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is een rare autist, hij doet ALLEEN maar wat met het spel in zijn hoofd te maken heeft
yup, enne, werk graag met mijn handjes. Je moet toch wat, op je werk haha lolquote:Op zondag 20 februari 2011 02:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent zo'n..zo'n... magazijn werker?!.
yup!quote:
En daarbij dus allerlei hand en span diensten tussen de bedrijven door...nice...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:22 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
yup, enne, werk graag met mijn handjes. Je moet toch wat, op je werk haha lol
Poster op zijn rug: "lege bovenkamer te huur"quote:Op zondag 20 februari 2011 02:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar zal ie nooit een sleutel vinden... of iets anders.
Wel netjes je handjes wassen he ventje!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:22 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
yup, enne, werk graag met mijn handjes. Je moet toch wat, op je werk haha lol
ja, geen problemen mee, als het een knappe collega is, wil ik daar graag een handje voor uitsteken. Vandaar dat ze mij naar portugal hadden moeten sturen, als ze dan toch een homo in huis willen hebben. Sergio is mooi, maar nog erug braafjesquote:Op zondag 20 februari 2011 02:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
En daarbij dus allerlei hand en span diensten tussen de bedrijven door...nice...
geinig ..een self made miljonair autistquote:Op zondag 20 februari 2011 02:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is een rare autist, hij doet ALLEEN maar wat met het spel in zijn hoofd te maken heeft
ja pappaquote:Op zondag 20 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wel netjes je handjes wassen he ventje!.
Die zal altijd leeg blijven staan want de letters zijn helemaal vervaagd van het vet dat van zn haren druipt.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Poster op zijn rug: "lege bovenkamer te huur"
Staat ie net voor je in de rij van de kantine en pakt een broodje...nee nee toch maar soep...en legt het broodje terug...met deze wetenschap...smakelijk...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wel netjes je handjes wassen he ventje!.
Er zijn dommere multimiljonairs, geleuf me..quote:Op zondag 20 februari 2011 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
geinig ..een self made miljonair autistin mijn ogen is hij de enigste! en dan sla ik de gehele productie ook nog eens over ..die in de gaten heeft wat zon programma nodig heeft
ook domme producenten van RLSquote:Op zondag 20 februari 2011 02:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn dommere multimiljonairs, geleuf me..
haha, nee zo ben ik ook weer nietquote:Op zondag 20 februari 2011 02:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Staat ie net voor je in de rij van de kantine en pakt een broodje...nee nee toch maar soep...en legt het broodje terug...met deze wetenschap...smakelijk...
Zo'n klef plakkerig puddingbroodje.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Staat ie net voor je in de rij van de kantine en pakt een broodje...nee nee toch maar soep...en legt het broodje terug...met deze wetenschap...smakelijk...
tis erger alstie daarna zijn handen in de soep begint te wassen!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
die zijn JUIST zo lekker, hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 02:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo'n klef plakkerig puddingbroodje.
Zo enig vind ik hem anders niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
geinig ..een self made miljonair autistin mijn ogen is hij de enigste! en dan sla ik de gehele productie ook nog eens over ..die in de gaten heeft wat zon programma nodig heeft
Geen ene Fok!..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:02 schreef waxmask het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit terecht gekomen van Nadia en Dennis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |