I know!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn dommere multimiljonairs, geleuf me..
Bel jij Pauw en Witteman of doe ik het?!quote:
ja of weer effe op de grond poepen.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:29 schreef robmmad16 het volgende:
ugh, wanneer gaat die muts nou eens slaapwandelen LOL
Antwoordapparaat stond aan... don't bother...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bel jij Pauw en Witteman of doe ik het?!.
is goed hoor. we zien je bij de volgende ronde wel weer, oke???quote:Op zondag 20 februari 2011 02:28 schreef toxikon het volgende:
ik doe even niert mee met de homo erotische kantinesex fetish ok?
ik moet altijd denken aan zwart leer enquote:Op zondag 20 februari 2011 02:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er rete slim uit toch?
ok is goedquote:Op zondag 20 februari 2011 02:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
is goed hoor. we zien je bij de volgende ronde wel weer, oke???
Hummie als SM meesteres????? THE SHOCK!!!!! THE HORROR!!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik moet altijd denken aan zwart leer enals ik haar zie
Ik moest nog lachen ookquote:Op zondag 20 februari 2011 02:31 schreef robmmad16 het volgende:
Zo hey, die Maik op cam 2 heeft ook een stevige odol, of hoe heet dat als je dat 's nachts hebt LOL
sorry, flauwe grap
pfft gelukkig, kreeg bijna een instant minderwaardigheidscomplexquote:Op zondag 20 februari 2011 02:31 schreef robmmad16 het volgende:
Zo hey, die Maik op cam 2 heeft ook een stevige odol, of hoe heet dat als je dat 's nachts hebt LOL
sorry, flauwe grap
Hahah nee dat heb ik dan weer meer met deze feeks:quote:Op zondag 20 februari 2011 02:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik moet altijd denken aan zwart leer enals ik haar zie
Odol betekend "enorme ochtend lul, of erectie, dus als je dat bedoeld, dan heb je het goedquote:Op zondag 20 februari 2011 02:31 schreef robmmad16 het volgende:
sorry, flauwe grap
Narf!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:31 schreef robmmad16 het volgende:
sorry, flauwe grap
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah nee dat heb ik dan weer meer met deze feeks:
[ afbeelding ]
Het is zooo enorm bedtijdquote:Op zondag 20 februari 2011 02:32 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, tis toch echt bedtijd geloof ik LOL
Nou daar wil ik niet bij over de knie, met me billen bloot hoor. Nu kan ik helemaal niet meer slapen, dank je wel!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en ik met deze :quote:Op zondag 20 februari 2011 02:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Och doet nog een rondje Amsterdams Bos en je komt weer lekker uitgeput terugquote:Op zondag 20 februari 2011 02:33 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nou daar wil ik niet bij over de knie, met me billen bloot hoor. Nu kan ik helemaal niet meer slapen, dank je wel!!!!
Maar... maar.. de telefoon kan elk moment gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 02:33 schreef robmmad16 het volgende:
nou, zal ik t dan maar zeggen...
kssst, scheer je weg!
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar... maar.. de telefoon kan elk moment gaan.
junk!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
QFT ( WE WILL BE REWARDED!!!)quote:Op zondag 20 februari 2011 02:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht, Ongelofelijke Dike Ochtend Lul...anders heeftie een EOL of EOEquote:Op zondag 20 februari 2011 02:32 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Odol betekend "enorme ochtend lul, of erectie, dus als je dat bedoeld, dan heb je het goed
god ben ik blij met jou vraag!! ik was al van mening dat ik de enigste vrouwelijke fokker hier wasquote:Op zondag 20 februari 2011 02:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wijntje tikt al aan zie ik?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:35 schreef snetje het volgende:
[..]
god ben ik blij met jou vraag!! ik was al van mening dat ik de enigste vrouwelijke fokker hier was
Welnee! Ik ook hoor!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:35 schreef snetje het volgende:
[..]
god ben ik blij met jou vraag!! ik was al van mening dat ik de enigste vrouwelijke fokker hier was
quote:
Jeuh! Mokkels!quote:
Baby-automaten!quote:
van dit soort opmerkingen...pfff... je zou er bijna een slappe van krijgen!quote:
Ik was zo graag bouwvakker geworden...helaas...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
van dit soort opmerkingen...pfff... je zou er bijna een slappe van krijgen!
Monique wiequote:
Maar je bent magazijn werker geworden?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik was zo graag bouwvakker geworden...helaas...
bij robbie.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar je bent magazijn werker geworden?.
dat is wat ik doe... als ik een grens zie... is het net een grote rode knop in een knalwitte kamer met een briefje erbij : "NIET OP DRUKKEN"quote:
Of toch putjeschepper!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Natte afwasmachines!quote:
Wandelende peniskokers!quote:
Dat was Robbie toch? Ik heb het wel in CV staan maar ben er nooit een Robbie of Eric tegen gekomen in de pauzes....quote:Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dus zit je op FOK en niet in Portugal!? jammer!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat is wat ik doe... als ik een grens zie... is het net een grote rode knop in een knalwitte kamer met een briefje erbij : "NIET OP DRUKKEN"
SUKKEL drukt helaas knop dusquote:Op zondag 20 februari 2011 02:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat is wat ik doe... als ik een grens zie... is het net een grote rode knop in een knalwitte kamer met een briefje erbij : "NIET OP DRUKKEN"
Denk niet dat ik door hun screening heenkomquote:Op zondag 20 februari 2011 02:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En dus zit je op FOK en niet in Portugal!? jammer!
Geen VOG kunnen krijgen dus... tja...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat ik door hun screening heenkom
Deze zomer nog geweest...heerlijk land... Castello Branco is een mooi stadje als je een keer niet naar de kust gaat. En daar Boom! festival meemaken is echt een lifetime experience die ik iedereen aan kan raden.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En dus zit je op FOK en niet in Portugal!? jammer!
mwah kom wel door screening van siod, aivd enzovoorts maar niet door een screening waar ze me in een hokje gaan zetten tussen 14 weerloze mensenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Geen VOG kunnen krijgen dus... tja...
Daar ben je "te zwaar" voor, hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 02:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah kom wel door screening van siod, aivd enzovoorts maar niet door een screening waar ze me in een hokje gaan zetten tussen 14 weerloze mensen
ja ik ook, erop zal wel niet meer mogen.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:45 schreef versabommie het volgende:
Ik doe omdat ik jullie leuk en gezellig vind nog een rum en een peuk en dan duik ik erin!
Nee ga dan maar naar bed, ik wil geen verantwoording hebben over jouw verslavingen...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:45 schreef versabommie het volgende:
Ik doe omdat ik jullie leuk en gezellig vind nog een rum en een peuk en dan duik ik erin!
Nou ja, het is meer een kwestie dat die 14 mensen dat hokje daarna of zwaar getraumatiseerd of helemaal niet meer dat hokje uitkomen.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah kom wel door screening van siod, aivd enzovoorts maar niet door een screening waar ze me in een hokje gaan zetten tussen 14 weerloze mensen
Je had het over krabbelen. Platjes wellicht? platte latjes dusquote:
psies... en dat gaat een juridische en dus financiele zware domper opd e jaarrekening worden van SBSquote:Op zondag 20 februari 2011 02:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer een kwestie dat die 14 mensen dat hokje daarna of zwaar getraumatiseerd of helemaal niet meer dat hokje uitkomen.
Life en Cooking begint pas over 12 uur dames...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Je had het over krabbelen. Platjes wellicht? platte latjes dus
Nou ik zei brabbelenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Je had het over krabbelen. Platjes wellicht? platte latjes dus
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Life en Cooking begint pas over 12 uur dames...
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies... en dat gaat een juridische en dus financiele zware domper opd e jaarrekening worden van SBS
brabelen, ik zie het nu...oeps !quote:
Bij gebrek aan inspiratie op de streams maken we onze eigen misverstanden en irritatiesquote:
Ooooooooh je generaliseert vrouwen!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Life en Cooking begint pas over 12 uur dames...
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
[..]
brabelen, ik zie het nu...oeps !
Hoezo ik wed dat Robbie en Eric dat ook erg leuk vinden...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ooooooooh je generaliseert vrouwen!!!
euh over vrouwen met baar-bekken, rode knoppen en magazijnhandjes die smegma in de soep stoppen. dat was het wel zo'n beetje!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:49 schreef snetje het volgende:
iets teveel angry birds gedaan vandaag ...maaru waar gaat het nu over
Dan is ie vast ook een racist!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ooooooooh je generaliseert vrouwen!!!
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoezo ik wed dat Robbie en Eric dat ook erg leuk vinden...
Jij niet, want homo's mogen geen PVV stemmen!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan is ie vast ook een racist!.
En een PVV stemmer!
Oh wacht...
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh over vrouwen met baar-bekken, rode knoppen en magazijnhandjes die smegma in de soep stoppen. dat was het wel zo'n beetje!
Van wie niet? Homo-paus Krol de Vierde?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij niet, want homo's mogen geen PVV stemmen!
Ik ben ook geen racist.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij niet, want homo's mogen geen PVV stemmen!
Van de PvdA, die hebben exclusiviteit op minderheidsgroeperingen. Ze hebben homo-hatende imams en homo-hatende hanggroepjongeren in hun pocket maar de steun vand e homo's willen ze natuurlijk ook. 1 grote blijde rode familie hequote:Op zondag 20 februari 2011 02:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van wie niet? Homo-paus Krol de Vierde?
Dan ben je volgens catweazle een vieze racist! HA! Want als je iemand die in haar eigen vuil leeft en andermans woonruimte graag wil bevuilen vies vind, dan ben je automatisch een racistquote:Op zondag 20 februari 2011 02:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben ook geen racist.
Ik vind Cynthia alleen maar een vies kind..
Was dat niet die partij waar ooit mijn ouders op stemden?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van de PvdA, die hebben exclusiviteit op minderheidsgroeperingen. Ze hebben homo-hatende imams en homo-hatende hanggroepjongeren in hun pocket maar de steun vand e homo's willen ze natuurlijk ook. 1 grote blijde rode familie he
Oh ja... oepsquote:Op zondag 20 februari 2011 02:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan ben je volgens catweazle een vieze racist! HA! Want als je iemand die in haar eigen vuil leeft en andermans woonruimte graag wil bevuilen vies vind, dan ben je automatisch een racist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |