I know!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn dommere multimiljonairs, geleuf me..
Bel jij Pauw en Witteman of doe ik het?!quote:
ja of weer effe op de grond poepen.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:29 schreef robmmad16 het volgende:
ugh, wanneer gaat die muts nou eens slaapwandelen LOL
Antwoordapparaat stond aan... don't bother...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bel jij Pauw en Witteman of doe ik het?!.
is goed hoor. we zien je bij de volgende ronde wel weer, oke???quote:Op zondag 20 februari 2011 02:28 schreef toxikon het volgende:
ik doe even niert mee met de homo erotische kantinesex fetish ok?
ik moet altijd denken aan zwart leer enquote:Op zondag 20 februari 2011 02:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er rete slim uit toch?
ok is goedquote:Op zondag 20 februari 2011 02:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
is goed hoor. we zien je bij de volgende ronde wel weer, oke???
Hummie als SM meesteres????? THE SHOCK!!!!! THE HORROR!!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik moet altijd denken aan zwart leer enals ik haar zie
Ik moest nog lachen ookquote:Op zondag 20 februari 2011 02:31 schreef robmmad16 het volgende:
Zo hey, die Maik op cam 2 heeft ook een stevige odol, of hoe heet dat als je dat 's nachts hebt LOL
sorry, flauwe grap
pfft gelukkig, kreeg bijna een instant minderwaardigheidscomplexquote:Op zondag 20 februari 2011 02:31 schreef robmmad16 het volgende:
Zo hey, die Maik op cam 2 heeft ook een stevige odol, of hoe heet dat als je dat 's nachts hebt LOL
sorry, flauwe grap
Hahah nee dat heb ik dan weer meer met deze feeks:quote:Op zondag 20 februari 2011 02:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik moet altijd denken aan zwart leer enals ik haar zie
Odol betekend "enorme ochtend lul, of erectie, dus als je dat bedoeld, dan heb je het goedquote:Op zondag 20 februari 2011 02:31 schreef robmmad16 het volgende:
sorry, flauwe grap
Narf!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:31 schreef robmmad16 het volgende:
sorry, flauwe grap
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah nee dat heb ik dan weer meer met deze feeks:
[ afbeelding ]
Het is zooo enorm bedtijdquote:Op zondag 20 februari 2011 02:32 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, tis toch echt bedtijd geloof ik LOL
Nou daar wil ik niet bij over de knie, met me billen bloot hoor. Nu kan ik helemaal niet meer slapen, dank je wel!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah nee dat heb ik dan weer meer met deze feeks:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |