En dan straks lekker de zon in met die laag plamuur. Da's goed voor je huid!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:19 schreef superkokje het volgende:
Is vast aan het oefenen met schminken voor de canaval
Ow, okquote:Op zondag 20 februari 2011 10:18 schreef Olga het volgende:
[..]
En dat schijnen wij zeer interessant te moeten vinden
Ze is bijna klaarquote:Op zondag 20 februari 2011 10:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Is vast aan het oefenen met schminken voor de canaval
Het zou tof zijn als ze een opdracht in de tuin moeten doen, er een wolkbreuk is en dat ze dan niet naar binnen mogen of onder het afdakje mogen staanquote:Op zondag 20 februari 2011 10:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gerard:
"Kijk jongens het regent alweer"
Nog effe geduld
Met dik onweer en hagelquote:Op zondag 20 februari 2011 10:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Het zou tof zijn als ze een opdracht in de tuin moeten doen, er en wolkbreuk is en dat ze dan niet naar binnen mogen
uhuh en al die vrouwen dan gaan janken om hun make-up en haar.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met dik onweer en hageloja en windstoten erbij om het feest compleet te maken
![]()
Ik hoor ze het al zeggen en schreeuwenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:31 schreef Olga het volgende:
[..]
uhuh en al die vrouwen dan gaan janken om hun make-up en haar.
Jups!!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Je ziet de titel van dit topic toch wel staan?
Echt wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:41 schreef Ceetje.. het volgende:
Goedemorgen!
Zeker een hele heftige party met veel drank gemist gisteravond/nacht?
Ik zat nog te twijfelen, maar nu baal ik dat ik gisteravond ben gaan stappen. Zelfs teruglezend spatten de vonken er nog vanaf, hele huis op stelten!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:41 schreef Ceetje.. het volgende:
Goedemorgen!
Zeker een hele heftige party met veel drank gemist gisteravond/nacht?
Ze heeft hem meer niet dan wel goed omquote:Op zondag 20 februari 2011 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sharon en Monique gaan eitjes bakken. Cynthia heeft voor de 800e keer haar zender niet of verkeerd om.
Je twintig keer omkleden is belangrijker johquote:Op zondag 20 februari 2011 10:45 schreef Nostalgist het volgende:
En Cynthia wéér niet aanwezig bij het eten...
ik ben me gisteravond ook gaan vermaken, elders dan, en ik heb er idd ook al spijt van.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen, maar nu baal ik dat ik gisteravond ben gaan stappen. Zelfs teruglezend spatten de vonken er nog vanaf, hele huis op stelten!
nee die is bezig om gestreken kleding te verfrommelenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:45 schreef Nostalgist het volgende:
En Cynthia wéér niet aanwezig bij het eten...
racist!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cynthia kan er mooi uit genomineerd worden, niemand die haar mist.
wat een viespeuk is het toch hèquote:Op zondag 20 februari 2011 10:48 schreef versabommie het volgende:
En shirtje nummer drie... de rest op bed getieft
Ik zou bijna zeggen: Een vies kind!quote:
echt erg dat mens ben van alles aan het doen ondertussen en elke keer als ik even kijk heeft ze alweer een ander setje aan ... setje nummer 4 al nu en dat in een half uurquote:Op zondag 20 februari 2011 10:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Je twintig keer omkleden is belangrijker joh
ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 20 februari 2011 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nog wat gebeurd
Ik zie dat Cynthia grote kans heeft om genomineerd te worden? Wat een apart geval
Ze komt weer terugquote:Op zondag 20 februari 2011 10:51 schreef versabommie het volgende:
En gewoon laten liggen he![]()
[ afbeelding ]
Dat is juist stoer, dat al die wijven over de rotzooi beginnen te schreeuwenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:51 schreef versabommie het volgende:
En gewoon laten liggen he![]()
[ afbeelding ]
en weer wegquote:
Morguh Hidi!quote:
Wat is de missie? De streamers irriteren?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of zou ze een missie hebben? Doet ze dit al vanaf 't begin?
Ik hoop dat ze erin blijft... over twee weken slopen ze d'rquote:Op zondag 20 februari 2011 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nog wat gebeurd
Ik zie dat Cynthia grote kans heeft om genomineerd te worden? Wat een apart geval
Alleen eten.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:53 schreef Olga het volgende:
Wat is de missie? De streamers irriteren?
En zichzelf buiten de groep blijven plaatsen, egocentrisch geen hand uit de mouwen steken en er vooral een enorme teringbende van maken. Knap als dat de missie isquote:
de eerste de beste dakloze maakt er zelfs niet zo'n zooitje vanquote:Op zondag 20 februari 2011 10:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
En zichzelf buiten de groep blijven plaatsen, egocentrisch geen hand uit de mouwen steken en er vooral een enorme teringbende van maken. Knap als dat de missie is
Je vergeet het 'minimaal 50% van de tijd aan haar uiterlijk besteden'quote:Op zondag 20 februari 2011 10:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
En zichzelf buiten de groep blijven plaatsen, egocentrisch geen hand uit de mouwen steken en er vooral een enorme teringbende van maken. Knap als dat de missie is
da's gewoon een recordpogingquote:Op zondag 20 februari 2011 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Je vergeet het 'minimaal 50% van de tijd aan haar uiterlijk besteden'
vroeg ze dan misschien: wat voor ei ben jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sharon gaat nog vragen wat voor ei Cynthia wil ook, ze antwoord half met wat gebrabbel. Wat een gedrocht.
Dat is taktiek. Ze "observeert".quote:Op zondag 20 februari 2011 10:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
En zichzelf buiten de groep blijven plaatsen, egocentrisch geen hand uit de mouwen steken [..]
op de gemiddelde zaterdagnacht en zondagochtend gebeurt er hier thuis nog meer als daarquote:Op zondag 20 februari 2011 11:03 schreef Refurb het volgende:
Mogge![]()
Is gisteravond/nacht nog wat speciaals gebeurd? Vond het zo saaai
Tis dat die smiley erbij staat anders had ik in mijn hart een beetje om je moeten huilen Gertquote:
Ik ben eerder benieuwd hoeveel ze vandaag gaat meehelpen na het eten!quote:
Jammer, maar hij kan niet stemmen op de komende verkiezingenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Servio heeft 't over schijntolerantie en de ChristenUnie.
De verkiezingen waarvan niemand weet waarvoor ze eigenlijk zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:06 schreef Refurb het volgende:
[..]
Jammer, maar hij kan niet stemmen op de komende verkiezingen
Normaliter om je proncincie, maar omdat hieruit voortvloeiend de 1e kamer gekozen gaat worden, draait het nu om de macht in de 2e kamer. Als die 1e kamer gewoon afgeschaft kan worden, kun je tenminste weer gewoon stemmen op dingen die je provincie aangaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De verkiezingen waarvan niemand weet waarvoor ze eigenlijk zijn.
het is eindelijk eens droogquote:Op zondag 20 februari 2011 11:09 schreef Refurb het volgende:
Oh, Gerard gaat lekker in de zon liggen.
Is er dan eindelijk eens lekker weer?
En ondertussen die fucking Joanna in beeld.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Servio heeft 't over schijntolerantie en de ChristenUnie.
Ik stem maar gewoon op D66, zit ik altijd veilig.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Normaliter om je proncincie, maar omdat hieruit voortvloeiend de 1e kamer gekozen gaat worden, draait het nu om de macht in de 2e kamer. Als die 1e kamer gewoon afgeschaft kan worden, kun je tenminste weer gewoon stemmen op dingen die je provincie aangaan.
psies! Die vinden niets, doen niets ja...toch wel.. wijzen naar anderenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik stem maar gewoon op D66, zit ik altijd veilig.
Irritant is dat inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 11:12 schreef Ceetje.. het volgende:
zelfs m'n upc mediabox krijgt er nu genoeg van en vraagt of ie op standby mag.........
ik zeg: poolparty, zelfs als het vriestquote:Op zondag 20 februari 2011 11:13 schreef Refurb het volgende:
^
Hmm.. 9 tot 16 graden in Portugal.
Wat een verschil, maar niet echt lekker zwemweer vindt ik.
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:14 schreef Gellarboy het volgende:
Schokkende capture van de WC cam!
[ afbeelding ]
Servio heeft stiekem make-up het huis in gesmokkeld?!
Doet me hieraan denken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |