Wat is de missie? De streamers irriteren?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of zou ze een missie hebben? Doet ze dit al vanaf 't begin?
Ik hoop dat ze erin blijft... over twee weken slopen ze d'rquote:Op zondag 20 februari 2011 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nog wat gebeurd
Ik zie dat Cynthia grote kans heeft om genomineerd te worden? Wat een apart geval
Alleen eten.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:53 schreef Olga het volgende:
Wat is de missie? De streamers irriteren?
En zichzelf buiten de groep blijven plaatsen, egocentrisch geen hand uit de mouwen steken en er vooral een enorme teringbende van maken. Knap als dat de missie isquote:
de eerste de beste dakloze maakt er zelfs niet zo'n zooitje vanquote:Op zondag 20 februari 2011 10:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
En zichzelf buiten de groep blijven plaatsen, egocentrisch geen hand uit de mouwen steken en er vooral een enorme teringbende van maken. Knap als dat de missie is
Je vergeet het 'minimaal 50% van de tijd aan haar uiterlijk besteden'quote:Op zondag 20 februari 2011 10:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
En zichzelf buiten de groep blijven plaatsen, egocentrisch geen hand uit de mouwen steken en er vooral een enorme teringbende van maken. Knap als dat de missie is
da's gewoon een recordpogingquote:Op zondag 20 februari 2011 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Je vergeet het 'minimaal 50% van de tijd aan haar uiterlijk besteden'
vroeg ze dan misschien: wat voor ei ben jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sharon gaat nog vragen wat voor ei Cynthia wil ook, ze antwoord half met wat gebrabbel. Wat een gedrocht.
Dat is taktiek. Ze "observeert".quote:Op zondag 20 februari 2011 10:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
En zichzelf buiten de groep blijven plaatsen, egocentrisch geen hand uit de mouwen steken [..]
op de gemiddelde zaterdagnacht en zondagochtend gebeurt er hier thuis nog meer als daarquote:Op zondag 20 februari 2011 11:03 schreef Refurb het volgende:
Mogge![]()
Is gisteravond/nacht nog wat speciaals gebeurd? Vond het zo saaai
Tis dat die smiley erbij staat anders had ik in mijn hart een beetje om je moeten huilen Gertquote:
Ik ben eerder benieuwd hoeveel ze vandaag gaat meehelpen na het eten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |