abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2011 @ 14:15:20 #201
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_94190808
Hoezo kan je niet doorlopen dan :?

Als je het overdag te warm vind, kan je altijd nog 's ochtends of 's avonds gaan.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  woensdag 16 maart 2011 @ 14:20:46 #202
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_94191054
Lang leve het lange daglicht in de zomer inderdaad. En ik heb ook standaard het minste aan van zo ongeveer de hele loopgroep, maar dat boeit me niet. Vantevoren genoeg/heel veel drinken helpt bij mij trouwens ook tegen de warmte, maar verder doe je er weinig aan.O, en ik hoorde ook al eens de tip om dan juist wel een katoenen shirt aan te trekken zodat je door het zweet dat erin blijft zitten makkelijker afkoelt dan met de typische hightech loopshirts.
  woensdag 16 maart 2011 @ 14:39:32 #203
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_94191766
En je kan rustiger lopen.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:09:57 #204
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_94192971
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 10:01 schreef e-runner het volgende:

[..]

+2
Plus dat je met je moeder loopt, wat ook al niet erg aannemelijk is.
Zoals iemand hier al schreef: arme moeder!
Zelfs de gemiddelde vader zou je niet bij kunnen houden op de tempo's die je zou moeten lopen.
Inderdaad, al kan het natuurlijk ook zijn dat xblosomx twee rondjes van 2,5 km liep en moeder in diezelfde tijd ongeveer 1. Of op een vijf kilometer rondje vooruit liep. Dan heb je alleen niet zoveel aan elkaars gezelschap op samen inlopen, rekken en uitlopen na.

En... om een 'echt' 5 km pr te hebben, moet je natuurlijk ook precies vijf kilometer lopen. Alleen al daarvoor is het leuk om wedstrijden te lopen. Sommige wedstrijden meten namelijk exact 5 kilometer uit. Moet je soms om een pion o.i.d om precies vijf kilometer te lopen.
Als je vijf kilometer rondje 200 meter minder of meer blijkt te zijn, kom je al op een ander pr uit.
Al loop je dan nog steeds erg hard of zelfs nog harder.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:16:41 #205
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_94193233
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2011 14:15 schreef beertenderrr het volgende:
Hoezo kan je niet doorlopen dan :?

Als je het overdag te warm vind, kan je altijd nog 's ochtends of 's avonds gaan.
Ik liep gisteravond met, wat was het 12 graden ofzo? Ik kan nog wat strippen tot een korte broek en hemdje, maar dat vind ik al behoorlijk genant. Het zou me niet moeten boeien, maar toch...
Dan loop ik liever niet meer op plekken waar je mensen tegen kan komen :@
(Heb zondag zo'n vlinderbroekje gekocht, heel dapper, maar of ik 'm op straat aandurf... Vind het eigenlijk not done.)

Maar dan nog, als het wat warmer is, heb gewoon het idee dat ik overkook. Ik ga voorbij een rood hoofd. Ik word gewoon paars. }:| Het ziét er zelfs oververhit uit, voelt akelig en krijg soms last van 'tunnelvisie'.
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:37:05 #206
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_94194068
Die warmte kan ik ook niet goed tegen. Herken wel Jack4ya hierboven schrijft.
Ik denk dat je je warmte gewoon moeilijk kwijt kan...? Bij mij zijn er nauwelijks zweetdruppels te zien en ben intussen wel vuurrood.
Al denk ik wel dat je kunt wennen aan trainen in de warmte.

Wat ook wel lekker is... zoek 's avonds wat later of 's ochtends vroeg een bos op.
Al stop ik in de praktijk ook vaak wel met lopen als het volop zomer is.
Lekker mountainbiken of zwemmen. Ook prima lijkt me, zolang je maar in beweging blijft)

Als je dat vlinderbroekje niks vindt kun je altijd nog voor het hardlooprokje gaan ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door pietkanarie op 16-03-2011 16:22:42 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:37:22 #207
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_94202757
Dat trekt ws nog meer aandacht :D
pi_94204340
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:16 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Maar dan nog, als het wat warmer is, heb gewoon het idee dat ik overkook. Ik ga voorbij een rood hoofd. Ik word gewoon paars. }:| Het ziét er zelfs oververhit uit, voelt akelig en krijg soms last van 'tunnelvisie'.
Ik heb dat ook altijd. Groet uit Schoorl stond een bekende langs de kant te kijken op ca. anderhalve kilometer na de start. Die was helemaal verbaasd dat ik 10km lang vrij vlak had gelopen, omdat ik er schijnbaar al totaal rood en verrot uitzag na anderhalve kilometer :P

Maar zelf heb ik er gelukkig juist geen last van. Net ruim 11km gelopen met twee shirtjes met korte mouwen en een trainingsbroek en dat was perfect voor dit niet heel warme maar wel zonnige weer.
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:14:58 #209
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_94258700
Ik wilde voor interval-training de polder in vanavond, maar het was me wat te donker dus omgedraaid en een rondje stad gemaakt. Tijdens de 4de interval kwam ik een trap tegen in mijn rondje en ik had nog 53 seconden te gaan dus een stukje doorgelopen. De weg ernaast ingelopen, met parkeer plaatsten aan de zijkant, en garageboxen aan de andere kant. Iets verderop zag ik al een pittig geklede rijpe vrouw, aan het wachten op een auto die haar zou ophalen na het werk dacht ik. Toen ik 40 meter de straat in was gelopen zag ik nog meer pittig geklede vrouwen met handtastjes in de open garageboxen staan. Toen begreep ik pas dat die vrouw niet na het werk werd opgehaald, maar voor werk. Straatje bleek doodlopend, dus maar weer opgedraaid. Met wat smakgeluiden probeerden ze me nog te verleiden maar helaas. Heerlijk gelopen verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door No-P op 17-03-2011 21:55:42 ]
Sei wachsam,
pi_94260792
@NO-P
Ach, zo zie je nog eens wat. :+

:D
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:00:04 #211
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_94262403
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef jack4ya het volgende:
@NO-P
Ach, zo zie je nog eens wat. :+

:D
Haha, daarom. Was wel een logische plek en ik wist wel dat achter het station een tippelzone was, maar niet precies waar.

Hoe lopen jullie in het donker op straat trouwens? Zonder iets, of met lichtje of hesje?
Ik loop nu alleen met een hesje, aangezien mijn lichtje het heeft begeven, maar wil wel weer snel een lichtje erbij aangezien ik in het pikkedonker al 2 x vlak langs een fietser zonder licht ben gelopen.
Sei wachsam,
pi_94277642
Ik heb zo'n ubergele windbreaker van Gore daarnaast draag ik als het echt donker is een led-armband . Tevens loop ik ook altijd op de 'verkeerde' weghelft zodat ik het verkeer tegemoet kan zien komen en kan uitwijken of 'dwingen' te stoppen.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_94286372
Ik heb zo een reflecterende band om mijn arm (ook 1tje met rode lichtjes). Daar zie je niet veel door maar je wordt wel beter gezien.

Sowieso probeer ik te lopen waar lantaarns zijn of bijna helemaal geen verkeer...

@1517 hoe gaat het lopen op je VFF's?
pi_94286400
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef jack4ya het volgende:
Dat trekt ws nog meer aandacht :D
Positieve aandacht is niet erg toch? :P
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:08:08 #215
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_94287322
Haha leuk om in zo'n hoerenzone te komen, ben je mooi klaar mee :P

Wedstrijd voor het aankomende weekend maar uit mn hoofd gezet, achillespees loopt moeilijk te doen ;( even wat rust pakken en daarna weer vrolijk verder.
pi_94318925
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:43 schreef bananablues het volgende:
Ik heb zo een reflecterende band om mijn arm (ook 1tje met rode lichtjes). Daar zie je niet veel door maar je wordt wel beter gezien.

Sowieso probeer ik te lopen waar lantaarns zijn of bijna helemaal geen verkeer...

@1517 hoe gaat het lopen op je VFF's?
Eerlijk gezegd ben ik niet meer zo veel aan het lopen :@ . Ben erg druk met stage wat zo'n 10,5 uur per dag van me vraagt, daarnaast ben ik 5 x per week @ Crossfit Central London.
Morgen en overmorgen heb ik zowaar twee dagen vrij en ga ik weer eens lopen :) .

Merk wel dat ik nu steeds langer en beter de VFF's kan dragen, minder pijntjes en irritaties dus denk dat het lopen ook wel goed gaat. I'll let you know tomorrow
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_94325699
Ben benieuwd :P

Overigens ben ik vandaag pas bijna hersteld van de CPC. Al mijn spieren waren donderdag wel OK, behalve de adductoren aan de binnenkant bovenbeen. Die zijn vandaag nog een beetje stijfjes.
Ondertussen wel rustig gefietst en gezwommen deze week en donderdag 3km op de VFF's (waar ik dus merkte dat ik dat beter niet kon doen omdat die adductoren nog niet hersteld waren).
Vandaag voel ik me goed genoeg om het nog eens te proberen.

Weet wel wat ik afgelopen jaar fout deed: na wedstrijden 2 dagen rust en gewoon doorgaan terwijl ik m'n spieren basically negeerde.
De Zandvoort Cicuit Run ga ik maar zien als een snelle duurloop (tussen 4:30 en 5:00/km proberen te lopen). Het gaat lastig worden, maar heb geen zin om weer een week stil te zitten erna.
pi_94334080
Morgen de lenteloop in Eerbeek, halve marathon. Heeft iemand die wel eens gelopen? Ben benieuwd naar het parcours: bos, hei en heuvels(?).

Als het niet te heuvelachtig is wil voor een tijd onder de 1u50m gaan. Mijn enige halve tot nu toe, heb ik in 1u52m gelopen. Hierbij was de voorbereiding niet al te best.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:30:32 #219
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_94341391
Ik ga morgen voor het eerst een wedstrijdje lopen, de Spaarnwoudeloop.
Ik heb ingeschreven voor de 10 km en ga voor een tijd onder de 55 minuten. Merk dat ik het toch best spannend vind.
Life is what you make it.
pi_94351628
Leuk, een eerste wedstrijd. Veel succes!
pi_94352917
Succes morgen! Vanuit onze eigen vereniging is er mogen ook een halve marathon. Ik loop echter de 7 als voorbereiding van de Venloop van volgende week. Daar ga ik als haas optreden.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  zondag 20 maart 2011 @ 09:54:33 #222
4177 Jojogirl
pi_94366384
Veel succes en plezier Schanulleke en koffiezwartsterk :)

Ik ga straks ook een lokaal loopje doen van 10k. Wilde eigenlijk onder het uur, maar heb me iets te hard uitgeleefd op de baantraining vrijdagavond, dus ik denk dat dat niet gaat lukken. Nu loop ik dus gewoon voor de lol.
  zondag 20 maart 2011 @ 13:42:22 #223
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_94372773
eindelijk weer in korte broek en shirtje gelopen O+ genieten! Achillespees voel ik nog maar een klein beetje, terwijl ik toch 1,5 uur heb gelopen. Zal dus wel snel hersteld zijn :)

ShadyLane, lang geleden dat ik je heb zien posten hier :o hoe staat het met de benen?

Veel succes met de wedstrijden allemaal, ben benieuwd naar de prestaties ^O^
  zondag 20 maart 2011 @ 15:29:51 #224
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_94377437
Ik kende dit topic nog niet. Maar eens volgen. :)

Ik heb vandaag sinds lange tijd ook weer gelopen. 5,5e km rond de Sloterplas in Amsterdam. Weinig indrukwekkend natuurlijk, maar wel heerlijk in dit zonnetje. En wel een lekkere afstand om een 2 tot 3x per week te lopen.
Mijn doel is wel om uiteindelijk op te bouwen naar 10km en dat een keer per week te lopen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zondag 20 maart 2011 @ 16:21:39 #225
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_94379324
Korte broek en tanktop... Heerlijk. En jawel, ik snap hey zelf ook niet meer, maar ik heb weer een tempo record...
De 10k in 63min... Uiteindelijk 13.5km gelopen met 6:18m/km.

Loop ik niet 'straf' genoeg ofzo, ik lijk iedere week harder te lopen. Dan een dip/pauze en hops, weer sneller. Het is allemaal marginaal, maar toch.

Jullie snappen er niks van, maar ik evenmin.
Overigens wel besloten om geen HM te lopen dit seizoen. Het houdt een keer op.Ik klim ook nog 2x in week. En dat wil ik ook niet opgeven. :-)
pi_94380704
Ook weer even gaan lopen vanmiddag, was er heerlijk weer voor en m'n hartslag bleef ook best netjes (niet te hoog). :)

Merk wel dat ik niet super tevreden ben over m'n schoenen eigenlijk. :{

Heb al op 3/4 versies van de Asics GT21XX gelopen, maar deze bevalt mij echt het minste... Ze hebben echt iets raars veranderd aan de zool met een harder blok en vooral de achterkant van de schoen zit eigenlijk niet zo lekker waardoor m'n voeten toch wat 'wringen' lijkt het wel op langere lopen, merk het ook wel wat aan m'n spieren af en toe... Irritant omdat ik ook niet zo'n zin heb weer van schoenen te wisselen na een half jaartje of zo en het dan ook moeilijk is waar je dan voor moet gaan kiezen qua model... :{ Ook niet zo dat ze helemaal niet goed zitten, maar toch minder 'natuurlijk' dan de vorige versies die ik had, die zaten echt gegoten...
Jack does it in real time...
  zondag 20 maart 2011 @ 17:04:13 #227
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_94381152
quote:
Op zondag 20 maart 2011 16:21 schreef jack4ya het volgende:
Korte broek en tanktop... Heerlijk. En jawel, ik snap hey zelf ook niet meer, maar ik heb weer een tempo record...

Loop ik niet 'straf' genoeg ofzo, ik lijk iedere week harder te lopen. Dan een dip/pauze en hops, weer sneller. Het is allemaal marginaal, maar toch.

Overigens wel besloten om geen HM te lopen dit seizoen. Het houdt een keer op.Ik klim ook nog 2x in week. En dat wil ik ook niet opgeven. :-)
en misschien nog wel het ergste; ik heb vannacht 4 uur geslapen, na een nacht van feesten, dansen en drank... :@

Doet ze anders nooit :')
  zondag 20 maart 2011 @ 17:12:30 #228
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_94381477
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:21 schreef jack4ya het volgende:

Loop je elke training zo hard als je kan?
Sei wachsam,
  zondag 20 maart 2011 @ 17:39:08 #229
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_94382513
Nee, juist niet. :?

Ik weet van te voren vaak niet wat het gaat worden. Tempoloopje, interval (als ik faal in mijn tempoloop) of duurloop. (Als het erg lekker gaat.) Ik bepaal vaak de route pas tijdens het lopen.

Alleen, afgelopen dinsdag had ik zoiets van: Wat als ik hoog insteek? Aangezien de snelheid waarmee ik normaal mee insteek nauwelijks veranderd naarmate de afstand vordert. (Tenzij ik een enorme offday heb.) Dus dinsdag inderdaad hoog ingestoken en idd die bleef hoog. Iets wat ik echt bizer onmogelijk achtte: ruim onder de 6min/km.

Na het gefeest van vannacht, en het mooie weer, wilde ik juist 'lekker en relaxed' lopen. Het ging lekker, dus dan maar om het Naarderweg. Bij 8km dacht ik, k*t, da's weer sneller :') en bij 10km zat ik er nog verder onder.

Misschien toch een emotie loper icm met dat dieselen (nauwelijks mijn tempo kunnen aanpassen naar sneller of zelfs langzamer) dat ik er daarom zulke vreemde loopjes op na houd... :?
pi_94382603
Sinds ik zeer actief aan interval, heuveltrainingen,fartlek en mijn core spieren werk. Loop ik niet alleen met minder moeite sneller maar geniet ik er ook steeds meer van.

Heb net 9,8 km op fivefingers gelopen. Een speelse training, lopen over treintrails, klimmen, burpees, pullups en boxjumps.
Nu nog geen spierpijn maar je weet nooit wat morgen brengt.

Ben van plan om een wedstrijd te gaan lopen hier in Londen om te kijken hoe ik er voor sta. Liefst iets onder de 10k.
  zondag 20 maart 2011 @ 18:06:49 #231
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_94383766
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:53 schreef DeeBee het volgende:
Ook weer even gaan lopen vanmiddag, was er heerlijk weer voor en m'n hartslag bleef ook best netjes (niet te hoog). :)

Merk wel dat ik niet super tevreden ben over m'n schoenen eigenlijk. :{

Heb al op 3/4 versies van de Asics GT21XX gelopen, maar deze bevalt mij echt het minste... Ze hebben echt iets raars veranderd aan de zool met een harder blok en vooral de achterkant van de schoen zit eigenlijk niet zo lekker waardoor m'n voeten toch wat 'wringen' lijkt het wel op langere lopen, merk het ook wel wat aan m'n spieren af en toe... Irritant omdat ik ook niet zo'n zin heb weer van schoenen te wisselen na een half jaartje of zo en het dan ook moeilijk is waar je dan voor moet gaan kiezen qua model... :{ Ook niet zo dat ze helemaal niet goed zitten, maar toch minder 'natuurlijk' dan de vorige versies die ik had, die zaten echt gegoten...
Ik dacht dit al aan mij lag, ik heb namelijk hetzelfde gevoel, ik heb nog een type 2130 waar ik nu op loop. Begin wat last aan de binnenkant van m'n rechterbeen te krijgen. Ik moet overigens zeggen dat het mij meer opvalt bij de demping, niet zo zeer dat hij wringt. Ik vind het wel prettig dat hij rondom de hak goed aangesloten zit. Heb namelijk wel smalle voeten.

De vraag is dan naar wat voor schoen ga je dan kijken?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  zondag 20 maart 2011 @ 18:18:44 #232
4177 Jojogirl
pi_94384217
:D PR gelopen. Echt bizar, gezien de spierpijn. Ik had eigenlijk zowat niet willen gaan, maar ach het was lekker weer en m'n man had z'n honkbalwedstrijd ervoor afgezegd. Onderweg zag ik al wat clubgenoten lopen op een afstand waarvan ik dacht :? Die zouden ver voor me moeten liggen dacht ik, maar dat viel dus mee. En op ongeveer 5 km stond een klok die 31 minuten aangaf, dus toen dacht ik "Doorkachelen, wie weet wordt het toch nog wat" (m'n horloge is opgestuurd naar Polar omdat de batterij na 5 maanden alweer leeg was, dus ik had onderweg zelf echt geen idee van de tijd). Uiteindelijk heb ik maar 2 km geen spierpijn gevoeld, maar kwam ik wel over de finish op 1:01:05 wat al een PR zou zijn. Netto werd dat dus 1:00:18. Net niet onder het uur, maar omdat het 10.1 km was, wel eindelijk >10km/h over het geheel *O*
Snap er nog steeds niks van en hoop dat ik morgen m'n bed nog uit kan komen, maar tof is het wel. Straks nog maar even een rondje fietsen, misschien scheelt dat morgen.
  zondag 20 maart 2011 @ 18:56:28 #233
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_94385683
Ha jojogirl! Wat goed! Knetterstrak!
Echt een dag voor PR's. :Y
pi_94387638
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Ik dacht dit al aan mij lag, ik heb namelijk hetzelfde gevoel, ik heb nog een type 2130 waar ik nu op loop. Begin wat last aan de binnenkant van m'n rechterbeen te krijgen. Ik moet overigens zeggen dat het mij meer opvalt bij de demping, niet zo zeer dat hij wringt. Ik vind het wel prettig dat hij rondom de hak goed aangesloten zit. Heb namelijk wel smalle voeten.

Naar een minimalistische schoen?
pi_94387682
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Ja, nu dus GT2150's waar ik op loop en zijn op zich wel lekkere schoenen, maar merk gewoon wat verschilen terwijl het van GT2120/21/30/2140 gewoon geen enkel probleem was...

Ik proneer ietsjes dus dit zijn in principe de 'beste' schoenen, kan evt. naar de Gel-3000 series of Kayano, maar heb ook wel tijdje op Kayano gelopen en die vond ik soms ook iets teveel corrigeren... Dus misschien volgende keer 3000's ook proberen... Of toch nog eens kijken hoe ik nou proneer en misschien naar neutralere schoen toe...

Qua looks zijn de Lunarglides van Nike natuurlijk super, maar de leest van Nike's is altijd relatief breed geweest voor mijn voeten... Zit ook wel te denken om nog Nike Free's te kopen maybe, maar die zijn helaas in NL relatief duur ($80 en hier 100 euro ;( ) en heb ook al andere wedstrijd/ (snelle) trainingsschoenen. :)
pi_94389700
Ik meld me ook weer :D! Nogal druk geweest, volgende week begint mijn tentamenweek.

Nou het lopen ging vandaag niet zo goed als ik hoopte. Ik kon gister al niet in slaap komen (ben pas om 3 's ochtends eindelijk in slaap gevallen geloof ik..) en het gewicht zit me meer tegen dan me lief is. Desondanks toch een uurtje gelopen. :).
  zondag 20 maart 2011 @ 21:04:24 #237
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_94392338
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef 1517 het volgende:

[..]

Naar een minimalistische schoen?
Bedoel je zoiets als freerunner? Ik moet zeggen dat ik dat nog nooit geprobeerd heb. Heb een lichte overpronatie, volgens mij is de free van Nike neutraal.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  zondag 20 maart 2011 @ 21:20:15 #238
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_94393338
Mijn eerste wedstrijdje vandaag was wel erg leuk. Ik had niet verwacht dat ik het zo spannend en leuk zou vinden. Aanvankelijk liep ik super, ver onder mijn schema zonder moeite maar op 6 km zat de vallei van Spaarnwoude in het parcours en ik ben op wat dijkjes na niet gewend om echt hoogteverschillen te lopen. Daar ging ik wel behoorlijk stuk. De laatste drie kilometer moeten knokken om op schema te blijven maar uiteindelijk gelukkig wel mijn doel gehaald. Met 54:50 zat ik onder de 55'. Nu nadenken over de volgende!

Op uitslagen.nl staan een aantal kopjes.
1Plts    Naam    GJ    Woonplaats/Vereniging    Bruto    Netto
Waarvoor staat GJ?
pi_94393744
Geboortejaar. En gefeliciteerd :).
  zondag 20 maart 2011 @ 21:53:13 #240
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_94395407
Dank!
pi_94399593
Lenteloop ging super. Ging voor een tijd onder de 1u50m, dat is ruimschoots gelukt: 1:44:25!

Beetje jammer dat het 21 km was. Geen halve marathon dus...
  zondag 20 maart 2011 @ 23:07:33 #242
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_94400073
Gefeliciteerd koffiezwartsterk! Wat een mooie tijd voor jou.
  maandag 21 maart 2011 @ 17:18:11 #243
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_94427275
Bijna een heel hardlooptopic gemist! Net weer een fijne 15 KM gerend, heerlijk loopweer zo...
pi_94435785
Gefeliciteerd koffiezwartsterk! :D
  maandag 21 maart 2011 @ 21:02:17 #245
4177 Jojogirl
pi_94439914
Mooie tijd hoor koffiezwartsterk! En Schanulleke ook een mooie tijd en ook goed ingeschat trouwens :)
pi_94442221
Zondag lekker gelopen. 7,5 km in 28.23. Prima tijd. Doorkomst 5km was 5e tijd ooit. Dat komt wel goed. Tempo was dit keer goed vol te houden. Lang leve de cross. :P
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_94442716
Ik ben echt gedemotiveerd. Ik heb niet eens de motivatie om morgenochtend te gaan rennen... ;(

Het gaat laten we zeggen...een kleine 3 jaar duren voordat ik weer op mijn niveau zit. Dat zegt mijn moeder tenminste...3 jaar..zo ver weg! 2014...dan ben ik ook alweer 22. Ik weet dat ik gewoon moet trainen en niet zeuren maar ik zit echt in een dip. Want dan zit ik wel op mijn oude niveau, maar...dan moet ik nog verder. -O-

* xBlossomx is verdrietig :N
pi_94444120
Genoeg tijd om een medaille te gaan pakken in Rio dus nog, komt goed! ^O^

Nee, maar eehm, is het niet wat belangrijker om even gezond te zijn en te genieten van het hardlopen? Klinkt nou niet echt alsof je er heel erg van geniet en als het zoveel 'moeten' is...
pi_94444277
Wel wat last van m'n voet na de lenteloop... Vorige week, incl lenteloop iets van 60 km hardgelopen. De week ervoor gesnowboard, ik denk dat ik m wat over belast heb. Ook door een blaar wat anders gaan lopen onbewust. ff wat rust houden de komende dagen...

Wel erg blij met m'n 1u44m! Juist doordat het een heuvelachtig parcurs was, heb ik erg lekker gelopen. Hard omhoog knallen en heuvelafwaarts weer wat bijkomen.
pi_94444902
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef DeeBee het volgende:
Nee, maar eehm, is het niet wat belangrijker om even gezond te zijn en te genieten van het hardlopen? Klinkt nou niet echt alsof je er heel erg van geniet en als het zoveel 'moeten' is...
Ja, kies een andere sport waar je meer lol aan beleeft. Je houdt het veel beter vol als je het leuk vindt. Of combineer het hardlopen met iets anders. Mij gaat het al snel tegenstaan om steeds hetzelfde te doen en ik wissel het dus soms af met fietsen, skaten, fitness of zwemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')