en misschien nog wel het ergste; ik heb vannacht 4 uur geslapen, na een nacht van feesten, dansen en drank...quote:Op zondag 20 maart 2011 16:21 schreef jack4ya het volgende:
Korte broek en tanktop... Heerlijk. En jawel, ik snap hey zelf ook niet meer, maar ik heb weer een tempo record...
De 10k in 63min... Uiteindelijk 13.5km gelopen met 6:18m/km.
Loop ik niet 'straf' genoeg ofzo, ik lijk iedere week harder te lopen. Dan een dip/pauze en hops, weer sneller. Het is allemaal marginaal, maar toch.
Jullie snappen er niks van, maar ik evenmin.
Overigens wel besloten om geen HM te lopen dit seizoen. Het houdt een keer op.Ik klim ook nog 2x in week. En dat wil ik ook niet opgeven. :-)
Loop je elke training zo hard als je kan?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:21 schreef jack4ya het volgende:
Korte broek en tanktop... Heerlijk. En jawel, ik snap hey zelf ook niet meer, maar ik heb weer een tempo record...
De 10k in 63min... Uiteindelijk 13.5km gelopen met 6:18m/km.
Loop ik niet 'straf' genoeg ofzo, ik lijk iedere week harder te lopen. Dan een dip/pauze en hops, weer sneller. Het is allemaal marginaal, maar toch.
Jullie snappen er niks van, maar ik evenmin.
Overigens wel besloten om geen HM te lopen dit seizoen. Het houdt een keer op.Ik klim ook nog 2x in week. En dat wil ik ook niet opgeven. :-)
Ik dacht dit al aan mij lag, ik heb namelijk hetzelfde gevoel, ik heb nog een type 2130 waar ik nu op loop. Begin wat last aan de binnenkant van m'n rechterbeen te krijgen. Ik moet overigens zeggen dat het mij meer opvalt bij de demping, niet zo zeer dat hij wringt. Ik vind het wel prettig dat hij rondom de hak goed aangesloten zit. Heb namelijk wel smalle voeten.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:53 schreef DeeBee het volgende:
Ook weer even gaan lopen vanmiddag, was er heerlijk weer voor en m'n hartslag bleef ook best netjes (niet te hoog).
Merk wel dat ik niet super tevreden ben over m'n schoenen eigenlijk.
Heb al op 3/4 versies van de Asics GT21XX gelopen, maar deze bevalt mij echt het minste... Ze hebben echt iets raars veranderd aan de zool met een harder blok en vooral de achterkant van de schoen zit eigenlijk niet zo lekker waardoor m'n voeten toch wat 'wringen' lijkt het wel op langere lopen, merk het ook wel wat aan m'n spieren af en toe... Irritant omdat ik ook niet zo'n zin heb weer van schoenen te wisselen na een half jaartje of zo en het dan ook moeilijk is waar je dan voor moet gaan kiezen qua model...Ook niet zo dat ze helemaal niet goed zitten, maar toch minder 'natuurlijk' dan de vorige versies die ik had, die zaten echt gegoten...
Naar een minimalistische schoen?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik dacht dit al aan mij lag, ik heb namelijk hetzelfde gevoel, ik heb nog een type 2130 waar ik nu op loop. Begin wat last aan de binnenkant van m'n rechterbeen te krijgen. Ik moet overigens zeggen dat het mij meer opvalt bij de demping, niet zo zeer dat hij wringt. Ik vind het wel prettig dat hij rondom de hak goed aangesloten zit. Heb namelijk wel smalle voeten.
De vraag is dan naar wat voor schoen ga je dan kijken?
Ja, nu dus GT2150's waar ik op loop en zijn op zich wel lekkere schoenen, maar merk gewoon wat verschilen terwijl het van GT2120/21/30/2140 gewoon geen enkel probleem was...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik dacht dit al aan mij lag, ik heb namelijk hetzelfde gevoel, ik heb nog een type 2130 waar ik nu op loop. Begin wat last aan de binnenkant van m'n rechterbeen te krijgen. Ik moet overigens zeggen dat het mij meer opvalt bij de demping, niet zo zeer dat hij wringt. Ik vind het wel prettig dat hij rondom de hak goed aangesloten zit. Heb namelijk wel smalle voeten.
De vraag is dan naar wat voor schoen ga je dan kijken?
Bedoel je zoiets als freerunner? Ik moet zeggen dat ik dat nog nooit geprobeerd heb. Heb een lichte overpronatie, volgens mij is de free van Nike neutraal.quote:
1 | Plts Naam GJ Woonplaats/Vereniging Bruto Netto |
Ja, kies een andere sport waar je meer lol aan beleeft. Je houdt het veel beter vol als je het leuk vindt. Of combineer het hardlopen met iets anders. Mij gaat het al snel tegenstaan om steeds hetzelfde te doen en ik wissel het dus soms af met fietsen, skaten, fitness of zwemmen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef DeeBee het volgende:
Nee, maar eehm, is het niet wat belangrijker om even gezond te zijn en te genieten van het hardlopen? Klinkt nou niet echt alsof je er heel erg van geniet en als het zoveel 'moeten' is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |