SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit met een liedje van Amy in mijn hoofd, vandaar die suggestie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar vind ik niet geweldig
Ah toch wel, je komt mee eten op 21 maartquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
KG..
heb je m'n pm nog gehad mbt het eten ??
Ah okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit met een liedje van Amy in mijn hoofd, vandaar die suggestie.
nog een meetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah toch wel, je komt mee eten op 21 maart
Dat heb ik nooit eerder verteld hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh ja, jij lust geen bonbon. Sorry
Hey Fhaquote:
WB Zomersvogeltjequote:
Doe maar Armin van Buurenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
CD afgelopen, van wie moet ik nu iets opzetten?Keuze uit:
Editors, Foo Fighters, Green Day, Kaiser Chiefs, Keane, Kings Of Leon, Muse, Nirvana, Red Hot Chili Peppers, The Killers, Thirty Seconds To Mars, U2
Eensquote:
Taaaaartquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef OA het volgende:
Zo, naar een verjaardag, dus taarten koffie
Had je al een uitnodiging gestuurd voor die van jou?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef OA het volgende:
Niks mis met een goede peperquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef summer2bird het volgende:
Verdorie, vanavond kookte mijn vader. Biefstuk, sla, aardappelschijfjes, verder had hij 2 dingen die verdacht veel op mini-paprika leken, hij ze lekker vullen met brie en tomaat, neem ik er vanavond een enorme hap van, bleken het gewoon pepers te zijn.
Jij ook alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef OA het volgende:
lekker pittigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef summer2bird het volgende:
Verdorie, vanavond kookte mijn vader. Biefstuk, sla, aardappelschijfjes, verder had hij 2 dingen die verdacht veel op mini-paprika leken, hij ze lekker vullen met brie en tomaat, neem ik er vanavond een enorme hap van, bleken het gewoon pepers te zijn.
Oh, dan was het iemand andersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit eerder verteld hoor
Idem!quote:
Dat zal dan wel jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh, dan was het iemand anders
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef summer2bird het volgende:
Hete peper, en daar niet van bewustzijn. Het smaakte in het begin ook lekker, pas een tijd erna sloeg die peper in. (na 10 sec)quote:
Die zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
Of dat andere spul, After Eight ofzo, gad-ver-dam-me![]()
Bah nee, alles met pepermunt isquote:
Jawel, pepermuntquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bah nee, alles met pepermunt is
En morgen weer plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hete peper, en daar niet van bewustzijn. Het smaakte in het begin ook lekker, pas een tijd erna sloeg die peper in. (na 10 sec)
Dat dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Brrrr, mint en chocolade, dat is als tandpasta met taart.
Beter als met dropmentosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Brrrr, mint en chocolade, dat is als tandpasta met taart.
Zit er lekker uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is dan wel wat voor jou Trev
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk het verschil nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel, pepermunten dan is het mint
Iee das ook niet lekker neequote:
en wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
En toch gaat het hier vaak over eten![]()
Rot op gek! Die van Australian heten niet zomaar "dreamers"quote:
Niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat is daar mis mee?
Als ik niet zou moeten eten dan zou ik het alsnog wel doen
En serieus kotsenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Rot op gek! Die van Australian heten niet zomaar "dreamers"
Serieus kwijlen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Je hebt het voorgerecht opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb anderhalf gevuld stokbrood op
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef MPG het volgende:
En serieus kotsen...
Dan moet je die zonder praline nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel meer voor mij![]()
Kom je langs trouwens? het is weer bodemloze-put-dag![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef wel.o.k het volgende:
Dat is ontbijt/lunch/voorgerechtquote:
Ontbijt om half 8 's avonds...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is ontbijt/lunch/voorgerechtEen van die
Ik ookquote:
Waar het hard van vol isquote:
Nou mijn hart is op dit moment niet vol met banaan hoorquote:
Oh hier ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou mijn hart is op dit moment niet vol met banaan hoorNooit eigenlijk geloof ik
Jij met je bananenobsessiequote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
nou, gevuld met 800gr gehakt en paprika, spek, champignons is het toch wel veel...quote:
Je hebt het er wel opvallend vaak overquote:
Ik blijf erbij dat het ontbijt/lunch of voorgerecht isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef wel.o.k het volgende:[/b]
nou, gevuld met 800gr gehakt en paprika, spek, champignons is het toch wel veel...
ik ben gewoon een kilo aangekomen in 20min..
Dat is meer een deel van het ontbijtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
nou, gevuld met 800gr gehakt en paprika, spek, champignons is het toch wel veel...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] Op zaterdag 19 februari 2011 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt het voorgerecht op?
800 gram gehaktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nou, gevuld met 800gr gehakt en paprika, spek, champignons is het toch wel veel...
Laat die paddo's er uit en het is zeker een lekker onderdeel van de maaltijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eensch.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het ontbijt/lunch of voorgerecht is![]()
Gewoon banaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
broodje pindakaas met schijfjes banaan
Wait for meeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!1quote:
Als je nou geen 14 was geweest, had ik je meegenomen naar de bananenbarquote:
Er komt vast nog wel een ronde vierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Wait for meeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!1
quote:
Dat is wel heel foutquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nou geen 14 was geweest, had ik je meegenomen naar de bananenbar...
Die mag je wel zelf inkopen danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
![]()
Maar maar maar, dan moet ik de achterstand wel inhalen hoor!
Naar GF dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nou geen 14 was geweest, had ik je meegenomen naar de bananenbar...
Neenee, naar de Bananenbar. In Amsterdam.quote:
Behoorlijk jaquote:
Nummer 5 hier altijdquote:
*Googelt*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, naar de Bananenbar. In Amsterdam.
Is ze wel een stuk veiligerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, naar de Bananenbar. In Amsterdam.
Henry pist niet zittendquote:
Oh ik dacht dat je jezelf bedoeldequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Henry pist niet zittend"dat is voor homo's"
Nou......quote:
Doe maar nietquote:
Ow, ik ben al te laatquote:
neuhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je jezelf bedoeldeVond het al vreemd
Ik zag een banaan met een uhm mevrouw erop dus toen klikte ik het maar wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe maar niet![]()
...
[..]
Ow, ik ben al te laat...
Goezoowquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag een banaan met een uhm mevrouw erop dus toen klikte ik het maar weg![]()
TMIquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet hoe lastig het is als je flink wat gezopen hebt
Ga dan zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom bestaan er dus kerktorens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat PGR er een wilquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:47 schreef summer2bird het volgende:
Waarom hebben we het ineens over bananen?
Maïsveldenquote:
Bomen, schoolgebouwen, steegjes, struiken, etc...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als ik thuis ben heb ik geen zin om eerst 5 km te gaan fietsen of zo
Gewoon de hele aardklootquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maïsvelden
Voor jongens/mannen dan
Waar wij in de zomer tegenaan zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Bomen, schoolgebouwen, steegjes, struiken, etc...
Maar als ik er al voor sta is het toch al te laatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Bomen, schoolgebouwen, steegjes, struiken, etc...
De aarde bevat mensen, lijkt me niet geheel handig daar op te pissenquote:
Misschien kun je een bijbaan in bananen vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij![]()
Ik wil een bijbaan geen banaan
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij![]()
Ik wil een bijbaan geen banaan
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien kun je een bijbaan in bananen vinden
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien kun je een bijbaan in bananen vinden
die lopen dan maar wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De aarde bevat mensen, lijkt me niet geheel handig daar op te pissen
Niks mis met werken op de markt hoor.quote:
Je pist ook in zwembaden?quote:
Dat is dan weer net wat veel van het goedequote:
En dan door de gaatjes in de zijkant duwen zekerquote:
Pis Feest zequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben naar een verjaardag, Bis Later![]()
Vanaf de hoogste springplankquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef Trevland het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef Trevland het volgende:
Nee, hij geeft onschuldige kindertjes de schuld.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan door de gaatjes in de zijkant duwen zeker
qorst worst eorst rorst torst yorst uorst iorst porst aorst sorst dorst forst gorst horst jorst korst lorst zorst xorst corst vorst borst norst morst?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
Dan ga je naar Hansje worst die plast lekker in je..
Oh zo ken ik 'm welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
Dan ga je naar Hansje worst zijn hondje die plast lekker in je..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
qorst worst eorst rorst torst yorst uorst iorst porst aorst sorst dorst forst gorst horst jorst korst lorst zorst xorst corst vorst borst norst morst?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
qorst worst eorst rorst torst yorst uorst iorst porst aorst sorst dorst forst gorst horst jorst korst lorst zorst xorst corst vorst borst norst morst?
Vooral die ene die S2B nu quote zal jou interesserenquote:
Tettenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vooral die ene die S2B nu quote zal jou interesseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:56 schreef MPG het volgende:
[..]
TettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
EN mijn post ziet ie dan weer niet hequote:
Wasist gebeurd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
Stelletje viespeuken
mama is even weg en ja hoor...
Wat is er misquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
Stelletje viespeuken
mama is even weg en ja hoor...
Nou ging ik zoekenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
EN mijn post ziet ie dan weer niet he...
quote:
Hoezo datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Stelletje schijnheiligen hier![]()
Zeep!quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
EN mijn post ziet ie dan weer niet he...
jaaaa jaaa nou als je net binnenkomt en je leest eventjes mee .. nou ik weet niet wat ik er van moet denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo dat?
We hebben het alleen maar over de Bananenbar en over tetten![]()
![]()
...
en Bbqquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaaa jaaa nou als je net binnenkomt en je leest eventjes mee .. nou ik weet niet wat ik er van moet denken
hans zijn worst en nijntje haar tetten enzo
En pgr zijn banaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaaa jaaa nou als je net binnenkomt en je leest eventjes mee .. nou ik weet niet wat ik er van moet denken
Wtf hoe scheel lees jijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Roze koekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, tijd voor warme chocolademelk met slagroom en een roze koek.
Okeequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
Tijd voor een latte en een filmpje en dan ben ik er straks vast wel weer
Wel lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef Fha het volgende:
Vet ranzig, roze koek![]()
Maar wel mooi, want roze koek![]()
Jullie hadden het er gisteren over, en toen kreeg ik er trek in... meteen een pak meegenomen bij de boodschappen dusquote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, tijd voor warme chocolademelk met rum en slagroom en een roze koek.
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
Geniet ervan mopquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind ze echt veel te zoet en droogquote:
Zoetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind ze echt veel te zoet en droog![]()
Maar vroeger kreeg ik ze altijd van omaDus roze koek blijft
![]()
Precies jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
Zoet![]()
Droog
Oh een herinneringskoek dus
Ik heb ze van de supermarkt hier en die vind ik helemaal niet droog eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind ze echt veel te zoet en droog![]()
Maar vroeger kreeg ik ze altijd van omaDus roze koek blijft
![]()
Wat een stomme naamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ze van de supermarkt hier en die vind ik helemaal niet droog eigenlijk
Stiekem heten ze ook fondant cakejes
Leugens!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
Stiekem heten ze ook fondant cakejes
Jeejquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:08 schreef Symphonic het volgende:
De koffer is ook gepakt
Ik ben er klaar voor
Have fun op je vakantie symph!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:08 schreef Symphonic het volgende:
De koffer is ook gepakt
Ik ben er klaar voor
Portugalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jeej![]()
Maar waar ga je nou heen?
thanksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Have fun op je vakantie symph!
En een goede vlucht
Zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Roze koeken
VET LEKKER TOCH
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Roze koeken
VET LEKKER TOCH
[ afbeelding ]
In z'n koffer misschienquote:
Doe je mams de groeten van onsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:08 schreef Symphonic het volgende:
De koffer is ook gepakt
Ik ben er klaar voor
Jaaaa, ik vind het wel knus hoor, zo met Marijke en LLquote:
Sym: 'Hoi Mam, je krijgt de groeten van een stelletje mafkezen van een forum'quote:
Rowwen Hèze!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Moet andre CD opzettenKies band
Editors, Foo Fighters, Green Day, Kaiser Chiefs, Keane, Kings Of Leon, Mumford & Sons, Muse, Nirvana, Red Hot Chili Peppers, The Killers, Thirty Seconds To Mars of U2
Komt goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
ik hoop alleen dat ik me morgen wel beter voel
Ghehequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sym: 'Hoi Mam, je krijgt de groeten van een stelletje mafkezen van een forum'
Mama van Sym: ':? '
He, niet mijn plek weggeven he?quote:
Liebchenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, niet mijn plek weggeven he?![]()
Avond allemaal
Gaan jullie underkoffer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
We passen toch wel samen in dat koffer?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Roze koeken
VET LEKKER TOCH
[ afbeelding ]
Marijkequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, niet mijn plek weggeven he?![]()
Avond allemaal
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
even snel zwaaien
en weer weg
laters
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meisjequote:
Hai Liebchenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
We passen toch wel samen in dat koffer?
Haiquote:
Foooooooooootoooooooooooooo's?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
even snel zwaaien
en weer weg
laters
Ik zeg iets van Metallica of Musequote:
Ja, breed, maar ook mager zat hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Liebchen
Nou, ehm, daar was je toch te breed voor![]()
Heb je lekker gewerkt?
Geeft nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meisje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry van de geen msn gister, had bezoekMaar zie ik jou snel weer eens, ik mis je
![]()
Van Metallica heb ik geen CD'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg iets van Metallica of Muse
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai meisje![]()
Ik ben film kijkentot later liefjes
Weet ik toch wel, was ook een grapjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, breed, maar ook mager zat hoor...
En ja, lekker gewerkt. Vet lang, maar das goed voor de portemonnee, die kan dat in maart wel gebruiken...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft nietIk had alweer terug gereageerd op msn ook
Dus zien komt goed
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai meisje![]()
Ik ben film kijkentot later liefjes
Ja of Editorsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van Metallica heb ik geen CD'sMuse wel
Das ook een optiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik toch wel, was ook een grapje
Lekker jaIk eet volgende maan gewoon veel bij andere mensen
![]()
[..]![]()
Whehehehehehehehehehequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
MPG, wist jij dat het spreekwoord 'Een sleutel tussen de tenen hebben' zijn oorsprong vindt in Venlo?
Ik ga niet naar bed hoorquote:
quote:
* MPG schopt nijntje en pgr naar bed.quote:
Auwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
* MPG schopt nijntje en pgr naar bed.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
* MPG kruipt erbijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
daar zijn we weer
wat een heeerlijk luie dag is hetvandaag toch!
*ligt nog steeds in bed*
hihih Barbabequote:
Hoe witte gai da?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk deed het geen pijn, MPG kan niet zo hard schoppen
Omdat:quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dus je wou me zomaar een kusje geven?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk deed het geen pijn, MPG kan niet zo hard schoppen
Nee, jij had eckte auw want jij deedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus je wou me zomaar een kusje geven?![]()
![]()
* Barretje80 kan alleen maar tegenvallen de 12equote:
Esteetjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
De zolder is opgeruimd![]()
En nu moet ik een tweede kleerkast
Suikerbeebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet de kledingkast hier nog steeds uitruimenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Goed bizzy!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Suikersnoetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Welnee!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 kan alleen maar tegenvallen de 12e
Bizzy?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bizzy!
Whehehehe, Of een boel zooi weggeven, verkopen, ofzo.
Hoiquote:
Fhalalalalalalalalaaaaquote:
ik ook, nu nog dringenderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:27 schreef Barretje80 het volgende:
ik moet de kledingkast hier nog steeds uitruimen
Nee joh, dat noemt men Retroquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
Maar meestal verhuisd kleding toch vanuit de kledingkast naar de zolder, in plaats van andersom?.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
Maar meestal verhuisd kleding toch vanuit de kledingkast naar de zolder, in plaats van andersom?.
Laat het hem maar voelen. Taalmod van lik-mijn-vestje dat het is!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ben echt de hele dag bezig geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suikersnoet![]()
.
Je hebt je zaterdag nuttig besteed dus?.
Thijs kwam helpen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt de hele dag bezig geweest![]()
Maar ik kreeg hulp![]()
Van Thijs?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt de hele dag bezig geweest![]()
Maar ik kreeg hulp![]()
Nou, die speelde wel heeeeel lief rustig vandaagquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, die speelde wel heeeeel lief rustig vandaag![]()
Maar nee, meneer taart heeft vandaag meer gestreken dan in de rest van zijn leven
Thijs ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
[..]
Maar nee, meneer taart heeft vandaag meer gestreken dan in de rest van zijn leven
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |